Figi - dietetyczna przekąska

Figi zawierają mnóstwo cennych wartości odżywczych w tym ważnych dla organizmu składników mineralnych, witaminy: C, B1, B2, B6, PP oraz prowitaminę A. Pomagają w walce z anemią, redukują stres, wzmacniają serce, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są świetnym źródłem błonnika – suszone figi mają go najwięcej ze wszystkich suszonych owoców. Obniżają ciśnienie, poprawiają pamięć, a także chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. 100 g surowych fig to zaledwie 74 kcal.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Zdrowa egzotyka na talerzu. Sfermentowany ryż koji Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Krzem - dlaczego warto go uzupełniać? Dżemy truskawkowe ze sklepu. Zbadaliśmy ich skład Cholesterol i tłuszcze nasycone - czy słusznie się ich boimy? Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Przeciwzapalny krem z dyni - jesienne wsparcie organizmu Co znajduje się w warzywach strączkowych? Fit chrupiący puszysty deser waniliowy Obłędnie pyszne lody na mleku kokosowym Dietetyczna domowa czekolada bez mleka

Popularne w tym tygodniu:

Pieczone kacze udko z sałatką z czerwonej kapusty i granata