Wartości odżywcze jajek

Będąc na zdrowej diecie powinniśmy uzupełniać także zapotrzebowanie na białko, w które obfitują m.in. jajka. Znajdujące się w nich wartości odżywcze przyczyniają się do poprawy widzenia, obniżają ryzyko wystąpienia raka jelita grubego oraz chorób serca (jedzone w umiarze). Warto dodać, iż to bogate źródło składników odżywczych, na długi czas wywołuje uczucie sytości.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Wątróbka w sosie wiśniowym Te sygnały świadczą o tym, że musisz zmienić dietę Skutki picia coli - jaki jest wpływ coli na organizm? Właściwości pomelo. Sprawdź, dlaczego warto je jeść Głóg - właściwości i zastosowanie Koktajl mleczny z gruszką i cynamonem. Rozgrzeje i wzmocni odporność Sekret młodości: produkty, które korzystnie wpływają na wiek metaboliczny Okrasa łamie przepisy, my łamiemy mity o jedzeniu! Tłuste przekąski. Oto tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Co się stanie, jeśli codziennie będziesz jadł jajka? (WIDEO) Co zrobić z jabłek fit? Niskokaloryczne desery z jabłek Zdrowe chipsy - chipsy z warzyw. Świetny pomysł na zdrową przekąskę

Popularne w tym tygodniu:

Jak opiekunka w Niemczech może dbać o swoje zdrowie?