3 pozycje jogi na bolące plecy

Bolą cię plecy? Twój kręgosłup odmawia posłuszeństwa? Nie wiesz jak sobie z tym poradzić? Zamiast leków – wypróbuj pozycje jogi. Zrelaksują, uspokoją skołatane nerwy i odprężą zmęczony organizm. Przede wszystkim jednak – wzmocnią mięśnie przykręgosłupowe.

Ten artykuł ma 4 strony:

Cały dzień spędzony za biurkiem to dzisiaj nie nowość. Większość z nas pracuje w pozycji siedzącej. Dla naszego kręgosłupa to zmora – przez kilka godzin jest bardzo obciążony i ułożony w niefizjologicznej pozycji.

Dlatego tuż po powrocie z pracy do domu warto wykonać kilka ćwiczeń, które pozwolą mu wrócić do formy.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Ma 50 lat i zachwyca sylwetką. Mariusz Bałaziński wzorem dla młodszych Zmierzyli mu obwód szyi. Wynik to... 52 cm! Julia Dutkiewicz: do działania motywuje mnie porażka Świetny wynik! 21-latek zachwyca w przysiadach ze sztangą Włosi zachwyceni polską trenerką. "Piękna" Spalanie kalorii po świętach. Jak schudnąć po świętach? Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Klaudia Szczęsna wie, jak pozbyć się cellulitu. "Jeść perfekcyjnie i ćwiczyć siłowo" Poranek pełen energii. 7 kroków nie tylko na czas kwarantanny Muzyka do treningu - najlepsze piosenki do ćwiczeń Crossfit - jakie kryje w sobie tajemnice? Pupa w Ogniu - Super zestaw na Pośladki