7 powodów, dla których lepiej nie jeść wiśni maraschino

Świeże wiśnie są pyszne i bardzo zdrowe. W naturalnej postaci owoce te są lekko kwaskowate i mają wiele korzystnych właściwości, ale kiedy zanurzymy je w sztucznym syropie, tracą one prawie wszystkie swoje wartości odżywcze.

Wiśnie maraschino

Wiśnie maraschino (123rf)

Ten artykuł ma 3 strony:

Większość z nas miała kiedyś okazję spróbować wisienek maraschino. Tak, chodzi o te słodkie, czerwone wiśnie z pysznym ogonkiem, które zazwyczaj zdobią torty, desery lub koktajle. Wisienki te tylko z pozoru jednak wyglądają słodko i niewinnie. W rzeczywistości, są one bardzo szkodliwe a sposób w jaki powstają jest naprawdę przerażający.

Wiśnie maraschino nie tylko mają wysoką zawartość kalorii, ale też zawierają bardzo dużo cukru oraz sztucznych barwników.

Dowiedzcie się, jak powstają słynne wisienki, a już nigdy więcej po nie sięgniecie!

Zobacz też: Słodycz płynąca z natury i ta płynąca z chemii — ten wybór jest prosty

Są zanurzone w syropie cukrowym

Zanurzenie wiśni w syropie cukrowym nie jest najlepszym sposobem na zachowanie walorów zdrowotnych tego pysznego owocu. Poza tym, jego tekstura staje się wówczas sztuczna.

Jak dużo cukru zawierają wisienki maraschino?
Około ½ filiżanki maraschino, zawiera 38,77 g cukru. Jedna wisienka maraschino zawiera ok. 2 g cukru. Według Mayo Clinic, kobiety powinny utrzymywać spożycie cukru na poziomie 6 łyżeczek (lub 24 g dziennie), a mężczyźni nie powinni jeść więcej niż 9 łyżeczek (lub 36 g cukru dziennie). Średnio, dieta większości z nas zawiera jednak znacznie więcej cukru, co zwiększa ryzyko chorób serca, przyrostu masy ciała i próchnicy zębów.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

4 typy twarzy, które mówią o twoich błędach żywieniowych Niskokaloryczne wersje popularnych deserów z jabłkami Przepisy na zdrowe smoothies z typowo jesiennych produktów Powidła śliwkowe Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na obiad. Pięć przepisów 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 Ciasto gruszkowe Orkiszowy placek ze śliwkami Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Co się stanie, kiedy przestaniesz pić gazowane napoje? Hummus z awokado, który przygotujesz w 5 minut 7 pomysłów na przepisy z komosą ryżową - koktajl, "owsianka", sałatki, faszerowane warzywa, burgery, panierka, desery Bananowy chleb Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Jak zrobić izotonik w domu? Przepisy na domowe napoje izotoniczne Koktajle Ewy Chodakowskiej poniżej 430 kcal 3 napary oczyszczające nerki — z mniszka lekarskiego, ze skrzypu polnego, z pietruszki Desery z nasionami chia. Przepisy Ewy Chodakowskiej Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Naturalny sok na obniżenie poziomu cholesterolu

Popularne w tym tygodniu:

Niskokaloryczne wersje popularnych deserów z jabłkami Syrop na problemy z tarczycą. Wspomaga utratę wagi Oto co dzieje się z twoim ciałem po zjedzeniu imbiru Proste metody, które pomogą na nieszczelne jelito Przeszedł na wegetarianizm. Jego ciało zmieniło się nie do poznania Napój, który oczyszcza wątrobę. Przepis Anny Lewandowskiej Mity żywieniowe, w które wierzą nawet dietetycy Chcesz żyć dłużej? Postaw na pikantne posiłki – zapewnią zdrowie i długowieczność Co dzieje się w organizmie, gdy rezygnujesz z mięsa Starożytne sposoby na odkwaszenie organizmu Produkty, które sieją spustoszenie w twoich jelitach 4 typy twarzy, które mówią o twoich błędach żywieniowych