3 pozycje jogi na bolące plecy

Bolą cię plecy? Twój kręgosłup odmawia posłuszeństwa? Nie wiesz jak sobie z tym poradzić? Zamiast leków – wypróbuj pozycje jogi. Zrelaksują, uspokoją skołatane nerwy i odprężą zmęczony organizm. Przede wszystkim jednak – wzmocnią mięśnie przykręgosłupowe.

Ten artykuł ma 4 strony:

Cały dzień spędzony za biurkiem to dzisiaj nie nowość. Większość z nas pracuje w pozycji siedzącej. Dla naszego kręgosłupa to zmora – przez kilka godzin jest bardzo obciążony i ułożony w niefizjologicznej pozycji.

Dlatego tuż po powrocie z pracy do domu warto wykonać kilka ćwiczeń, które pozwolą mu wrócić do formy.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Ćwiczenia na nogi – prawidłowa technika kluczem do sukcesu Lubisz pić kawę? Popraw dzięki niej swoje osiągnięcia podczas ćwiczeń! Jak ćwiczą gwiazdy? Trening HST — zalety i wady Jak trenować siłę w domu? Tanya Poppett przekonuje, że to łatwe Jak on to robi? Wspaniały pokaz siły na wózku inwalidzkim Rezultaty ćwiczeń na barki 10 ćwiczeń z krzesłem Pozycja siedząca - przywilej naszych czasów czy cichy zabójca? Wystarczy guma i trochę miejsca. Anita Herbert przedstawia trening na całe ciało Jak postępować w przypadku skręconego stawu? Bikini fitness - stroje, treningi, skutki uboczne. Wszystko, co musisz wiedzieć o tym sporcie

Popularne w tym tygodniu:

O takich pośladkach marzy wiele kobiet. Ona jest dla nich wzorem! Kuszące nagranie byłej Miss Polski. Zdradziła swój sekret Mały wśród dużych. "Cyborg" z Rosji straszy rywali Pośladki sztos! Świetne zdjęcie polskiej trenerki Kolejny wielki sukces Polki. Powalczy o kolejny medal Na siłownię zaczęła chodzić jako 29-latka. Pokazała teraz swoje ciało Seksowne zdjęcie polskiej fitnesski. Fani oniemieli, gdy zobaczyli ją topless Co za forma! Piękna fitnesska zdradziła, co prowadzi ją do sukcesów "Te uda ciągle rosną". Ich rozmiar robi wrażenie