3 pozycje jogi na bolące plecy

Bolą cię plecy? Twój kręgosłup odmawia posłuszeństwa? Nie wiesz jak sobie z tym poradzić? Zamiast leków – wypróbuj pozycje jogi. Zrelaksują, uspokoją skołatane nerwy i odprężą zmęczony organizm. Przede wszystkim jednak – wzmocnią mięśnie przykręgosłupowe.

Ten artykuł ma 4 strony:

Cały dzień spędzony za biurkiem to dzisiaj nie nowość. Większość z nas pracuje w pozycji siedzącej. Dla naszego kręgosłupa to zmora – przez kilka godzin jest bardzo obciążony i ułożony w niefizjologicznej pozycji.

Dlatego tuż po powrocie z pracy do domu warto wykonać kilka ćwiczeń, które pozwolą mu wrócić do formy.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Weź udział w sondzie Jak wykonać trening oporowy? Dla kogo będzie odpowiedni? "Nogi niech płoną" Trenerka Kasia Bigos pokazała 10 sposobów na przysiady Przelicznik spalania kalorii - na czym można najwięcej spalić? Do what you love, love what you do Kanadyjska piękność jest silna jak Herkules. Zdziwisz się, ile podnosi 5 ćwiczeń na piękne pośladki Sześć niesamowitych kobiet! Zobacz najlepsze zawodniczki zawodów w Phoenix Trening dla wioślarzy - ergometr wioślarski dla początkujących 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank W ciąży też można dbać o formę. Te ćwiczenia można wykonywać nawet w 9 miesiącu Zalety ćwiczeń rozciągających mięśnie

Popularne w tym tygodniu:

"Nogi marzenie". Fani zachwyceni jej najnowszym zdjęciem Odsłoniła udo i się zaczęło. Co za komentarze Zrezygnowała z ekstremalnej diety. Tak zmieniło się jej ciało "Łapy większe niż u innych nogi". Lawina komentarzy pod zdjęciem "Nowego Hulka" Polska trenerka sporo odsłoniła. "Piękna sylwetka" To mogło fatalnie się skończyć. Tego na siłowni nie rób! Nagrała, co zrobił na siłowni. Później przeprosiła Co się stało z jego brzuchem?! Imponujący film Był dwa dni "na pompie". Niesamowity efekt Twój zdrowy brzuch. Sposób na płaski brzuch