Mariusz Pudzianowski haruje w upale. "Samo się nie zrobi"

Kasia Cichopek wie, jak szybko odzyskać figurę sprzed ciąży

Kasia Cichopek to 34-letnia aktorka, tancerka oraz prezenterka telewizyjna. Swoją karierę telewizyjną rozpoczęła w 2000 roku od roli Kingi Zduńskiej w serialu „M jak miłość”. Wówczas to aktorka nie należała do najszczuplejszych osób. Udział w telewizyjnym show „Taniec z gwiazdami” pozwolił jej zdobyć smukłą sylwetkę oraz wyćwiczyć ciało. 3 lata po programie Kasia Cichopek zaszła w ciążę, po której w dość szybkim tempie wróciła do dobrej formy i sylwetki. W 2013 roku aktorka po raz kolejny została mamą i tym razem również w dość krótkim czasie odzyskała dawną figurę. W czym tkwi sekret diety i treningów celebrytki?

Akpa

NAJSKUTECZNIEJSZE DIETY

Aktorka nie ukrywa, że taka sylwetka i kondycja fizyczna to efekt zdyscyplinowanej pracy nad sobą. Zasady są proste: jedzenie małych porcji w odstępach ok. 3 godzin, ograniczenie węglowodanów (aktorka wykluczyła z menu chleb, ziemniaki i makaron) na poczet warzyw, chudego mięsa i ryb, a ostatni posiłek Cichopek zjada najpóźniej 2 godziny przed snem. Oprócz diety ważna jest także aktywność fizyczna – aktualnie aktorka regularnie ćwiczy na siłowni oraz trenuje jogę. Ale szczupła sylwetka Kasi Cichopek zawiera jeszcze jeden sekret: aktorka wykonała badanie o nazwie Genodiet, czyli test pozwalający ustalić indywidualny plan żywieniowy, biorąc pod uwagę informacje zapisane w DNA. Dzięki temu wie, jakich produktów powinna się wystrzegać, jeżeli chce zachować smukłą figurę.

Tak wygląda przykładowe menu Kasi Cichopek:

  • Śniadanie: jogurt naturalny z owocami + 2 łyżki musli,
  • Drugie śniadanie: zupa warzywna np. z dyni,
  • Obiad: kawałek ryby/kurczaka, kasza i warzywa gotowane na parze,
  • Podwieczorek: kisiel/budyń/galaretka,
  • Kolacja: 2 kanapki z ciemnego pieczywa z pastą z makreli + warzywa (np. sałata/ogórek).

Już w cztery miesiące po porodzie Kasia Cichopek wróciła do sylwetki sprzed ciąży. Od tamtej pory inspiruje inne mamy do gubienia nadprogramowych kilogramów. Aktorka proponuje ćwiczenia, które pozwolą zgubić ciążowy brzuszek i przekonuje, że nie trzeba mieć specjalnego sprzętu, aby cieszyć się dobrą kondycją.

Ćwiczenie „Huśtawka”

  1. Weź krzesło i połóż się na nim na brzuchu. Dłonie i palce stóp oprzyj o podłogę. Napnij pośladki i patrz przed siebie.
  2. Obierając się na dłoniach i brzuchu, unoś wyprostowane nogi. Pamiętaj, aby napinać mięśnie pośladków i ud.
  3. Powoli opuszczaj jednocześnie obie nogi – wówczas twoje mięśnie będą pracować efektywnie.

Ćwiczenie „Świeca”

  1. Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia. Unieś pionowo nogi i lekko ugnij kolana. Ściągnij łopatki i wciągnij brzuch.
  2. Unieś biodra wraz z dolnym odcinkiem pleców. Opieraj się tylko na rękach i łopatkach. Staraj się nie prostować stóp – kieruj je w stronę kolan. Unikaj podpierania bioder rękami.
  3. Powoli opuszczaj plecy i biodra.

Ćwiczenie „Skośne brzuszki”

  1. Połóż się na plecach, a następnie unieś złączone, zgięte w kolanach nogi, tak aby łydka i udo tworzyły kąt prosty. Ręce ułóż wzdłuż ciała.
  2. Unieś barki, a przy tym wykonaj skręt tułowia.
  3. Powróć do pozycji wyjściowej, pamiętaj, aby powoli opuszczać barki, wówczas mięśnie będą pracować najefektywniej.
  4. Wykonaj 10 powtórzeń, a następnie wykonaj kolejną serię ćwiczeń, skręcając tułów w przeciwną niż poprzednio stronę.

Kasia Cichopek zapewnia, że już 15 minut ćwiczeń, trzy razy w tygodniu, pozwoli na pozbycie się „oponki” i wyrobienie mięśni brzucha. Podejmiesz wyzwanie?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Gwiazdy:

Imponujący trening z hantlami Shawna Rhodena. Wpis kulturysty zmusza do refleksji Brian Shaw i Eddie Hall chcą dalej rywalizować. Zamienią strongmanów na kulturystykę "Jest idealnie". Karol Bedorf najlepiej wypoczywa w górach "Wyczerpujące, ale jak piękne". Justyna Święty-Ersetic podsumowała sezon Marcin Najman przygotowuje się do walki na Fame MMA 6. Ciężki trening za byłym pięściarzem Patenty gwiazd kina, muzyki i sportu na zmotywowanie się do treningu Sylwia Szostak trenuje z ciężarami. Żartuje, że po to, by wyglądać jak mężczyzna Trening, który daje dawkę energii. Zobacz, jak ćwiczy rano Joanna Jóźwik Bradley Cooper jadł 8 tysięcy kalorii dziennie, żeby przygotować się do roli. Po dodatkowych kilogramach nie ma już śladu "Najtrudniejszy jest pierwszy krok". Motywujący wpis Michelle Lewin Jest moc! Sofia Ennaoui pokazała zdjęcie po ciężkim treningu Jen Selter motywuje internautki. Te proste ćwiczenia pomogą wrócić do formy

Popularne w tym tygodniu:

Pochwalił się kratą na brzuchu. Stefan Kraft zaimponował fanom Cztery tytuły na jednych zawodach. Najniższy kulturysta w historii skradł show "Zawsze w formie". Jean-Claude Van Damme pochwalił się sylwetką Dzięki niej Małgorzata Rozenek-Majdan wraca do formy. Trenerka Lidia Wierzbowska to żona znanego siatkarza Mariusz Pudzianowski imponuje sylwetką. Internauci pod wrażeniem mięśni zawodnika MMA To mogło się skończyć tragicznie! Nieudana próba pobicia rekordu świata w martwym ciągu Imponujące treningi Eddiego Halla. "Niewielu sportowców to ma" Maciej Dowbor kończy karierę w triathlonie. "Doszedłem do ściany" Zapowiadała się na gwiazdę podnoszenia ciężarów. Niespodziewana decyzja 22-latki Aktywne przedpołudnie u Joanny Jędrzejczyk. "Zmotywowana do działania" W wieku 37 lat wygląda jak modelka. Daniela Hantuchova kocha bieganie Widać, że jest w formie. Zobacz treningowy skok Piotra Liska