Chrzan - warzywo dobre na trawienie

Czy wyobrażacie sobie nadchodzące święta bez odrobiny chrzanu, bo ja zdecydowanie nie! Niestety ten dostępny na sklepowych półkach często w swoim składzie zawiera dodatkowe porcje cukru i konserwantów. Najlepiej wiec zetrzeć odrobinę chrzanu wprost ze świeżego warzywa. Chrzan bowiem przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, zawiera także witaminy C, B, A, a także wapń, magnez i żelazo. 100 g świeżego chrzanu to zaledwie 74 kcal.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Białko - co jeść? Cztery sposoby, aby jeść więcej białka każdego dnia Awokado – właściwości, kalorie Wegańskie ciasteczka 8 produktów węglowodanowych gorszych niż białe pieczywo TOP 10 przekąsek do kieszeni motocyklicty Odkryto nowy smak – węglowodanowy. Przez niego mamy szerszy obwód talii Właściwości prozdrowotne fioletowych warzyw i owoców Bananowe „sushi” – śniadanie, które przygotujesz w 10 minut Dyniowa FIT tarta Ochota na słone - gdy coś słonego do jedzenia staje się obsesją Wege burger z kotletem z buraków DEKALOG zdrowego odżywiania Trenerki Zdrowej Diety

Popularne w tym tygodniu:

Ponad 40 proc. Polaków suplementujących dietę zażywa co najmniej trzy preparaty dziennie. Blisko ⅔ konsumentów przywiązuje wagę do jakości suplementów diety