MMA. Co za siła i szybkość! Kapitalny pokaz Polki

Zabawne warianty burpees, które musisz wypróbować

Burpees należy do grupy najbardziej efektywnych ćwiczeń, które wzmacniają kondycję fizyczną i spalają tkankę tłuszczową. Jest to sekwencja ruchów (przysiad, plank, pompka i wyskok), którą można modyfikować. Jak? Na przykład wykonując pompkę na jednej ręce, wprowadzając kolejne ćwiczenie (wspinaczkę górską) lub skacząc w bok zamiast do góry.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening 100 pompek. Sprawdzony plan treningowy Co to jest circuit? Trening Brzucha bez Sprzętu Czy można trenować, spacerować, jeździć na rolkach na świeżym powietrzu? Nowe informacje po konferencji Tętno maksymalne - jak je oszacować? Wzory, metody pomiaru i strefy tętna 94-letnia Edna Shepherd uzależniona od ćwiczeń Taniec i joga w jednym? To możliwe! Trening funkcjonalny - co to takiego? Znajdź nas na Snapchacie "Możesz się super zmęczyć i poczuć moc". Natalia Gacka pokazała, jak trenować na schodach Ćwiczenia na boczki Zestaw ćwiczeń z gumą. Alicja Janowicz namawia do 20 minut treningu

Popularne w tym tygodniu:

Trening z gumami. Te ćwiczenia możesz wykonać wszędzie Ćwiczenia na pośladki przy zachodzie słońca od pięknej trenerki fitness Chcesz ćwiczyć mięśnie pośladków? Ten trening szybko da efekty 50 lat i wciąż w świetnej formie. Mariusz Bałaziński zachwyca sylwetką Ćwiczenia rzeźbiące pośladki. Wyczerpujący trening od znanej fitnesski Dawid Czechowicz zachwyca sylwetką. Polski kulturysta sporo czasu poświęca na treningi Chcesz popracować nad ramionami? Te ćwiczenia od Linn Lowes są dla Ciebie Chcesz szybko spalić tkankę tłuszczową? Wypróbuj trening HIIT Ćwiczenia na brzuch dla mężczyzn w domu. Liczy się regularność i kolejność wykonywanych sekwencji Jak zrobić szpagat? Ćwiczenie od znanej trenerki fitness pomoże ci w przygotowaniu Zestaw "turbo" prostych ćwiczeń. Natalia Tober namawia do tego, żeby się ruszać Wyczerpujący trening na mięśnie ramion. Te ćwiczenia powinny dać szybki efekt