Zabawne warianty burpees, które musisz wypróbować

Burpees należy do grupy najbardziej efektywnych ćwiczeń, które wzmacniają kondycję fizyczną i spalają tkankę tłuszczową. Jest to sekwencja ruchów (przysiad, plank, pompka i wyskok), którą można modyfikować. Jak? Na przykład wykonując pompkę na jednej ręce, wprowadzając kolejne ćwiczenie (wspinaczkę górską) lub skacząc w bok zamiast do góry.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Sześciotygodniowy program biegowy dla początkujących Pełnia kobiecości zaklęta w poręcznej mgiełce Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Życie zaczyna się po 40! Zumba Toning Ćwiczenia wzmacniające i rozciągające mięśnie stóp nie tylko dla biegaczy #FitMotywatory Co zrobić kiedy nie rosną łydki? Światowe sale treningowe opanował fenomen BODYPUMP. W Polsce też zwiększa się rzesza jego zwolenników Aerobiczna szóstka Weidera Wybierz odpowiedni sport Trening siłowy: negatywne skutki zdrowotne