Kawa z tłuszczem dodaje energii i hamuje łaknienie. Powinny ją pić osoby aktywne fizycznie (WIDEO)

Bulletproof coffee, czyli kawa z tłuszczem, np. olejem kokosowym, jest polecana osobom, które preferują aktywny styl życia. Nie powinna jednak zastępować pełnowartościowego śniadania, które jest źródłem węglowodanów – podkreślają dietetycy. Przed porannym treningiem warto więc poprzedzić ją drobną przekąską tak, by składniki kawy nie podrażniły błony śluzowej żołądka.

Specjaliści do spraw żywienia zalecają spożywanie do 500 mg kofeiny dziennie, co przekłada się na około 4 filiżanki kawy. Taka ilość nie tylko powoduje pobudzenie organizmu. Zdaniem dietetyków, kawa wspomaga również odchudzanie, bo zawarta w niej kofeina wpływa na redukcję tkanki tłuszczowej.

— Bulletproof coffee daje energię na kilka godzin, hamuje łaknienie, dlatego też ma coraz więcej zwolenników wśród osób odchudzających się. Dietetycy tłumaczą jednak, że taki napój nie powinien zastępować pełnowartościowego posiłku. Duża ilość tłuszczu zmusza też do tego, by zreorganizować pozostałe posiłki, aby całodniowy jadłospis dostarczył wszystkich składników w odpowiednich proporcjach — pisze na swojej stronie Anna Lewandowska, sportsmenka, trenerka personalna.

Zdrowe tłuszcze w diecie


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

JAK ZDROWO I SKUTECZNIE WRÓCIĆ DO FORMY Dieta rozdzielna - co to jest i na czym polega? Zasady, efekty i przykładowy jadłospis Dieta 1800 kcal - co jeść i w jakiej ilości? Przykładowy jadłospis i przepisy Jak się wziąć za siebie? Sauna sposobem na odchudzanie Stres – ukryty wróg Kawa a odchudzanie. Czy kawa wspomaga odchudzanie? Odkwaszający detoks warzywno-owocowy Sokołowskiej Lemoniada na płaski brzuch Herbatki z senesem mogą być niebezpieczne. Sprawdź, dlaczego lepiej ich unikać Co robić w czasie ciąży, by łatwiej schudnąć po porodzie? Zalety wody bakłażanowej. Zrób samodzielnie w domu

Popularne w tym tygodniu:

TOP 5 najlepszych źródeł kwasów tłuszczowych omega-3