Chrzan - warzywo dobre na trawienie

Czy wyobrażacie sobie nadchodzące święta bez odrobiny chrzanu, bo ja zdecydowanie nie! Niestety ten dostępny na sklepowych półkach często w swoim składzie zawiera dodatkowe porcje cukru i konserwantów. Najlepiej wiec zetrzeć odrobinę chrzanu wprost ze świeżego warzywa. Chrzan bowiem przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, zawiera także witaminy C, B, A, a także wapń, magnez i żelazo. 100 g świeżego chrzanu to zaledwie 74 kcal.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Bezglutenowy biszkopt 5 propozycji na zdrowe i dietetyczne ciasteczka Przepis na kawowe naleśniki Picie wody z solą na czczo - sposób na oczyszczenie organizmu Wegańskie Rafaello bez pieczenia ŹRÓDŁO BIAŁKA W DIECIE Fasola - warzywo pełne białka Grilluj z głową: poznaj przepisy na dietetyczne dania z rusztu! Graviola – właściwości, które warto znać! Jak wzmocnić smak potraw bez soli? 6 AFRODYZJAKÓW na WALENTYNKI i nie tylko… Malinowo-kokosowy chia pudding

Popularne w tym tygodniu:

Ile jajek dziennie można jeść, by odżywiać się prawidłowo?