Chrzan - warzywo dobre na trawienie

Czy wyobrażacie sobie nadchodzące święta bez odrobiny chrzanu, bo ja zdecydowanie nie! Niestety ten dostępny na sklepowych półkach często w swoim składzie zawiera dodatkowe porcje cukru i konserwantów. Najlepiej wiec zetrzeć odrobinę chrzanu wprost ze świeżego warzywa. Chrzan bowiem przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, zawiera także witaminy C, B, A, a także wapń, magnez i żelazo. 100 g świeżego chrzanu to zaledwie 74 kcal.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Właściwości jajek Zdrowe i pyszne pieczywo - przepisy Orkisz - moda czy zdrowie? 5 posiłków, które dadzą ci więcej energii niż kawa Węglowodany w diecie - co jeść? Jakie jeść węglowodany, żeby schudnąć? BIOTYNA na ODCHUDZANIE! Nie tylko na włosy... Ciasto kakaowe w wersji fit. Oto przepis Fit obiad - z kurczakiem, makaronem czy łososiem? Propozycje z mięsem i bez mięsa Fit risotto z truflami Niedocenione superfoods, które skutecznie wpomogą utratę wagi Celebruj tłusty czwartek i nie martw się konsekwencjami 6 sposobów na wykorzystanie płatków kokosowych w swoich daniach

Popularne w tym tygodniu:

Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne?