Wartości odżywcze jajek

Będąc na zdrowej diecie powinniśmy uzupełniać także zapotrzebowanie na białko, w które obfitują m.in. jajka. Znajdujące się w nich wartości odżywcze przyczyniają się do poprawy widzenia, obniżają ryzyko wystąpienia raka jelita grubego oraz chorób serca (jedzone w umiarze). Warto dodać, iż to bogate źródło składników odżywczych, na długi czas wywołuje uczucie sytości.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Rabarbar- czy warto go jeść ? Wegańskie Rafaello bez pieczenia Najbardziej kaloryczne potrawy świata (WIDEO) Oto 18 produktów z minimalną ilością kalorii, które pomogą ci zrzucić wagę Dlaczego nie należy jeść banana na śniadanie? Woda ananasowa na nadmiar płynów w organizmie. Prosty przepis Właściwości soku z natki pietruszki Ciecierzyca - czy warto ją jeść? Kilka sposobów na błyskawiczną poprawę metabolizmu Wegańskie ciasteczka Smoothie - przepisy ze szpinakiem, bananem, truskawkami i ananasem. Wybierz przepis dla siebie! Rola imbiru w naszym codziennym życiu