Figi - dietetyczna przekąska

Figi zawierają mnóstwo cennych wartości odżywczych w tym ważnych dla organizmu składników mineralnych, witaminy: C, B1, B2, B6, PP oraz prowitaminę A. Pomagają w walce z anemią, redukują stres, wzmacniają serce, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są świetnym źródłem błonnika – suszone figi mają go najwięcej ze wszystkich suszonych owoców. Obniżają ciśnienie, poprawiają pamięć, a także chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. 100 g surowych fig to zaledwie 74 kcal.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Przepis na zdrowy sernik bez sera Fit Wielkanoc: przepis na majonez z serka wiejskiego Przez żołądek do mięśni - produkty, które zbudują nieotłuszczoną muskulaturę Przez żołądek do... wzmocnienia odporności! Czyli co jeść, by nie dopadła Cię choroba... 16 niecodziennych produktów, które możesz grillować Nowy rok, nowe nawyki żywieniowe! Od czego rozpocząć zdrowe odżywianie? Grilluj dietetycznie i bądź fit Azjatycki krem z marchewki Oleolux — zdrowa alternatywa dla masła. Przepis dr Budwig Warzywa i owoce, które schłodzą cię w gorący dzień Koktajl z jabłek, jagód i mięty - sposób Otylii Jędrzejczak na poranek pełen energii Co znajduje się w warzywach strączkowych?