Kasia Cichopek wie, jak szybko odzyskać figurę sprzed ciąży

Kasia Cichopek to 34-letnia aktorka, tancerka oraz prezenterka telewizyjna. Swoją karierę telewizyjną rozpoczęła w 2000 roku od roli Kingi Zduńskiej w serialu „M jak miłość”. Wówczas to aktorka nie należała do najszczuplejszych osób. Udział w telewizyjnym show „Taniec z gwiazdami” pozwolił jej zdobyć smukłą sylwetkę oraz wyćwiczyć ciało. 3 lata po programie Kasia Cichopek zaszła w ciążę, po której w dość szybkim tempie wróciła do dobrej formy i sylwetki. W 2013 roku aktorka po raz kolejny została mamą i tym razem również w dość krótkim czasie odzyskała dawną figurę. W czym tkwi sekret diety i treningów celebrytki?

Akpa

NAJSKUTECZNIEJSZE DIETY

Aktorka nie ukrywa, że taka sylwetka i kondycja fizyczna to efekt zdyscyplinowanej pracy nad sobą. Zasady są proste: jedzenie małych porcji w odstępach ok. 3 godzin, ograniczenie węglowodanów (aktorka wykluczyła z menu chleb, ziemniaki i makaron) na poczet warzyw, chudego mięsa i ryb, a ostatni posiłek Cichopek zjada najpóźniej 2 godziny przed snem. Oprócz diety ważna jest także aktywność fizyczna – aktualnie aktorka regularnie ćwiczy na siłowni oraz trenuje jogę. Ale szczupła sylwetka Kasi Cichopek zawiera jeszcze jeden sekret: aktorka wykonała badanie o nazwie Genodiet, czyli test pozwalający ustalić indywidualny plan żywieniowy, biorąc pod uwagę informacje zapisane w DNA. Dzięki temu wie, jakich produktów powinna się wystrzegać, jeżeli chce zachować smukłą figurę.

Tak wygląda przykładowe menu Kasi Cichopek:

  • Śniadanie: jogurt naturalny z owocami + 2 łyżki musli,
  • Drugie śniadanie: zupa warzywna np. z dyni,
  • Obiad: kawałek ryby/kurczaka, kasza i warzywa gotowane na parze,
  • Podwieczorek: kisiel/budyń/galaretka,
  • Kolacja: 2 kanapki z ciemnego pieczywa z pastą z makreli + warzywa (np. sałata/ogórek).

Już w cztery miesiące po porodzie Kasia Cichopek wróciła do sylwetki sprzed ciąży. Od tamtej pory inspiruje inne mamy do gubienia nadprogramowych kilogramów. Aktorka proponuje ćwiczenia, które pozwolą zgubić ciążowy brzuszek i przekonuje, że nie trzeba mieć specjalnego sprzętu, aby cieszyć się dobrą kondycją.

Ćwiczenie „Huśtawka”

  1. Weź krzesło i połóż się na nim na brzuchu. Dłonie i palce stóp oprzyj o podłogę. Napnij pośladki i patrz przed siebie.
  2. Obierając się na dłoniach i brzuchu, unoś wyprostowane nogi. Pamiętaj, aby napinać mięśnie pośladków i ud.
  3. Powoli opuszczaj jednocześnie obie nogi – wówczas twoje mięśnie będą pracować efektywnie.

Ćwiczenie „Świeca”

  1. Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia. Unieś pionowo nogi i lekko ugnij kolana. Ściągnij łopatki i wciągnij brzuch.
  2. Unieś biodra wraz z dolnym odcinkiem pleców. Opieraj się tylko na rękach i łopatkach. Staraj się nie prostować stóp – kieruj je w stronę kolan. Unikaj podpierania bioder rękami.
  3. Powoli opuszczaj plecy i biodra.

Ćwiczenie „Skośne brzuszki”

  1. Połóż się na plecach, a następnie unieś złączone, zgięte w kolanach nogi, tak aby łydka i udo tworzyły kąt prosty. Ręce ułóż wzdłuż ciała.
  2. Unieś barki, a przy tym wykonaj skręt tułowia.
  3. Powróć do pozycji wyjściowej, pamiętaj, aby powoli opuszczać barki, wówczas mięśnie będą pracować najefektywniej.
  4. Wykonaj 10 powtórzeń, a następnie wykonaj kolejną serię ćwiczeń, skręcając tułów w przeciwną niż poprzednio stronę.

Kasia Cichopek zapewnia, że już 15 minut ćwiczeń, trzy razy w tygodniu, pozwoli na pozbycie się „oponki” i wyrobienie mięśni brzucha. Podejmiesz wyzwanie?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Gwiazdy:

Szokujące liczby. 7-latka nazywana najsilniejszą dziewczynką na świecie Trening Justyny Kowalczyk na bieżni. Taka technika średnio spodobałaby się lekkoatletom 100 kg w wyciskaniu hantli na ławeczce. Zobacz popis słynnego siłacza "Myślisz, że możesz mnie pokonać?". Zmierz się z gwiazdą futbolu w prostej konkurencji Sylwia Szostak o obsesji płaskiego brzucha. "To zwyczajnie niezdrowe" Pomagał Baronowi, teraz wziął w obroty Pezeta. "Polski Songo" trenuje z kolejną gwiazdą Chcesz mieć kaloryfer jak Leonardo DiCaprio? Siłowy trening Adama Kszczota. Polski biegacz przygotowuje się do sezonu Kobiecość i seksapil. Polska fitnesska w zmysłowej odsłonie Joanna Jędrzejczyk podzieliła się cennymi radami. "Mam mocne postanowienia jesienne" "Człowiek to nie maszyna". Mateusz Kieliszkowski poszedł pod nóż Niecodzienne i trudne ćwiczenie Jana Błachowicza. Fani pod wrażeniem

Popularne w tym tygodniu:

Co za debiut młodej Polki! Zdobyła 6 złotych statuetek na jednej imprezie "Najgorętsze uda". W święta fitnesska rozgrzała internautów "Uczę się bić". Wielkie zmiany u "Popka Monstera" "Jest ciężko". Krzysztof Radzikowski pochwalił się efektami swojego wyzwania Mistrz świata zdenerwował się po decyzji rządu. "Absurd goni absurd" Świat fitnessu w żałobie. Tragiczna śmierć młodej zawodniczki Idealne ciało! Gwiazda fitness ciężko pracowała na taki efekt "Chyba sobie powieszę to zdjęcie". Perfekcyjny brzuch gwiazdy fitness Tragiczna śmierć legendarnego kulturysty. Miał 54 lata "Im więcej zakazów, tym więcej...". Sylwia Szostak zaimponowała fanom Dźwiga ciężary i czaruje internautów. To zdjęcie przekona hejterów "Brzuch dał popalić". Piękna polska trenerka robi coraz większą furorę w sieci