41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek

Ten artykuł ma 10 stron:

Przekąski po treningu

Po ciężkim treningu na siłowni przekąski są najlepszym sposobem na przywrócenie energii i regenerację zmęczonych mięśni. Potrawy zjedzone w ciągu dwóch godzin od treningu wspomogą odbudowę tkanki mięśniowej rozkładającej się podczas ćwiczeń. Co jeść, aby efekt treningu był szybszy?

Tropikalny mix

Wracając do domu, podgryzaj tropikalną suszoną mieszankę przygotowaną z suszonych plasterków banana, orzechów makadamia, kokosa i kawałków gorzkiej czekolady. Jeśli wróciłeś już do domu, taką mieszankę zalej mlekiem sojowym lub migdałowym.

Białkowe naleśniki

Wymieszaj 4 białka, ½ szklanki płatków owsianych, ½ odtłuszczonego serka wiejskiego, odrobinę proszku do pieczenia oraz ½ łyżeczki ekstraktu z wanilii lub ziarenka z 1 laski wanilii. Taką miksturę wylej na patelnię i smaż na średnim ogniu. Po usmażeniu na wierzch połóż świeże borówki lub plasterki banana.

Ziemniaki na słodko

Jeśli nie masz pomysłu co zjeść jako dodatek do chudego kurczaka bądź indyka, przygotuj puree na słodko. Połącz 1 miarkę cynamonowego białka w proszku z ¼ szklanki pokrojonego w kostkę ugotowanego batata oraz 1 szklanką mleka migdałowego. Batat i białko zmiksuj w blenderze, dodając mleko, aż do uzyskania odpowiedniej konsystencji.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Tańsze alternatywy dla superproduktów 6 przepisów na odchudzające sałatki Tych produktów nie jedz przed treningiem Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Smaczne i odchudzające przekąski Oryginalne przepisy na zdrową kolację Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Chrupanie bez wyrzutów sumienia, czyli zdrowe przekąski z całego świata Przepisy na mięsa w wersji lekkiej Północ kontra Południe, czyli pojedynek diety śródziemnomorskiej i nordyckiej Wyrzuć garnki i patelnie, czyli na czym polega dieta raw Souping – nowa metoda oczyszczania organizmu Zdrowe i pyszne pieczywo - przepisy Rola magnezu w organizmie Kofeina a serce

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Desery z nasionami chia. Przepisy Ewy Chodakowskiej Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Desery z płatków owsianych Właściwości pomelo. Sprawdź, dlaczego warto je jeść Co i o której godzinie najlepiej jeść na śniadanie? Zapytaliśmy o to dietetyka Śniadania od Chodakowskiej na okres jesienno-zimowy. Aż siedem propozycji! Koktajl mleczny z gruszką i cynamonem. Rozgrzeje i wzmocni odporność Tych warzyw nie powinieneś jeść w zimie Mięso strusia – zdrowe, choć niedoceniane. Sprawdziliśmy, jak smakuje