Nie lubisz biegać? Zacznij chodzić

Spacerowanie to najprostszy sposób na zachowanie dobrej kondycji. Nie wymaga specjalistycznego sprzętu, długiej rozgrzewki. Wystarczy każdego dnia przemierzyć na nogach jakąś odległość - do pracy, po zakupy. Można wysiąść na wcześniejszym przystanku autobusowym lub zrezygnować raz na jakiś czas z samochodu. Sprawdź, jakie korzyści dla zdrowie przyniesie codzienny marsz.

BIEGANIE DLA KAŻDEGO

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Buty do biegania – czy wiesz, jak wybrać najlepsze? Nowa butelka Pepsi Light dla wszystkich fanów siłowni 15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii Kołatanie serca Trening 3x3x30 - efekty Ladies Fight Night Czy fitness jest dobry na odchudzanie? Brakuje Ci motywacji do ćwiczeń? Mamy na to sposoby! Adidas PureBOOST X – tylko dla kobiet 15 wariantów wykroków na seksowne i szczupłe nogi Jak ćwiczyć jogę w domu? Jumping Fitness - kontrowersje i mity, a rzeczywistość

Popularne w tym tygodniu:

Bieganie w zimie – jak ćwiczyć na bieżni elektrycznej, żeby schudnąć?