Chrzan - warzywo dobre na trawienie

Czy wyobrażacie sobie nadchodzące święta bez odrobiny chrzanu, bo ja zdecydowanie nie! Niestety ten dostępny na sklepowych półkach często w swoim składzie zawiera dodatkowe porcje cukru i konserwantów. Najlepiej wiec zetrzeć odrobinę chrzanu wprost ze świeżego warzywa. Chrzan bowiem przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, zawiera także witaminy C, B, A, a także wapń, magnez i żelazo. 100 g świeżego chrzanu to zaledwie 74 kcal.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Jak mieć więcej energii? Chleb na zakwasie Wegański chlebek bananowy - bez mąki, jajek i mleka Węglowodany w diecie - co jeść? Jakie jeść węglowodany, żeby schudnąć? Oto 3 bardzo dobre powody, aby wybierać orzechy pekan Szybkie czekoladowe Babeczki z Gruszką (bez jajek i nabiału) Dyniowa FIT tarta Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne? 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 ALGI – sposób na odchudzanie i zdrowie Awokado – naturalny pogromca tłuszczu na brzuchu 24 sygnały, które świadczą o tym, że pijesz za mało wody