Monitor aktywności Garmin Vivofit® 3 – bransoletka dla aktywnych

Chcesz wiedzieć, jaki dystans pokonałeś i ile kalorii spaliłeś? Pomoże ci monitor aktywności Garmin Vivofit® 3, który sam rozpoznaje rodzaj ćwiczeń i uruchamia się, kiedy tylko zaczynasz trening. Dzięki inteligentnej bransoletce można śledzić postępy i wyznaczać sobie nowe cele.

Garmin.com

Opaskę Garmin Vivofit® 3 można nosić przez całą dobą. Urządzenie automatycznie rozpoznaje rodzaj wykonywanej aktywności w danej chwili, czyli np. chodzenie, bieganie, pływanie czy jazdę na rowerze. Opaska jest wodoszczelna, dlatego można nie zdejmować jej pod prysznicem i nosić na basenie, aby sprawdzić, ile kalorii można spalić podczas pływania.

Wszystkie informacje na temat aktywności są zapisywane i można je śledzić, korzystając ze specjalnej aplikacji Garmin Connect umożliwiającej dzielenie się wynikami z innymi i planowanie kolejnych treningów.

Opaska motywuje do bardziej aktywnego trybu życia – posiada pasek ruchu i alerty dźwiękowe, które przypominają, że zbyt długo siedzimy bezczynnie. Jeżeli przez godzinę nie ruszaliśmy się, bransoletka będzie co 15 minut informować, że czas wstać i pospacerować.

Monitor aktywności Garmin Vivofit® 3 mierzy liczbę kroków, spalonych kalorii, pokonany dystans, czas intensywnej aktywności, a także pokazuje aktualny czas. Dodatkowo sprawdza również, ile odpoczywaliśmy.

Producent zapewnia, że bateria wystarcza aż na rok codziennego monitorowania aktywności. Opaska dostępna jest w kolorze czarnym i białym, kosztuje 529 złotych. Można również kupić zestaw dwóch zdobionych bransoletek w cenie 629 złotych.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Magnez a mięśnie Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Najczęstsze błędy po treningu Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Bieganie z głową... Dlaczego nie powinniśmy rezygnować z rozgrzewki? Jak prawidłowo rozpocząć trening? Nowa kolekcja odzieży sportowej Nike Tech Knit Adidas PureBOOST X – tylko dla kobiet Jak zacząć ćwiczyć i jeść zdrowo? Terapia niedociśnienia tętniczego Przyczyny niewydolności krążenia Objawy chorób układu krążenia Niedociśnienie tętnicze – przyczyny, objawy, leczenie Fakty i mity na temat jogi Nerwica serca – jak ją rozpoznać i leczyć? Najczęstsze choroby układu krwionośnego i układu krążenia Obalamy mity na temat jogi Leczenie nadciśnienia tętniczego opornego Jak wygląda leczenie po zawale serca? Jak krąży krew? Wpływ jogi na kręgosłup Stepy do ćwiczeń – czy dla każdego?

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Dieta Chodakowskiej - kalorie, zasady, przykładowy jadłospis Ćwiczenia na pośladki czyli piękny tył domowymi sposobami Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Jak wyszczuplić uda – ćwiczenia, dieta Płaski brzuch w miesiąc - wyzwanie, zasady, plan treningu Co jeść po treningu – regeneracja, uzupełnienie minerałów, czas, przepisy Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud - podstawy, przyrządy, przykładowe ćwiczenia Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe, mity