Wartości odżywcze jajek

Będąc na zdrowej diecie powinniśmy uzupełniać także zapotrzebowanie na białko, w które obfitują m.in. jajka. Znajdujące się w nich wartości odżywcze przyczyniają się do poprawy widzenia, obniżają ryzyko wystąpienia raka jelita grubego oraz chorób serca (jedzone w umiarze). Warto dodać, iż to bogate źródło składników odżywczych, na długi czas wywołuje uczucie sytości.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Allergoff® − skuteczny neutralizator alergenów kurzu domowego Wiosna na talerzu Owoce, których nie należy jeść jesienią i zimą (WIDEO) Wegańskie ciasteczka Czerwona herbata - dobra nie tylko na wspomaganie odchudzania Najzdrowsze zupy świata Koktajl z kapusty Dlaczego nie należy łączyć słodkich napojów i posiłków bogatych w białko? Domowy MUS kokosowy Dlaczego warto pić soki z warzyw i owoców? Czekoladowe trufelki z nutą migdałową Awokado – właściwości, kalorie

Popularne w tym tygodniu:

Liczenie kalorii a odchudzanie. Czy liczenie kalorii w produktach ma sens? Obliczanie kalorii - wzór, darmowe aplikacje, zapotrzebowanie przy redukcji Kawa bezkofeinowa – delektuj się doskonałym smakiem i aromatem kawy przez cały dzień Jak liczyć kalorie jedzenia i do czego to potrzebne?