Ser żółty - samo zdrowie

Nie wykluczaj żółtych serów ze swojego menu. Jest doskonałym źródłem białka, chroni przed miażdżycą, sprzyja utracie masy ciała i zmniejsza ryzyko rozwoju osteoporozy. Znajdziesz w nich wapń, witaminę A, cynk, fosfor, ryboflawinę oraz witaminę B12. Jedz na zdrowie!

NAJSKUTECZNIEJSZE DIETY

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Mleczko kokosowe - właściwości i zastosowanie Przygotuj shota na odporność z trzech składników Zapotrzebowanie na błonnik Wege burger z kotletem z buraków Dlaczego nie należy łączyć słodkich napojów i posiłków bogatych w białko? Dieta, która wspomoże Twój zmęczony zimą organizm – dieta na tzw. przesilenie wiosenne Najbardziej kaloryczne potrawy świata (WIDEO) Dlaczego warto pić wodę ogórkową? Wpływ pieczonego czosnku na zdrowie 4 migdały dziennie mogą poprawić zdrowie Nawodnienie organizmu. Jak prawidłowo nawodnić organizm? KNEDLE Z KASZY JAGLANEJ

Popularne w tym tygodniu:

Kurkuma - cudowna przyprawa w walce z kilogramami? Włączy kozie sery do swojej diety. Tortilla z serem aldamer, kurczakiem, jajkiem i sosem avocado Pieczone kacze udko z sałatką z czerwonej kapusty i granata