Kowalczyk aktywnie spędza wolny czas. Imponujące zdjęcie

Wartości odżywcze jajek

Będąc na zdrowej diecie powinniśmy uzupełniać także zapotrzebowanie na białko, w które obfitują m.in. jajka. Znajdujące się w nich wartości odżywcze przyczyniają się do poprawy widzenia, obniżają ryzyko wystąpienia raka jelita grubego oraz chorób serca (jedzone w umiarze). Warto dodać, iż to bogate źródło składników odżywczych, na długi czas wywołuje uczucie sytości.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

5 superziaren, które powinny znaleźć się w diecie sportowca Dlaczego nie należy łączyć słodkich napojów i posiłków bogatych w białko? Pięć oznak przedawkowania kofeiny Wpływ pieczonego czosnku na zdrowie Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Najbardziej kaloryczne potrawy świata (WIDEO) Co jest lepsze? Trzy duże posiłki czy kilka mniejszych w ciągu dnia? 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Zdrowa egzotyka na talerzu. Sfermentowany ryż koji 5 sposobów na przyrost masy ciała, w zdrowy sposób Domowa Chałwa Kupujesz borówki? Sprawdź, po czym poznasz, że są najlepsze