Chrzan - warzywo dobre na trawienie

Czy wyobrażacie sobie nadchodzące święta bez odrobiny chrzanu, bo ja zdecydowanie nie! Niestety ten dostępny na sklepowych półkach często w swoim składzie zawiera dodatkowe porcje cukru i konserwantów. Najlepiej wiec zetrzeć odrobinę chrzanu wprost ze świeżego warzywa. Chrzan bowiem przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, zawiera także witaminy C, B, A, a także wapń, magnez i żelazo. 100 g świeżego chrzanu to zaledwie 74 kcal.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Tych warzyw nie powinieneś jeść w zimie Stadiony sportowe z przekąsek kibiców Placuszki z banana 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 Zdrowe odchudzanie Omlet w roli głównej :) Składniki pokarmów odpowiedzialne za oczyszczanie organizmu Kilka sygnałów świadczących o tym, że pijesz za mało wody Przeciwwskazania do spożywania błonnika Jagodowy sernik na zimno Przepis Otylii Jędrzejczak na zdrowy sok ze szpinakiem Zdrowe tłuszcze na talerzu. W jakich produktach ich szukać?

Popularne w tym tygodniu:

Zbilansowana dieta dla sylwetki FIT! Znajdź antitodum na cellulit, poznaj niezawodny sposób na piękne i gładkie nogi