Wartości odżywcze jajek

Będąc na zdrowej diecie powinniśmy uzupełniać także zapotrzebowanie na białko, w które obfitują m.in. jajka. Znajdujące się w nich wartości odżywcze przyczyniają się do poprawy widzenia, obniżają ryzyko wystąpienia raka jelita grubego oraz chorób serca (jedzone w umiarze). Warto dodać, iż to bogate źródło składników odżywczych, na długi czas wywołuje uczucie sytości.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Tortilla z serem aldamer, kurczakiem, jajkiem i sosem avocado Mleczko kokosowe - właściwości i zastosowanie Trendy żywieniowe i dietetyczne na 2018 rok Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne? Picie ciepłej wody - czy picie ciepłej wody jest zdrowe? Słońce – czyli jak całkowicie za darmo podreperować swoje zdrowie Czy można jeść surowe pieczarki? Co stanie się, gdy zjesz surową pieczarkę? Jesienna tarta z dyni i tofu Brownie z batatem i rodzynkami Ile jajek dziennie można jeść, by odżywiać się prawidłowo? Fit sałatka z makaronem - jak zrobić dietetyczne sałatki z makaronem pełnoziarnistym? Chcesz żyć dłużej? Postaw na pikantne posiłki – zapewnią zdrowie i długowieczność