Fit śniadania od FitLovers

"Jeśli chcesz zrealizować swoje marzenia, pierwszą rzeczą, jaką musisz zrobić, to obudzić się z uśmiechem na ustach i wiarą, że dasz radę".

"FitLovers - Para na całe życie"

Jaglanka

Kasza jaglana wyróżnia się wysoką zawartością witamin z grupy B; zawiera krzemionkę, która wzmacnia włosy, skórę i paznokcie.

Składniki:

  • 4 łyżki suchej kaszy jaglanej lub gotowa jaglanka (bez sztucznych dodatków);
  • woda lub mleko roślinne.

Wykonanie:

  • kaszę jaglaną gotujemy w wodzie lub mleku (porcję gotowej jaglanki zalewamy gorącym mlekiem lub wodą i czekamy, aż płyn wsiąknie);
  • do gotowej jaglanki możemy dodać świeże owoce lub orzechy.

Jajka na chlebie

Pokochaj jajka. Zawierają one wszystkie niezbędne witaminy, mnóstwo składników mineralnych oraz zdrowych tłuszczów.

Składniki:

  • 2–3 jajka;
  • 2–3 kromki chleba żytniego razowego;
  • świeże ulubione warzywa;
  • sól himalajska, pieprz;
  • masło lub awokado do posmarowania chleba.

Wykonanie:

  • wbijamy jajka na rozgrzaną patelnię z cieniutką warstwą wody, patelnię przykrywamy pokrywką;
  • kiedy białka się zetną, a żółtka będą jeszcze lejące, przekładamy jajka na chleb posmarowany wcześniej masłem lub awokado;
  • przyprawiamy solą himalajską oraz pieprzem;
  • obok układamy pokrojone surowe warzywa (np. ogórek kiszony, paprykę, rzodkiewkę).


Zielone smoothie

Awokado ma dużą wartość odżywczą, zawiera wiele zdrowych kwasów tłuszczowych, które dobrze działają na serce.

Składniki:

  • 1 awokado;
  • 1 banan;
  • trochę cytryny;
  • garść szpinaku lub jarmużu;
  • kilka gałązek pietruszki;
  • ¼ szklanki wody;
  • orzechy lub siemię lniane do posypania.

Wykonanie:

  • wszystkie składniki oprócz orzechów/siemienia miksujemy na gładko;
  • smoothie przelewamy do szklanki;
  • posypujemy orzechami lub siemieniem.

Fragment książki „FitLovers — Para na całe życie” autorstwa Pameli Stefanowicz i Mateusza Janusza, Wydawnictwo Dragon

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Niskokaloryczne wersje popularnych deserów z jabłkami Przepisy na zdrowe smoothies z typowo jesiennych produktów Powidła śliwkowe Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 Ciasto gruszkowe Orkiszowy placek ze śliwkami Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Hummus z awokado, który przygotujesz w 5 minut Bananowy chleb Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Jak zrobić izotonik w domu? Przepisy na domowe napoje izotoniczne Koktajle Ewy Chodakowskiej poniżej 430 kcal 3 napary oczyszczające nerki — z mniszka lekarskiego, ze skrzypu polnego, z pietruszki Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Naturalny sok na obniżenie poziomu cholesterolu Fioletowy chleb - nowe super food Omlet z płatków owsianych Daktylowa tarta z kremem kokosowym Domowe pralinki Weekendowy jadłospis Ewy Chodakowskiej

Popularne w tym tygodniu:

Oto co stanie się z twoim ciałem, gdy codziennie będziesz pić siemię lniane Syrop na problemy z tarczycą. Wspomaga utratę wagi Oto co dzieje się z twoim ciałem po zjedzeniu imbiru Dietetyczny sernik – składniki, dietetyczne przepisy Napój, który oczyszcza wątrobę. Przepis Anny Lewandowskiej Chcesz żyć dłużej? Postaw na pikantne posiłki – zapewnią zdrowie i długowieczność FIT ciasteczka - bez mąki i cukru Koktajl, który wymiecie pasożyty z jelit. Prosty przepis Właściwości przyprawy dyniowej. Poznaj 7 korzyści, jakie niesie dla twojego zdrowia 4 typy twarzy, które mówią o twoich błędach żywieniowych Olej rzepakowy nową nadzieją w leczeniu otyłości Sprawdzamy skład zdrowych chipsów. Kupisz je w wielu sklepach