Właściwości przyprawy dyniowej. Poznaj 7 korzyści, jakie niesie dla twojego zdrowia

Ten artykuł ma 8 stron:

Odtyka zatkane zatoki

Jesień to piękna pora roku, ale nierozerwalnie łączy się z przeziębieniem i grypą. Jeśli ty też czujesz się niewyraźnie, sięgnij po kawę lub herbatę z dyniową przyprawą. Korzenna mieszanka imbiru, cynamonu i goździków postawi cię na nogi i udrożni zatkane zatoki.

Oprócz picia, spróbuj też… wąchania. Wysyp mieszankę na talerzyk i po prostu wąchaj. Olejki aromatyczne w niej zawarte pozbędą się nawet najcięższego kataru.

Zobacz również: Quiche z pieczonej z dyni

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Substancje, których powinniśmy unikać po 30. roku życia Przepis na koktajl proteinowy Z czym do chleba? Trzy przepisy na fit pasty kanapkowe Jesienna tarta z dyni i tofu Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Zdrowe desery Ewy Chodakowskiej bez mleka zwierzęcego i jego pochodnych 9 rzeczy, których nie powinno się robić przed seksem Daktylowa tarta z kremem kokosowym Brownie z batatem i rodzynkami Pierniczki Fit Home Made Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Przepis na niskokaloryczną galaretkę z BCAA Pierniczki bez glutenu, bez laktozy i bez jajek Owsianka z jabłkiem i migdałami (bez laktozy) Fit ciasto z masła orzechowego Placki z płatków owsianych. Prosty przepis Anny Lewandowskiej Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Warzywne i owocowe sałatki poniżej 200 kcal Wegański sernik z awokado bez pieczenia Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie)