Grube uda - jak się pozbyć z nich tkanki tłuszczowej, zasady żywienia

Masz taki typ budowy, że w udach zbiera się najwięcej tkanki tłuszczowej? Ogólnie jesteś szczupłą osobą, ale zmagasz się z problemem grubych ud? Nie martw się jest kilka prostych zasad, dzięki którym twoje uda będą zgrabne i szczupłe.

Grubym udom często towarzyszy brzydki cellulit

Grubym udom często towarzyszy brzydki cellulit (123rf)

1. Grube uda — jak się pozbyć z nich tkanki tłuszczowej?

Jeżeli denerwują cię grube uda i od dawna nie możesz się pozbyć tkanki tłuszczowej, właśnie z tej okolicy twojego ciała, to głowa do góry. Zaraz dowiesz się, że wymarzone nogi są na wyciągnięcie ręki. Po pierwsze należy pamiętać o prawidłowej, zbilansowanej diecie, która jest podstawą w gubieniu tkanki tłuszczowej. Pamiętajmy też o piciu co najmniej 3 litrów niegazowanej wody dziennie, która pomoże w utracie cellulitu. Nie zapominajmy o odstawieniu słodkich i słonych przekąsek oraz gazowanych, kolorowych napoi.

Drugim ważnym czynnikiem, który pomoże nam zapomnieć o grubych udach jest dołączenie do swojej codzienności ćwiczeń fizycznych, najlepiej ćwiczeń cardio, które pozwolą spalać tkankę tłuszczową i nie rozbudują mięśni ud. Powinniśmy ćwiczyć co najmniej trzy razy w tygodniu, po minimum pół godziny. W tym celu możemy wybrać się na basen, wyjść pobiegać lub zacząć skakać na skakance, a grube uda staną się mniej widoczne. Jeżeli chcemy nieco ujędrnić uda, to dodajmy ćwiczenia siłowe, które poprawią ich wygląd.

Po trzecie: dodajmy do codziennej pielęgnacji peelingi i kosmetyki ujędrniające ciało. Podczas kąpieli wykonajmy peeling, a tuż po niej wysmarujmy nogi odpowiednim kremem.

2. Grube uda — zasady żywienia

Jedzmy tylko świeże warzywa i owoce. Dodajmy do diety produkty bogate w białko: orzechy, chude mięso, ryby, jajka. Te produkty mają w sobie wiele błonnika, a także pomagają spalać tłuszcz, również ten z ud.

Przykładowy jadłospis na jeden dzień:

  • śniadanie: Zagotuj 200 ml chudego mleka, wsyp do niego 30 gramów płatków owsianych i dodaj ulubiony owoc. Jedz na ciepło lub na zimno.

  • II śniadanie:na jednej łyżeczce oleju kokosowego usmaż trzy jajka. Dodaj do nich ulubione warzywa.

  • obiad: ugotuj lub zrób na parze chude mięso lub rybę, około 150 gramów, ugotuj 50 gramów ryży lub kaszy i warzywa. Używaj soli himalajskiej, jest o wiele zdrowsza.

  • kolacja: weź opakowanie odtłuszczonego serka wiejskiego, dodaj pomidory i szczypiorek. Pyszna i szybka kolacja gotowa.

Nie zapominaj o piciu jak największej ilości wody, zielonej herbaty i pokrzywy, gdyż to właśnie one spowodują, że z twojego organizmu zejdzie nadmiar wody, który jest odpowiedzialny za grube uda. Nie podjadaj. Nigdy. Wytłumacz sobie, że to przez jedzenie pomiędzy stałymi posiłkami, borykasz się z problemem grubych ud. Zastanów się czy to warte.

Pamiętajmy, że walka o szczupłe uda wcale nie jest trudna, jednak wymaga od nas samodyscypliny i bardzo silnej woli, by oprzeć się pokusom, czającym się niemal wszędzie. Jeżeli wytrwasz chociaż przez tydzień, to zauważysz efekty, a jak one się pojawią, to z całą pewnością nie wrócisz do starych zasad żywieniowych.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Chcesz mieć zgrabną pupę? Podejmij nasze wyzwanie! Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ćwiczysz na trampolinie? To może się dla ciebie źle skończyć Od zwykłej nastolatki do miss bikini. W czym tkwi sekret Małgosi Mączyńskiej? Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe. Obalamy mity! Prosty sposób na szczupłe uda Najważniejsza rzecz, o której musisz pamiętać zanim zaczniesz ćwiczyć. Inaczej nie będzie efektów 6 sposobów na piękne, zdrowe i jędrne piersi Jak zacząć ćwiczyć - po co ćwiczyć, czemu służą ćwiczenia fizyczne, początki ćwiczeń Secret Ewy Chodakowskiej - dla kogo, jak wygląda, jak ćwiczyć Ćwiczenia na pośladki czyli piękny tył domowymi sposobami Co jeść po treningu – regeneracja, uzupełnienie minerałów, czas, przepisy Ćwiczenia na uda z Mel B – trening, ćwiczenia, efekty Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej – fakty i mity, proste i skuteczne ćwiczenia Płaski brzuch w miesiąc - wyzwanie, zasady, plan treningu Dieta Chodakowskiej - kalorie, zasady, przykładowy jadłospis Program 300 brzuszków - przygotowanie, plan treningu, efekty W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja Co powoduje że twoje mięśnie rosną ?

Popularne w tym tygodniu:

Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Znasz Shauna T, autora "Insanity"? Teraz pokazuje ćwiczenie, które powinieneś wykonywać, gdy nie masz czasu na cały trening Skuteczny trening, czyli co powinieneś wiedzieć o ekscentryce Chcesz mieć zgrabną pupę? Podejmij nasze wyzwanie! To ćwiczenie powinna codziennie wykonać każda kobieta. Wysmukli talię i poprawi życie seksualne Tych napojów nie pij po treningu Grube uda - jak się pozbyć z nich tkanki tłuszczowej, zasady żywienia Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Trening na redukcję – zasady, plan treningowy Płaska pupa - ćwiczenia, dieta, postawa