Figi - dietetyczna przekąska

Figi zawierają mnóstwo cennych wartości odżywczych w tym ważnych dla organizmu składników mineralnych, witaminy: C, B1, B2, B6, PP oraz prowitaminę A. Pomagają w walce z anemią, redukują stres, wzmacniają serce, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są świetnym źródłem błonnika – suszone figi mają go najwięcej ze wszystkich suszonych owoców. Obniżają ciśnienie, poprawiają pamięć, a także chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. 100 g surowych fig to zaledwie 74 kcal.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Spirulina. Hit czy Kit ? Co pić zamiast kawy żeby dodać sobie energii? Domowe czekoladki z kokosowym nadzieniem (FIT) Sprawdź, jakie błędy popełniasz przy wyborze sałatki Idealna figura – dieta, trening, zasady Cynamon do kawy? Dlaczego nie! Sezonowe warzywa i owoce Fit ciasto marchewkowe Co Polacy wiedzą o białku? Czy warto pamiętać o regularnym jedzeniu śniadania? Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Ekspert: lepiej pić wodę gotowaną jeden raz

Popularne w tym tygodniu:

Fit obiad - z kurczakiem, makaronem czy łososiem? Propozycje z mięsem i bez mięsa