Nie lubisz biegać? Zacznij chodzić

Spacerowanie to najprostszy sposób na zachowanie dobrej kondycji. Nie wymaga specjalistycznego sprzętu, długiej rozgrzewki. Wystarczy każdego dnia przemierzyć na nogach jakąś odległość - do pracy, po zakupy. Można wysiąść na wcześniejszym przystanku autobusowym lub zrezygnować raz na jakiś czas z samochodu. Sprawdź, jakie korzyści dla zdrowie przyniesie codzienny marsz.

BIEGANIE DLA KAŻDEGO

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Stożek rotatorów - jakie to mięśnie? Kontuzje, uszkodzenia i ćwiczenia wzmacniające Trenuj z SuzieB Fitness. Pięć prostych ćwiczeń na idealną sylwetkę Jak ćwiczyć w domu, aby osiągnąć wymarzone efekty? Ćwiczenia na górne partie pośladków. Trening od znanej fitnesski Kreatyna Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Rodzaje aktywności a ilość spalanych kalorii Ćwiczenia na dolne partie brzucha - najlepsze zestawy w domowym zaciszu (Kołakowska, Chodakowska i Mel B) Justyna Soja mówi o sposobie na słabe dni. Pomoże wyjście ze strefy komfortu Czy na pewno poprawnie ćwiczysz Pośladki ? Idzie naprzód małymi krokami. Mateusz Kieliszkowski rozpoczął treningi po operacji Koronawirus. Słynne lekkoatletyczne małżeństwo nie nudzi się w domu. Co za ćwiczenia

Popularne w tym tygodniu:

Zrobiła zdjęcie w lustrze. "Sylwetka marzenie" Odsłoniła brzuch na plaży. Zdjęcie poróżniło internautów "Blisko perfekcji!". Tak wygląda nowy Hulk "Papierowa talia". Lawina komentarzy pod zdjęciem Zrobiła selfie w łazience. Fani zachwyceni Najsilniejszy policjant w Polsce. "I weź tutaj odmów mandatu" Przepuklina pępkowa - bezpieczne ćwiczenia przy przepuklinie pępkowej