TomTom Spark 3 Cardio + Music - test zegarka sportowego

TomTom Spark 3 Cardio + Music to zegarek, który mogę polecić nie tylko biegaczom - doskonale sprawdza się także w przypadku osób preferujących zajęcia fitness czy po prostu pragnących monitorować codzienną aktywność.

Wygląd i komfort noszenia zegarka TomTom Spark 3 + Cardio

Zegarek TomTom to proste w obsłudze i funkcjonalne urządzenie pozwalające na monitorowanie aktywności fizycznej i postępów treningowych.

Jest to gadżet nowoczesny i atrakcyjny. Ekastyczny pasek dopasowuje się do nadgarstka, a zapięcie na trzy zaciski nie pozwala mu przesunąć się czy rozpiąć podczas aktywności. Warto uważać, aby nie zaciskać go zbyt ciasno, ponieważ pod gumowym paskiem ręka łatwo się poci. Jest lekki i dobrze dopasowany, przez co nawet nie czuć, że ma się go na ręku.

Dzięki elastycznemu paskowi i opływowemu kształtowi można komfortowo nosić zegarek 24 godziny na dobę. Jest to dużą zaletą dla osób, które przy pomocy tego gadżetu planują monitorować długość snu.

Bieganie z zegarkiem Spark 3

Przed rozpoczęciem biegu trzeba skalibrować kompas wykonując kilka prostych ruchów i chwilę poczekać, zanim zegarek namierzy nasze położenie – w przypadku miejsc, gdzie sygnał jest słaby, może to trwać około kilku minut.

Zegarek TomTom pozwala na śledzenie trasy biegu, tempa, tętna podczas aktywności, a także spalonych kalorii. Pokonaną trasę można zapisać i podążać nią następnym razem lub też wyznaczyć nową i bezpiecznie wrócić do domu nawet biegając po nowej okolicy. Możliwe jest także ściągnięcie gotowych tras w formacie gpx, a następnie wgranie ich na swoje konto.

Osoby dążące do ciągłego doskonalenia swoich możliwości mogą ustalać sobie cele treningowe dotyczące m.in. odległości biegu. W trakcie treningu na bieżąco śledzić można, na jakim etapie realizacji celu się znajdujemy. Zegarek wibracjami daje znać o pokonaniu kolejnych etapów biegu – np. połowy zaplanowanego dystansu.

Aktywności i postępy śledzić można za pomocą aplikacji na telefon i strony internetowej. Wystarczy wysunąć zegarek z paska i podłączyć do komputera za pomocą kabla USB — po wykryciu nowych aktywności, strona MySports automatycznie otwiera się w przeglądarce, co pozwala od razu zobaczyć dokładne dane dotyczące treningów.

Inne aktywności z zegarkiem TomTom Spark 3

W przypadku ćwiczeń na siłowni zegarek pozwala porównać 3 parametry – długość treningu, tętno i ilość spalonych kalorii. Przy każdej aktywności można następnie zobaczyć, ile czasu ćwiczyliśmy w określonej strefie tętna: sprint, prędkość, cardio, fitness, łatwy, co odzwierciedla intensywność treningu.

W czasie dni wolnych od treningów można kontrolować ilość wykonywanych kroków (w tym przypadku także można ustanowić sobie cel – np. dziennej lub tygodniowej odległości lub liczby kroków). Jest to cenna wskazówka dla osób mniej aktywnych, spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej – często nie zdają sobie one sprawy z tego, jak mało ruchu zażywają w ciągu dnia.

Podsumowując zegarek jest atrakcyjny, łatwy w obsłudze, a do tego ma wytrzymał baterię – do 10 godzin pracy w trybie GPS. To przydatny gadżet dla biegaczy, a także osób pragnących polepszać swoje wyniki sportowe lub po prostu być świadomym poziomu swojej aktywności.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Aerobiczna szóstka Weidera Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni?

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Stagnacja treningowa – jak radzić sobie z brakiem efektów Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Ćwiczenia na pośladki czyli piękny tył domowymi sposobami Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Jak wyszczuplić uda – ćwiczenia, dieta Dieta Chodakowskiej - kalorie, zasady, przykładowy jadłospis Płaski brzuch w miesiąc - wyzwanie, zasady, plan treningu Co jeść po treningu – regeneracja, uzupełnienie minerałów, czas, przepisy Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud - podstawy, przyrządy, przykładowe ćwiczenia Co powoduje że twoje mięśnie rosną ?