Były rekordzista świata w maratonie zawieszony na 4 lata!

Figi - dietetyczna przekąska

Figi zawierają mnóstwo cennych wartości odżywczych w tym ważnych dla organizmu składników mineralnych, witaminy: C, B1, B2, B6, PP oraz prowitaminę A. Pomagają w walce z anemią, redukują stres, wzmacniają serce, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są świetnym źródłem błonnika – suszone figi mają go najwięcej ze wszystkich suszonych owoców. Obniżają ciśnienie, poprawiają pamięć, a także chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. 100 g surowych fig to zaledwie 74 kcal.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Tańsze alternatywy dla superproduktów Dietetyczne muffiny czekoladowe z kaszy gryczanej Chipsy z warzyw – pomysł na zdrową przekąskę Zacznij dzień od ciepłej wody z cytryną i miodem Dietetyczna pizza w 10 minut Przepis na „witaminowego shota” Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Jesienna tarta z dyni i tofu Blanszowanie potraw Przepis na leśne smoothie Miesiąc bez alkoholu? Sprawdź, co będzie się działo w twoim organizmie Zapotrzebowanie kaloryczne przyszłej mamy i produkty w jej diecie