3 pozycje jogi na bolące plecy

Bolą cię plecy? Twój kręgosłup odmawia posłuszeństwa? Nie wiesz jak sobie z tym poradzić? Zamiast leków – wypróbuj pozycje jogi. Zrelaksują, uspokoją skołatane nerwy i odprężą zmęczony organizm. Przede wszystkim jednak – wzmocnią mięśnie przykręgosłupowe.

Ten artykuł ma 4 strony:

Cały dzień spędzony za biurkiem to dzisiaj nie nowość. Większość z nas pracuje w pozycji siedzącej. Dla naszego kręgosłupa to zmora – przez kilka godzin jest bardzo obciążony i ułożony w niefizjologicznej pozycji.

Dlatego tuż po powrocie z pracy do domu warto wykonać kilka ćwiczeń, które pozwolą mu wrócić do formy.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Moda czy wygoda: jaki strój na siłownię wybrać? CZAS ZMIAN...... Czym jest taping sportowy? Jak ćwiczy Bianca Anchieta – trenerka i modelka bikini fitness? Aqua aerobik dla kobiet w ciąży Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach? Trend #lesswaste – maski wegańskie L’biotica Czym jest trening plyometryczny? Czym jest niedomykalność zastawki mitralnej? Jak działa efedryna? Jak obliczyć wydolność tlenową w teście Coopera? Przysiady – prawidłowe wykonanie

Popularne w tym tygodniu:

Jak się ubrać na siłownię? Przegląd wygodnych dresów męskich Legginsy a rodzaj sportu - jak dopasować model do typu aktywności fizycznej?