Figi - dietetyczna przekąska

Figi zawierają mnóstwo cennych wartości odżywczych w tym ważnych dla organizmu składników mineralnych, witaminy: C, B1, B2, B6, PP oraz prowitaminę A. Pomagają w walce z anemią, redukują stres, wzmacniają serce, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Są świetnym źródłem błonnika – suszone figi mają go najwięcej ze wszystkich suszonych owoców. Obniżają ciśnienie, poprawiają pamięć, a także chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. 100 g surowych fig to zaledwie 74 kcal.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Liczenie kalorii w diecie, czyli błąd nowicjusza Nigella Lawson zawyrokowała – to koniec ery awokado i herbaty Matcha. Czas na pandan Dlaczego warto jeść orzechy? Właściwości limonek Zdrowe i szybkie do przygotowania przekąski ODCINEK 5: W poszukiwaniu smaku i zdrowia z Trenerką Zdrowej Diety – Podróż smakowa z rybką i barem sieciowym w tle Glutation - najsilniejszy antyoksydant. Co o nim wiemy? Jakie przekąski polecają dietetycy? 24 sygnały, które świadczą o tym, że pijesz za mało wody Kamica Żółciowa – przyczyny, objawy oraz żywienie Czy można jeść pieczarki na surowo? Wyjaśniamy Zalety kiszenia produktów spożywczych

Popularne w tym tygodniu:

Allergoff® − skuteczny neutralizator alergenów kurzu domowego