Co pić, żeby mieć płaski brzuch?

Łatwe do zrobienia, zdrowe i niskokaloryczne. Dzięki tym napojom zapomnisz o oponce i będziesz się cieszyć płaskim brzuchem. Idealna alternatywa dla pełnych cukru i konserwantów napojów dostępnych w sklepach.

Herbata miętowa

Herbata miętowa (123rf)

Woda smakowa

Na sklepowych półkach pełno jest wód mineralnych wzbogaconych o smak owoców: malin, cytryn, truskawek, jabłek i innych. Niestety, gotowe wody smakowe są dosładzane cukrem lub syropem glukozowo-fruktozowym, zawierają znikome ilości naturalnych soków owocowych, a ponadto są pełne substancji konserwujących. Zrobienie własnego napoju jest banalnie proste. Możemy mieć też gwarancję, że nie będzie zawierał żadnych szkodliwych składników.

Kiedy zwykła woda mineralna staje się nudna, warto wzbogacić ją o kilka dodatków, by zyskała ciekawy smak. Dzięki temu chętniej po nią sięgniemy. Jest ona przecież kluczowa dla zdrowia i zgrabnej sylwetki. Domową wodę smakową przygotujemy, dorzucając do mineralnej ulubione dodatki – plasterki cytryny, limonki, pomarańczy, grejpfrutów, ogórków, owoce jagodowe (maliny, borówki, truskawki) oraz zioła. Najbardziej popularna jako dodatek do napojów jest mięta, ale warto eksperymentować i dodawać też listki rozmarynu, tymianku, melisy, bazylii.

Herbata miętowa

Mięta znana jest ze swojego dobroczynnego wpływu na układ pokarmowy. Napar z jej liści to dobry napój dla osób na diecie, ponieważ usprawnia procesy trawienia. Zioło zapobiega wzdęciom, dlatego jest jednym z lepszych na płaski brzuch. Zwalcza również ochotę na coś słodkiego oraz działa relaksująco. Herbata miętowa świetnie orzeźwia – latem można pić ją schłodzoną z kostkami lodu. Jesienią i zimą najlepiej sprawdzi się gorący napar spożywany po posiłku.

Zielona herbata

Przeciwutleniacze zawarte w zielonej herbacie redukują ryzyko wystąpienia nowotworów i chorób serca. Napój ten ma również świetne właściwości odchudzające. Zielona herbata jest bogata w katechiny – antyoksydanty, które pomagają pozbyć się tłuszczyku z brzucha. Poza tym badania potwierdziły, że wypicie filiżanki takiego naparu przed treningiem wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej w trakcie ćwiczeń aerobowych.

Koktajl z gorzką czekoladą

Koktajl czekoladowy na płaski brzuch? Tak, zwłaszcza jeśli przygotujemy go z gorzkiej czekolady. Taki shake obniża apetyt i zaspokaja ochotę na coś słodkiego. Szklanka koktajlu ma jednak ponad 400 kcal, dlatego należy traktować go jako oddzielny posiłek. Czekoladowy koktajl możesz wypić na szybkie śniadanie – poprawi nastrój i sprawi, że nie będziesz mieć ochoty na podjadanie w ciągu dnia.

Spełnij marzenie o płaskim brzuchu

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Jadłospis dzienny dla osób, które chcą „jeść czysto” 5 zdrowych deserów dla fanów słodkiego smaku 6 przepisów na odchudzające sałatki Przepis na kawowe naleśniki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Przepisy na zdrowe desery bez cukru Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Przepis na „witaminowego shota” Przepis na białkowe ciastka orzechowe bez pieczenia Przepis na niskokaloryczną galaretkę z BCAA Co się stanie z twoim ciałem, gdy zrezygnujesz z nabiału? FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Fit ciasto z masła orzechowego 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Jagodowy sernik na zimno Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Racuszki z jabłkiem Weekendowy jadłospis Ewy Chodakowskiej Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy

Popularne w tym tygodniu:

Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych i niskokalorycznych przepisów FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej 6 przepisów na odchudzające sałatki Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Racuszki z jabłkiem Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery