Figi - dietetyczna przekąska

Figi zawierają mnóstwo cennych wartości odżywczych w tym ważnych dla organizmu składników mineralnych, witaminy: C, B1, B2, B6, PP oraz prowitaminę A. Pomagają w walce z anemią, redukują stres, wzmacniają serce, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są świetnym źródłem błonnika – suszone figi mają go najwięcej ze wszystkich suszonych owoców. Obniżają ciśnienie, poprawiają pamięć, a także chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. 100 g surowych fig to zaledwie 74 kcal.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

KFC kalorie - Grander kcal. 5 najgorszych produktów, które możesz zjeść w KFC CZERWONA HERBATA – czy faktycznie wspomaga odchudzanie Wegesportowiec - dieta bezmięsna a intensywny wysiłek fizyczny Blanszowanie potraw Witamina D - właściwości. Poznaj antidotum na brak słońca Czym jest tłuszcz trzewny i jak się go pozbyć? Zdrowe desery Ewy Chodakowskiej bez mleka zwierzęcego i jego pochodnych Jak uniknąć wakacyjnego zatrucia pokarmowego? Lista najbardziej ryzykownych produktów Odkroić czy wyrzucić? Co zrobić, gdy jedzenie pleśnieje? Wegańskie odżywki białkowe - suplementacja na diecie wegańskiej Przepisy na zdrowe smoothies z typowo jesiennych produktów CHLEB NA DROŻDŻACH CZY NA ZAKWASIE?

Popularne w tym tygodniu:

Jak opiekunka w Niemczech może dbać o swoje zdrowie?