Gigi Hadid ambasadorką kampanii marki Reebok #PerfectNever
PAULINA BANAŚKIEWICZ-SURMA • dawno temu • 2 komentarzeGigi Hadid — modelka i sportsmenka — została twarzą kampanii marki Reebok pod hasłem #PerfectNever, zastępując na tym miejscu Rondę Rousey — gwiazdę UFC. Tym samym zamieniła kreacje światowej sławy projektantów na strój sportowy.
Gigi Hadid to 21-letnia modelka pochodzenia amerykańskiego, która na co dzień bierze udział w sesjach zdjęciowych dla magazynów mody i pokazach marek luksusowych. Jako twarz marki Reebok promuje najnowszą kampanię opatrzoną hasłem #PerfectNever.
Na zdjęciach, owocach sesji zdjęciowej przeprowadzonej na ringu bokserskim (prywatnie Hadid uprawia boks), modelka zaprezentowała odzież sportową - t-shirty, legginsy i bluzy. To pierwsza kampania fitness w karierze tej modelki.
Wybór Hadid na twarz marki Reebok nie był przypadkowy. Modelka może pochwalić się wysportowaną, kobiecą sylwetką, wymiary jej ciała są dalekie od wymiarów szczupłych modelek. Jej kształty stanowiły przedmiot nieprzychylnych komentarzy pod jej adresem ze strony ludzi ze świata mody. Dotyczyły one również sposobu poruszania się Hadid na wybiegu.
Krytycy przekonywali, że Hadid nie pasuje do wzorców i jest zbyt gruba, aby móc pracować jako modelka. Przykład Hadid pokazuje, że nie ma ludzi perfekcyjnych, mimo to nie należy przejmować się uwagami ludzi i dążyć do celu. Brak perfekcji (#PerfectNever) to okazja do pracy i pokazania siebie od lepszej strony, zaś doskonałość jest nudna.
Ponadto czynnikiem decydującym o angażu tej modelki do kampanii jest fakt, że sport jest pasją Hadid. Trenowała ona jazdę konną i siatkówkę (nadal lubi to robić). Mimo że zawsze była osobą aktywną, przyznaje, że nie znosi ćwiczeń na siłowni, typu bieganie na bieżni.
Hadid uprawia sport nie tylko ze względu na sylwetkę. Aktywność fizyczna pomaga jej zadbać o umysł — ćwiczenia to czas na wyciszenie się i oczyszczenie umysłu. Tym samym zachęca kobiety do treningów i prowadzenia zdrowego stylu życia celem odcięcia się od codziennych problemów. Wraz z marką Reebok promuje fitness jako drogę do osiągnięcia fizycznych i społecznych korzyści.
Modelka nie stosuje żadnej diety odchudzającej. Wsłuchuje się w potrzeby swojego ciała. W jej codziennym jadłospisie dominują potrawy z makaronem, pieczywo, nabiał i warzywa. Hadid dba o to, aby posiłki były urozmaicone, a do picia wybiera soki.
Ten artykuł ma 2 komentarze
Pokaż wszystkie komentarze