Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie

Od maja, wszystkie panie mogą brać udział w bezpłatnych treningach prowadzonych pod okiem wykwalifikowanego instruktora, które organizowane są raz w tygodniu w ramach dzielnicowego programu Women's Run & More. Pierwsze treningi odbyły się już na Ursynowie, Woli i Bielanach.

Materiały prasowe

Program jest otwarty i wszystkie zainteresowane osoby mogą dołączyć w każdej chwili. Organizatorzy zachęcają do udziału głównie osoby początkujące, ale nie tylko — trener zawsze stara się dostosować rytm treningu do poziomu zaawansowania grupy. Podczas treningu zorganizowana jest rozgrzewka i rozciąganie, jogging oraz bieganie z przerwami na krótkie ćwiczenia. Każda osoba może także zasięgnąć porad u profesjonalnego trenera z zakresu biegania i nie tylko. Udział w zajęciach jest bezpłatny.

Cudem nie jest to, że skończyłem. Cudem jest to, że miałem odwagę zacząć.

John Bingham

Jak co roku organizatorzy starają się uatrakcyjnić program o dodatkowe działania i aktywności. Poprzez aktywne zaangażowanie w program Centrum Ursynów, uczestniczki mogą liczyć na indywidualne wydarzenia oraz kompleksową ofertę rekreacyjno-zdrowotną, w tym bezpłatną profesjonalną analizę składu ciała w trakcie całego sezonu tak, aby przebadać się na początku roku i sprawdzić swoje postępy w ciągu całego cyklu. Działania dodatkowe planowane są również w pozostałych dzielnicach.

Aby poznać szczegóły i wziąć udział w treningu w wybranej dzielnicy należy zarejestrować się na stronie www.womensrun.pl. Rejestracja jest obowiązkowa. Informacje o programie, dokładnych lokalizacjach, terminach i godzinach treningów znajdują się na stronie www.womensrun.pl oraz na profilu Facebook www.facebook.com/womensrun.

Women's Run & More to nie tylko treningi biegowe, ale przede wszystkim filozofia zdrowego stylu życia, w tym także inne dyscypliny sportowe, porady, spotkania motywacyjne i wiele różnych aktywności. Zapraszamy wszystkich do dołączenia do programu!

Organizatorzy:
ABK Grupa — agencja komunikacji marketingowej www.abkgrupa.pl
Partnerzy:
Centrum Ursynów
Urzędy Dzielnic m.st. Warszawy

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Zaskocz Swoje Pośladki - Skuteczny trening Pupy Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Sposoby na zakwasy: jak złagodzić ból mięśni? Siłownia, w której się wyśpisz “Pole dance świetnie kształtuje sylwetkę”. Wywiad z Mistrzynią Polski i Europy Pole Sport Katarzyną Bigos Europejska Rowerowa Rywalizacja Miast - Gdańsk jedzie po milion! Ćwiczenia na zgrabne pośladki Nie mam czasu? Choroby, które możesz złapać na siłowni Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Aerobiczna szóstka Weidera Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Żele dla biegaczy – doskonałe źródło paliwa Jak powinien nawadniać się biegacz? Pompki. 8 tygodniowy trening dla średnio zaawansowanych. Przebiegła 100 metrów w 74 sekundy. Ma 101 lat Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu?

Popularne w tym tygodniu:

Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Siłownia, w której się wyśpisz Sposoby na zakwasy: jak złagodzić ból mięśni? Zaskocz Swoje Pośladki - Skuteczny trening Pupy Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie