3 pozycje jogi na bolące plecy

Bolą cię plecy? Twój kręgosłup odmawia posłuszeństwa? Nie wiesz jak sobie z tym poradzić? Zamiast leków – wypróbuj pozycje jogi. Zrelaksują, uspokoją skołatane nerwy i odprężą zmęczony organizm. Przede wszystkim jednak – wzmocnią mięśnie przykręgosłupowe.

Ten artykuł ma 4 strony:

Cały dzień spędzony za biurkiem to dzisiaj nie nowość. Większość z nas pracuje w pozycji siedzącej. Dla naszego kręgosłupa to zmora – przez kilka godzin jest bardzo obciążony i ułożony w niefizjologicznej pozycji.

Dlatego tuż po powrocie z pracy do domu warto wykonać kilka ćwiczeń, które pozwolą mu wrócić do formy.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Czy były zawodnik może być trenerem personalnym? Czy to w ogóle ma sens? Zostało sześć tygodni do Mr. Olympia. Hunter Labrada zachwyca formą Pamiętaj o tym! Kulturysta pokazał najważniejsze ćwiczenie na siłowni Bieżnia elektryczna. Inwestycja, która będzie procentować latami Jak trenować bicepsy i tricepsy? Polski kulturysta zdradził skuteczną metodę Przestrzeń, która motywuje Skuteczne nawadnianie w czasie wysiłku fizycznego Acroyoga - co to jest? Efekty i podstawy Kalistenika - jak zacząć? Trening w domu bez sprzętu. Plan treningowy dla początkujących Bieżnia, orbitrek, rower stacjonarny i skakanka. Te przyrządy pomogą w domowym treningu 10 ćwiczeń z krzesłem - ćwiczenia z krzesłem, ćwiczenia na krześle 8 kg więcej. Polska mistrzyni pokazała najnowsze zdjęcie. "Maszyna się rozkręca"

Popularne w tym tygodniu:

Zrobiła zdjęcie w lustrze. "Sylwetka marzenie" Odsłoniła brzuch na plaży. Zdjęcie poróżniło internautów "Blisko perfekcji!". Tak wygląda nowy Hulk