Chrzan - warzywo dobre na trawienie

Czy wyobrażacie sobie nadchodzące święta bez odrobiny chrzanu, bo ja zdecydowanie nie! Niestety ten dostępny na sklepowych półkach często w swoim składzie zawiera dodatkowe porcje cukru i konserwantów. Najlepiej wiec zetrzeć odrobinę chrzanu wprost ze świeżego warzywa. Chrzan bowiem przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, zawiera także witaminy C, B, A, a także wapń, magnez i żelazo. 100 g świeżego chrzanu to zaledwie 74 kcal.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Masło orzechowe - zdrowe kalorie Kupujesz borówki? Sprawdź, po czym poznasz, że są najlepsze Tych produktów nie jedz przed treningiem Olej rzepakowy nową nadzieją w leczeniu otyłości SZPARAGI Z SOSEM KAPAROWYM Pierniczki bez glutenu, bez laktozy i bez jajek Wafle ryżowe i pieczywo chrupkie - jeść czy nie? 10 porcji owoców i warzyw dziennie zmniejsza ryzyko przedwczesnej śmierci Jak działa lemoniada lawendowa? Owsiane ciasteczka czekoladowe z zielonym koktajlem TARTA DAKTYLOWA Z PROTEINOWYM KREMEM KOKOSOWYM i borówkami Śniadania od Chodakowskiej na okres jesienno-zimowy. Aż siedem propozycji!

Popularne w tym tygodniu:

Fit słodycze z truskawkami czy kokosowe? Wybierz swój smak i opcję na szybko lub bez pieczenia