Wartości odżywcze jajek

Będąc na zdrowej diecie powinniśmy uzupełniać także zapotrzebowanie na białko, w które obfitują m.in. jajka. Znajdujące się w nich wartości odżywcze przyczyniają się do poprawy widzenia, obniżają ryzyko wystąpienia raka jelita grubego oraz chorób serca (jedzone w umiarze). Warto dodać, iż to bogate źródło składników odżywczych, na długi czas wywołuje uczucie sytości.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Zastąp napój gazowany wodą. A potem obserwuj jak zmienia się twoje ciało Co się stanie, jeśli codziennie będziesz jadł jajka? (WIDEO) Z czym do chleba? Trzy przepisy na fit pasty kanapkowe Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Jaką formę magnezu wybrać? Pasztet idealny z zielonej soczewicy z rozmarynem i żurawiną 5 propozycji na zdrowe i dietetyczne ciasteczka Tygodniowy jadłospis od Ewy Chodakowskiej Właściwości orzechów makadamia Proteiny dieta Najzdrowsze połączenia produktów (WIDEO) Sól nie taka straszna.