Chrzan - warzywo dobre na trawienie

Czy wyobrażacie sobie nadchodzące święta bez odrobiny chrzanu, bo ja zdecydowanie nie! Niestety ten dostępny na sklepowych półkach często w swoim składzie zawiera dodatkowe porcje cukru i konserwantów. Najlepiej wiec zetrzeć odrobinę chrzanu wprost ze świeżego warzywa. Chrzan bowiem przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, zawiera także witaminy C, B, A, a także wapń, magnez i żelazo. 100 g świeżego chrzanu to zaledwie 74 kcal.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Jaki alkohol na diecie? Czy picie alkoholu na diecie jest dozwolone? Serotonina na depresję, dobry sen oraz pamięć. Jakie produkty ją zawierają oraz co warto wiedzieć o tym związku chemicznym? Co jeść przed treningiem, aby zwiększyć swoją efektywność? Kontrowersje na temat nabiału Dlaczego warto jeść kolendrę? Spirulina. Hit czy Kit ? Jagodowy sernik na zimno Piramida żywieniowa – nasz alfabet zdrowia Przepisy na mięsa w wersji lekkiej Właściwości soku z natki pietruszki. Sok z pietruszki - na co pomaga? 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 Produkty obniżające cholesterol