3 pozycje jogi na bolące plecy

Bolą cię plecy? Twój kręgosłup odmawia posłuszeństwa? Nie wiesz jak sobie z tym poradzić? Zamiast leków – wypróbuj pozycje jogi. Zrelaksują, uspokoją skołatane nerwy i odprężą zmęczony organizm. Przede wszystkim jednak – wzmocnią mięśnie przykręgosłupowe.

Ten artykuł ma 4 strony:

Cały dzień spędzony za biurkiem to dzisiaj nie nowość. Większość z nas pracuje w pozycji siedzącej. Dla naszego kręgosłupa to zmora – przez kilka godzin jest bardzo obciążony i ułożony w niefizjologicznej pozycji.

Dlatego tuż po powrocie z pracy do domu warto wykonać kilka ćwiczeń, które pozwolą mu wrócić do formy.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Skurcze a chromanie przestankowe "Twoje nogi mają dodatkowe mięśnie". Monstrualne uda kulturysty robią furorę Co za niesamowita transformacja! Trzy i pół roku treningów dało świetny efekt Jak zmotywować się do ćwiczeń i odzyskać figurę po ciąży? Wywiad z Fit Matką Wariatką Jak dbać o stawy w trakcie treningów? 6 sposobów na piękne, zdrowe i jędrne piersi Fitness Sześć miesięcy treningu ze skakanką. Zobacz niesamowity efekt (wideo) Sporty wspomagające odchudzanie Trening aerobowy wraca do łask? Puma prezentuje najnowszą odsłonę Blaze of Glory Co za mięśnie! Polski kulturysta startuje za kilka miesięcy, a już zachwyca

Popularne w tym tygodniu:

"Żyleta", "Ale kosa". Polka straszy rywalki "Nie jestem idealna". Internauci mają odmienne zdanie Jej ciało tego potrzebuje. "Kobieta-guma" zachwyca "Miażdży system". Polka zachwyca figurą To nie fotomontaż! Ma "podwójny biceps" 9 ćwiczeń na super wyrzeźbiony brzuch "Przygniotła" go maszyna! Pokazał nagranie