3 pozycje jogi na bolące plecy

Bolą cię plecy? Twój kręgosłup odmawia posłuszeństwa? Nie wiesz jak sobie z tym poradzić? Zamiast leków – wypróbuj pozycje jogi. Zrelaksują, uspokoją skołatane nerwy i odprężą zmęczony organizm. Przede wszystkim jednak – wzmocnią mięśnie przykręgosłupowe.

Ten artykuł ma 4 strony:

Cały dzień spędzony za biurkiem to dzisiaj nie nowość. Większość z nas pracuje w pozycji siedzącej. Dla naszego kręgosłupa to zmora – przez kilka godzin jest bardzo obciążony i ułożony w niefizjologicznej pozycji.

Dlatego tuż po powrocie z pracy do domu warto wykonać kilka ćwiczeń, które pozwolą mu wrócić do formy.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Siłownie zamknięte. Nic straconego. Zobacz domowe ćwiczenia na brzuch Koronawirus. Czy wolno uprawiać sport w dobie pandemii? Bikram joga – na czym polega? Zacznij robić przysiady. Zacznij dbać o swój kręgosłup. Zacznij dbać o siebie "Po tym treningu nie będziesz mogła usiąść". Popracuj w siłowni nad pośladkami! Piękna fitneska pokazuje trening z wykorzystaniem krzesła. Ćwiczenia nie są łatwe Przedświąteczne czynności, które naprawdę spalają kalorie Justyna Soja mówi o sposobie na słabe dni. Pomoże wyjście ze strefy komfortu Co robić w przypadku stłuczenia mózgu? Trening przeciążeniowy HST — zasady, ćwiczenia, zalety i wady Zabawne warianty burpees, które musisz wypróbować Lubię…bez filtra

Popularne w tym tygodniu:

Przygotował "bezczelną" formę. Daniel Myszkowski zachwyca sylwetką Medalowe żniwa Polaków podczas mistrzostw Europy w kulturystyce. Mamy powody do radości Masz 20 wolnych minut? Tyle potrzeba na trening na uda i pośladki od Moniki Kołakowskiej Stretching dynamiczny, stretching statyczny - co to jest i jak go stosować? Na co pomaga wyciskanie żołnierskie? Jaką techniką podnosić nad głowę sztangę i hantle? Hula-hop - jakie wybrać i jak ćwiczyć? Efekty i zasady treningu Trening pośladków z gumami. Polska fitnesska da Ci w kość! Trening HIIT w domu bez sprzętu. 15 minut ćwiczeń na spalenie tkanki tłuszczowej! Martwy ciąg - jak go wykonać poprawnie? Technika, efekty i najważniejsze warianty Trening na macie w wykonaniu Linn Lowes. Przygotuj się na spory wysiłek Trening na brzuch od Kelsey Wells. Potrzebna mata, hantel i chęci Ćwiczenia na sześciopak koleżanki Anny Lewandowskiej. Twój brzuch zapłonie!