Figi - dietetyczna przekąska

Figi zawierają mnóstwo cennych wartości odżywczych w tym ważnych dla organizmu składników mineralnych, witaminy: C, B1, B2, B6, PP oraz prowitaminę A. Pomagają w walce z anemią, redukują stres, wzmacniają serce, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są świetnym źródłem błonnika – suszone figi mają go najwięcej ze wszystkich suszonych owoców. Obniżają ciśnienie, poprawiają pamięć, a także chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. 100 g surowych fig to zaledwie 74 kcal.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Co się dzieje w organizmie, gdy rezygnujesz z picia kawy? Ostatni posiłek jemy o 18… czyli o mitach w żywieniu Domowy MUS kokosowy Zapotrzebowanie kaloryczne przyszłej mamy i produkty w jej diecie Szarlotka - przepis na pyszną i zdrową szarlotkę bez laktozy i cukru Migdały a odchudzanie - idealne orzechy dla osób na diecie Jak odkwasić organizm? Objawy zakwaszenia. Sposoby na odkwaszenie Dlaczego warto jeść chleb Ezechiela? Dlaczego warto filtrować wodę? ZABURZENIA ODŻYWIANIA - ANOREKSJA, BULIMIA, ORTOREKSJA, KOMPULSYWNE ZAJADANIE FODMAP – założenia i zastosowanie diety z niskim FODMAP Chleb na zakwasie

Popularne w tym tygodniu:

Ponad 40 proc. Polaków suplementujących dietę zażywa co najmniej trzy preparaty dziennie. Blisko ⅔ konsumentów przywiązuje wagę do jakości suplementów diety