Chrzan - warzywo dobre na trawienie

Czy wyobrażacie sobie nadchodzące święta bez odrobiny chrzanu, bo ja zdecydowanie nie! Niestety ten dostępny na sklepowych półkach często w swoim składzie zawiera dodatkowe porcje cukru i konserwantów. Najlepiej wiec zetrzeć odrobinę chrzanu wprost ze świeżego warzywa. Chrzan bowiem przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, zawiera także witaminy C, B, A, a także wapń, magnez i żelazo. 100 g świeżego chrzanu to zaledwie 74 kcal.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Fantazja fasolowa Zdrowe desery Ewy Chodakowskiej bez mleka zwierzęcego i jego pochodnych Racuszki z jabłkiem Mąka sojowa FIT ciasteczka - bez mąki i cukru Rola imbiru w naszym codziennym życiu Jak schudnąć z brzucha - przyczyny wystającego brzucha, sposoby na płaski brzuch Techniki gotowania Serotonina na depresję, dobry sen oraz pamięć. Jakie produkty ją zawierają oraz co warto wiedzieć o tym związku chemicznym? Rola magnezu w organizmie Smalec z fasoli z chrupiącymi skwarkami z kaszy gryczanej Awokado – naturalny pogromca tłuszczu na brzuchu

Popularne w tym tygodniu:

Slow life - za co kochamy gotowanie w wersji slow? Kuchenka gazowa w kuchni – sprawdź, jaki przepis rekomendują profesjonalni kucharze i dlaczego gotują na gazie?