Ser żółty - samo zdrowie

Nie wykluczaj żółtych serów ze swojego menu. Jest doskonałym źródłem białka, chroni przed miażdżycą, sprzyja utracie masy ciała i zmniejsza ryzyko rozwoju osteoporozy. Znajdziesz w nich wapń, witaminę A, cynk, fosfor, ryboflawinę oraz witaminę B12. Jedz na zdrowie!

NAJSKUTECZNIEJSZE DIETY

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Substancje, których powinniśmy unikać po 30. roku życia Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Dieta bezglutenowa cały czas popularna, czy to moda czy konieczność? Co jeść zamiast mięsa? 10 warzyw, które idealnie zastępują mięso Nawadnianie u osób aktywnych i sportowców Jaką rolę pełni kolagen w naszym organizmie? Żołędzie - właściwości zdrowotne żołędzi. Kawa z żołędzi - właściwości Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Oryginalne przepisy na zdrową kolację Witamina D - właściwości. Poznaj antidotum na brak słońca Co znajduje się w warzywach strączkowych? Jak kawa wpływa na seks? Znamy odpowiedź

Popularne w tym tygodniu:

Jak opiekunka w Niemczech może dbać o swoje zdrowie? Jesienna dawka witamin - warzywa i owoce sezonowe