3 ćwiczenia na mięśnie pośladków

Ćwiczenia na pośladki nie wymagają specjalistycznego sprzętu - wystarczy zwykła mata, aby rozpocząć trening w domu. Regularne wykonywanie tych trzech ćwiczeń pozwoli na osiągnięcie widocznych rezultatów.

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Magnez a mięśnie Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Najczęstsze błędy po treningu Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Jumping frog, czyli fitness na trampolinie Chcesz ćwiczyć na dworze? Wyróbuj trening z deskorolką Jakie mięśnie ćwiczysz wykonując pompki? Pompki na stepperze AcroYoga - gimnastyka, joga i masaż w jednym Taniec i joga w jednym? To możliwe! Ile musisz ćwiczyć, żeby spalić pączki? Światowe sale treningowe opanował fenomen BODYPUMP. W Polsce też zwiększa się rzesza jego zwolenników Ćwiczenia spalające najwięcej kalorii Ilość czy jakość... czyli kilka słów o technice wykonywania ćwiczeń I ty możesz zostać maratończykiem Dyskopatia - ćwiczyć czy nie ćwiczyć... Najpierw endorfiny, potem… ból Popolitykujmy Bez pracy nie ma kołaczy Bieganie to jest TO

Popularne w tym tygodniu:

Na obrazku jest 6 zwierząt. To, które zobaczysz jako pierwsze, zdradza twoje cechy Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Ćwiczenia na płaski brzuch. Wystarczą 4 minuty dziennie Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Trenuję i nie chudnę! W czym problem? Trening na lepszą kondycję i spalenie tkanki tłuszczowej Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Jak ćwiczyć w domu, by mieć boskie ciało? Rozciąganie (stretching) kiedy tak naprawdę ma sens? Niedziela na Bemowie pod znakiem 11. Bieg po Nowe Życie