Wartości odżywcze jajek

Będąc na zdrowej diecie powinniśmy uzupełniać także zapotrzebowanie na białko, w które obfitują m.in. jajka. Znajdujące się w nich wartości odżywcze przyczyniają się do poprawy widzenia, obniżają ryzyko wystąpienia raka jelita grubego oraz chorób serca (jedzone w umiarze). Warto dodać, iż to bogate źródło składników odżywczych, na długi czas wywołuje uczucie sytości.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Przepis na dietetyczne drożdżówki Wegesportowiec - dieta bezmięsna a intensywny wysiłek fizyczny Co jeść przed treningiem? Pestki moreli gorzkiej – sprzymierzeniec w walce z nowotworami Jak działa aloes? Kilka sposobów na błyskawiczną poprawę metabolizmu Owoce, których nie należy jeść jesienią i zimą (WIDEO) Placki z płatków owsianych. Prosty przepis Anny Lewandowskiej Łączenie owoców i warzyw. Które można razem jeść, jakich zestawień unikać? Zapytaliśmy dietetyka Dlaczego powinniśmy pić czystą, ciepłą wodę? Co Polacy wiedzą o białku? Kolorowa tęcza