Figi - dietetyczna przekąska

Figi zawierają mnóstwo cennych wartości odżywczych w tym ważnych dla organizmu składników mineralnych, witaminy: C, B1, B2, B6, PP oraz prowitaminę A. Pomagają w walce z anemią, redukują stres, wzmacniają serce, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są świetnym źródłem błonnika – suszone figi mają go najwięcej ze wszystkich suszonych owoców. Obniżają ciśnienie, poprawiają pamięć, a także chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. 100 g surowych fig to zaledwie 74 kcal.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Zadbaj o formę przed ślubem! Przepisy na mięsa w wersji lekkiej Kefir naturalny Czarnocin – z krainy mlekiem płynącej Garnki DUETTO Tefal Placuszki z banana Słonecznik (pestki) – właściwości Omlet na słodko z brzoskwiniami i orzechami Najbardziej kaloryczne potrawy świata (WIDEO) To musisz mieć w kuchni Sałatki dietetyczne i odchudzające - 6 przepisów na niskokaloryczne sałatki Co skrywają w sobie pestki arbuza? Czy jesz za dużo cukru?