Poranny trening cardio, który wykonasz w hotelowym pokoju

Trening cardio, który można wykonać w hotelu, obejmuje takie ćwiczenia jak burpees, przysiady z podskokami i plank. Jego zrealizowanie zajmie nam nie więcej jak 10 minut — osoby początkujące powinny każde ćwiczenie wykonywać przez 30 sekund i odpoczywać również pół minuty. Dla osób średnio- i zaawansowanych przewidziano odpowiednio: 40 sekund ćwiczeń i 20-sekundową przerwę oraz 50 sekund ćwiczeń i 10 sekund odpoczynku. Pięć poniższych ćwiczeń łączymy w obwód i wykonujemy go dwukrotnie. Na zakończenie treningu pamiętamy o cool down.

Podziel się:

Trening cardio — skoki bez skakanki

To ćwiczenie polega na imitowaniu ruchów, które towarzyszą skokom na skakance. W tym przypadku nie używamy tego akcesorium sportowego.

Należy zatem rytmicznie podskakiwać obunóż lub z nogi na nogę (skaczemy na palcach, nie na całych stopach) i kręcić nadgarstkami tak, jak wówczas gdy wprawiamy w ruch linę. Staramy się wykonać jak najwięcej powtórzeń (podskoków) w wyznaczonym (w zależności od stopnia sprawności) czasie — w ciągu pół minuty, 40 i 50 sekund.

Trening cardio — burpees z pompką

Burpees to ćwiczenie, którego rezultatem jest spalenie tkanki tłuszczowej i poprawa ogólnej kondycji fizycznej. Inna nazwa to „padnij — powstań”, co doskonale obrazuje jego przebieg. Jest to zestaw kilku ćwiczeń, które wykonujemy jedno po drugim (bez pauzy). Są to: przysiad, plank, pompka i wyskok do góry.

Jak prawidłowo zrobić burpees z pompką? Pozycja startowa to pozycja stojąca z wyprostowanymi w kolanach nogami. Wykonujemy głęboki przysiad i kładziemy dłonie na podłodze, pamiętając o tym, że stopy powinny przylegać do podłoża na całej długości. Wyrzucamy obie stopy w tył i przyjmujemy pozycję plank (deski). Wykonujemy klasyczną pompkę, zachowując proste plecy i zginając łokcie. Następnie powracamy do przysiadu i przechodzimy do skoku z uniesionymi nad głową rękoma. Kończymy ćwiczenie w pozycji stojącej.

Trening cardio — skoki z przysiadem

To ćwiczenie typu dwa w jednym — wykonujemy przysiad oraz skok w górę. Zaczynamy od pozycji startowej — to pozycja stojąca ze stopami rozstawionymi na szerokość barków.

Zginamy nogi w kolanach i przechodzimy do przysiadu. Biodra wypychamy w tył. Następnie odpychamy się od podłoża i wykonujemy skok do góry. Po wylądowaniu obunóż bezzwłocznie przechodzimy do kolejnego powtórzenia.

Trening cardio —plank z dotknięciem barku dłonią

Plank to inaczej deska — ćwiczenie izometryczne na mięśnie brzucha. Jego istotą jest napinanie tej partii ciała bez jej poruszania. Choć istnieje wiele wariantów plank (plankowe pajacyki, deska boczna, deska z uniesioną ręką lub nogą), w tym przypadku wykonujemy jej podstawową wersję urozmaiconą o dotknięcie ręką przeciwległego barku.

Jak zrobić to ćwiczenie? Kładziemy się na podłodze na brzuchu. Zginamy ręce w łokciach pod kątem prostym, unosimy nogi — stopy powinny mieć kontakt z podłożem tylko poprzez czubki palców. Utrzymujemy ciało w linii prostej — nie wypinamy pośladków, nie obniżamy kolan. Prostujemy ręce w łokciach, a następnie na przemian dotykamy dłonią przeciwległego barku. Staramy się utrzymać biodra w bezruchu.

Trening cardio — naprzemienne wyskoki z wykrokiem

Istotą tego ćwiczenia jest wykonywanie na przemian wykroków. Zmiana umiejscowienia stóp następuje w trakcie skoku w górę. Zaczynamy w pozycji stojącej, stopy rozstawione na szerokość barków. Zginamy nogi w kolanach, dynamicznie odpychamy się od podłoża i w podskoku zmieniamy pozycję nóg — lewą przenosimy w przód (ma kontakt z podłożem na całej powierzchni), prawą do tyłu (opiera się na palcach) - obie zgięte w kolanach.

Następnie znów wykonujemy wyskok i w powietrzu zmieniamy położenie nóg. W trakcie wykonywania tego ćwiczenia trzeba pamiętać o tym, żeby plecy cały czas były wyprostowane.

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 4 najlepsze sporty dla kobiet Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż

Popularne w tym tygodniu:

Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Znasz Shauna T, autora "Insanity"? Teraz pokazuje ćwiczenie, które powinieneś wykonywać, gdy nie masz czasu na cały trening To ćwiczenie powinna codziennie wykonać każda kobieta. Wysmukli talię i poprawi życie seksualne Płaska pupa - ćwiczenia, dieta, postawa Tych napojów nie pij po treningu Grube uda - jak się pozbyć z nich tkanki tłuszczowej, zasady żywienia Sześciopak - dieta, trening Trening na redukcję – zasady, plan treningowy CO ZJEŚĆ PRZED PORANNYM TRENINGIEM Fitness Trendy Jumping Fitness - kontrowersje i mity, a rzeczywistość