Figi - dietetyczna przekąska

Figi zawierają mnóstwo cennych wartości odżywczych w tym ważnych dla organizmu składników mineralnych, witaminy: C, B1, B2, B6, PP oraz prowitaminę A. Pomagają w walce z anemią, redukują stres, wzmacniają serce, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są świetnym źródłem błonnika – suszone figi mają go najwięcej ze wszystkich suszonych owoców. Obniżają ciśnienie, poprawiają pamięć, a także chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. 100 g surowych fig to zaledwie 74 kcal.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Knedelki z ricotty nadziewane sliwkami 6 znaków, że powinnieneś pić więcej wody! Garnki DUETTO Tefal Starożytne sposoby na odkwaszenie organizmu. Jak odkwasić organizm? Kasza - wartości odżywcze. Jaka jest wartość odżywcza kasz? Fit deser z nasionami chia - jak przygotować zdrowy deser z chia? Co znajdziesz w drinkach spalających tłuszcz? Sery, których należy unikać Wiosna na talerzu Pieczone kacze udko z sałatką z czerwonej kapusty i granata Pestki moreli gorzkiej – sprzymierzeniec w walce z nowotworami Fit obiad - z kurczakiem, makaronem czy łososiem? Propozycje z mięsem i bez mięsa