Kasia Cichopek wie, jak szybko odzyskać figurę sprzed ciąży

Kasia Cichopek to 34-letnia aktorka, tancerka oraz prezenterka telewizyjna. Swoją karierę telewizyjną rozpoczęła w 2000 roku od roli Kingi Zduńskiej w serialu „M jak miłość”. Wówczas to aktorka nie należała do najszczuplejszych osób. Udział w telewizyjnym show „Taniec z gwiazdami” pozwolił jej zdobyć smukłą sylwetkę oraz wyćwiczyć ciało. 3 lata po programie Kasia Cichopek zaszła w ciążę, po której w dość szybkim tempie wróciła do dobrej formy i sylwetki. W 2013 roku aktorka po raz kolejny została mamą i tym razem również w dość krótkim czasie odzyskała dawną figurę. W czym tkwi sekret diety i treningów celebrytki?

Akpa

NAJSKUTECZNIEJSZE DIETY

Aktorka nie ukrywa, że taka sylwetka i kondycja fizyczna to efekt zdyscyplinowanej pracy nad sobą. Zasady są proste: jedzenie małych porcji w odstępach ok. 3 godzin, ograniczenie węglowodanów (aktorka wykluczyła z menu chleb, ziemniaki i makaron) na poczet warzyw, chudego mięsa i ryb, a ostatni posiłek Cichopek zjada najpóźniej 2 godziny przed snem. Oprócz diety ważna jest także aktywność fizyczna – aktualnie aktorka regularnie ćwiczy na siłowni oraz trenuje jogę. Ale szczupła sylwetka Kasi Cichopek zawiera jeszcze jeden sekret: aktorka wykonała badanie o nazwie Genodiet, czyli test pozwalający ustalić indywidualny plan żywieniowy, biorąc pod uwagę informacje zapisane w DNA. Dzięki temu wie, jakich produktów powinna się wystrzegać, jeżeli chce zachować smukłą figurę.

Tak wygląda przykładowe menu Kasi Cichopek:

  • Śniadanie: jogurt naturalny z owocami + 2 łyżki musli,
  • Drugie śniadanie: zupa warzywna np. z dyni,
  • Obiad: kawałek ryby/kurczaka, kasza i warzywa gotowane na parze,
  • Podwieczorek: kisiel/budyń/galaretka,
  • Kolacja: 2 kanapki z ciemnego pieczywa z pastą z makreli + warzywa (np. sałata/ogórek).

Już w cztery miesiące po porodzie Kasia Cichopek wróciła do sylwetki sprzed ciąży. Od tamtej pory inspiruje inne mamy do gubienia nadprogramowych kilogramów. Aktorka proponuje ćwiczenia, które pozwolą zgubić ciążowy brzuszek i przekonuje, że nie trzeba mieć specjalnego sprzętu, aby cieszyć się dobrą kondycją.

Ćwiczenie „Huśtawka”

  1. Weź krzesło i połóż się na nim na brzuchu. Dłonie i palce stóp oprzyj o podłogę. Napnij pośladki i patrz przed siebie.
  2. Obierając się na dłoniach i brzuchu, unoś wyprostowane nogi. Pamiętaj, aby napinać mięśnie pośladków i ud.
  3. Powoli opuszczaj jednocześnie obie nogi – wówczas twoje mięśnie będą pracować efektywnie.

Ćwiczenie „Świeca”

  1. Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia. Unieś pionowo nogi i lekko ugnij kolana. Ściągnij łopatki i wciągnij brzuch.
  2. Unieś biodra wraz z dolnym odcinkiem pleców. Opieraj się tylko na rękach i łopatkach. Staraj się nie prostować stóp – kieruj je w stronę kolan. Unikaj podpierania bioder rękami.
  3. Powoli opuszczaj plecy i biodra.

Ćwiczenie „Skośne brzuszki”

  1. Połóż się na plecach, a następnie unieś złączone, zgięte w kolanach nogi, tak aby łydka i udo tworzyły kąt prosty. Ręce ułóż wzdłuż ciała.
  2. Unieś barki, a przy tym wykonaj skręt tułowia.
  3. Powróć do pozycji wyjściowej, pamiętaj, aby powoli opuszczać barki, wówczas mięśnie będą pracować najefektywniej.
  4. Wykonaj 10 powtórzeń, a następnie wykonaj kolejną serię ćwiczeń, skręcając tułów w przeciwną niż poprzednio stronę.

Kasia Cichopek zapewnia, że już 15 minut ćwiczeń, trzy razy w tygodniu, pozwoli na pozbycie się „oponki” i wyrobienie mięśni brzucha. Podejmiesz wyzwanie?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Gwiazdy:

Trening Jennifer Lopez - 5 ćwiczeń autorstwa Tracy Anderson Justyna Kowalczyk w ciągłym treningu. "Emerytury nie widać" Zrobił to! Świetny wynik ze sztangą strongmana z USA Pierwsza polska Supermodelka Plus Size — sprawdź kto to! Sylwia Szostak zdradziła tajemnicę. O co najczęściej pytają ją fanki? Co za gość! Hafthor Bjornsson zaszalał ze sztangą ważącą prawie 200 kg Fit małżeństwo - Joanna i Dariusz Brzezińscy Lindsey Vonn wyciska siódme poty na siłowni. Zobacz trening z linami Evander Holyfield nie odpuszcza. Zobacz ciężki trening 58-latka "Będę czuła ból". Joanna Jędrzejczyk po treningu "Myślisz, że możesz mnie pokonać?". Zmierz się z gwiazdą futbolu w prostej konkurencji Joanna Jóźwik nie tylko trenuje w Portugalii. Polka niczym modelka

Popularne w tym tygodniu:

Zima jej niestraszna! Gwiazda Projektu Lady zachwyciła nietypowym treningiem Mało nie rozwalił maszyny! Przyszła gwiazda KSW ma piekielną moc Kontrowersyjny wpis mistrza KSW. "Propagują tylko szczepionki i leki" Ale łapa! Lawina komentarzy pod zdjęciem młodej fitnesski Gwiazdor kulturystyki kontra mistrz siłowania na rękę! Zobacz, jak to się zakończyło Internet płonie od komentarzy. Polska fitneska leży na śniegu bez bluzki! Skradła serca milionów. Chinka z jedną nogą wygrała zawody kulturystyczne Trening z taśmą. Te ćwiczenia z piękną polską trenerką to duże wyzwanie! Ale mięśnie! Tatiana Zalas zachwyciła ćwiczeniem na plecy "Sylwetka kosmos"! Najnowsze zdjęcie Justyny Święty-Ersetic podbija sieć Martyn Ford prawie jak Rocky. Potężny potwór trenuje przed debiutem w KSW Bokserski trening Mateusza Masternaka z synem. "Rośnie na mistrz świata"