Figi - dietetyczna przekąska

Figi zawierają mnóstwo cennych wartości odżywczych w tym ważnych dla organizmu składników mineralnych, witaminy: C, B1, B2, B6, PP oraz prowitaminę A. Pomagają w walce z anemią, redukują stres, wzmacniają serce, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są świetnym źródłem błonnika – suszone figi mają go najwięcej ze wszystkich suszonych owoców. Obniżają ciśnienie, poprawiają pamięć, a także chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. 100 g surowych fig to zaledwie 74 kcal.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Pierniczki bez glutenu, bez laktozy i bez jajek Regulamin konkursu "DIETA MIND" Moje śniadanie mistrzów 6 zagrożeń płynących z diety o niskiej zawartości tłuszczu Wigilijne tipy na tematy nie tylko dietetyczne! Wielkanoc. Jak nie przytyć podczas świąt? Eat clean, czyli jak? Daktylowa tarta z kremem kokosowym Tych warzyw nie powinieneś jeść w zimie 6 zdrowych składników do koktajli, których jeszcze nie próbowałaś Piękno w prezencie od Klapp Cosmetics Wegetarianizm. Jak przygotować wege obiad?

Popularne w tym tygodniu:

Skąd biorą się choroby cywilizacyjne? Liczenie kalorii a odchudzanie. Czy liczenie kalorii w produktach ma sens? 3 popularne aplikacje do liczenia kalorii - dostępne w polskiej wersji językowej Kawa bezkofeinowa – delektuj się doskonałym smakiem i aromatem kawy przez cały dzień