Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz

Trening po świętach możemy wykonać w domu, na świeżym powietrzu (o ile warunki pogodowe na to pozwalają), jak i w klubie fitness lub na siłowni pod okiem instruktora. Pomoże on zredukować zgromadzone w trakcie ostatnich dni dodatkowe kilogramy. Jakie ćwiczenia warto zrobić celem spalenia jak największej liczby kalorii?

Ten artykuł ma 4 strony:

Trening po świętach — trening w domu

Jeżeli po świętach nie zaczynamy przygody ze sportem, ale chcemy powrócić do regularnych ćwiczeń, w domu możemy wykonać w szybkim tempie intensywny trening interwałowy, który trwa około pół godziny. Trenerki fitness zalecają rozpocząć go 7-minutową rozgrzewką, a następnie wykonać następujące ćwiczenia:

  • burpees, czyli sekwencja ćwiczeń: przysiad, deska, pompka i podskok (przez 30 sekund; robimy tak wiele powtórzeń, ile jesteśmy w stanie zrobić),
  • bieg w miejscu z wysokim unoszeniem kolan (również przez pół minuty).

Ćwiczenia te wykonujemy jedno po drugim bez żadnej przerwy. Po nich odpoczywamy przez 10 sekund i całość powtarzamy 7-krotnie. Zwieńczeniem tego domowego treningu są ćwiczenia rozciągające, na które powinniśmy przeznaczyć około 5 minut.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Przysiady – prawidłowe wykonanie 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Dieta Chodakowskiej - kalorie, zasady, przykładowy jadłospis Co jeść po treningu – regeneracja, uzupełnienie minerałów, czas, przepisy Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Ćwiczenia na pośladki czyli piękny tył domowymi sposobami Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Jak wyszczuplić uda – ćwiczenia, dieta Płaski brzuch w miesiąc - wyzwanie, zasady, plan treningu Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud - podstawy, przyrządy, przykładowe ćwiczenia Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe, mity