Figi - dietetyczna przekąska

Figi zawierają mnóstwo cennych wartości odżywczych w tym ważnych dla organizmu składników mineralnych, witaminy: C, B1, B2, B6, PP oraz prowitaminę A. Pomagają w walce z anemią, redukują stres, wzmacniają serce, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są świetnym źródłem błonnika – suszone figi mają go najwięcej ze wszystkich suszonych owoców. Obniżają ciśnienie, poprawiają pamięć, a także chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. 100 g surowych fig to zaledwie 74 kcal.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Domowe lody. Przepisy Ewy Chodakowskiej Uważaj na warzywne chipsy! To prawdziwa bomba kaloryczna Prawdopodobnie najzdrowsza mąka na świecie - mąka kokosowa Przygotuj shota na odporność z trzech składników Cytrusowa moc! Mężczyzna na 9 miesięcy zrezygnował z alkoholu. Rezultaty są niewiarygodne 5 superziaren, które powinny znaleźć się w diecie sportowca Najlepsze orzechy na utratę wagi Chrom organiczny Wody smakowe Ekspert: lepiej pić wodę gotowaną jeden raz KREM Z TOPINAMBURA

Popularne w tym tygodniu:

Cholesterol. Co jeść przy wysokim poziomie cholesterolu? Dieta na obniżenie cholesterolu Ile owoców dziennie? Czy można je zjadać w dowolnych ilościach?