Wartości odżywcze jajek

Będąc na zdrowej diecie powinniśmy uzupełniać także zapotrzebowanie na białko, w które obfitują m.in. jajka. Znajdujące się w nich wartości odżywcze przyczyniają się do poprawy widzenia, obniżają ryzyko wystąpienia raka jelita grubego oraz chorób serca (jedzone w umiarze). Warto dodać, iż to bogate źródło składników odżywczych, na długi czas wywołuje uczucie sytości.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Najskuteczniejsza dieta - czy istnieje, zasady diety, przykładowy jadłospis Mięso czy orzechy? Sprawdź, co będzie służyć twojemu zdrowiu Awokado a odchudzanie - awokado dieta. Czy awokado odchudza? Jak zrobić masło migdałowe? Masło migdałowe - właściwości Wegetariańska Wigilia i Boże Narodzenie - dania wegetariańskie na Wigilię Fit risotto z truflami Czy to pora na pora? Fit desery - z truskawkami, malinami lub z chia (przepisy) Jak jeść migdały - ze skórką czy bez? Cztery produkty, które lepiej jeść ze skórką Najdziwniejsze trendy zdrowotne ostatnich lat Czarna herbata pomaga schudnąć Bataty na diecie - warzywo idealne dla sportowca