Ser żółty - samo zdrowie

Nie wykluczaj żółtych serów ze swojego menu. Jest doskonałym źródłem białka, chroni przed miażdżycą, sprzyja utracie masy ciała i zmniejsza ryzyko rozwoju osteoporozy. Znajdziesz w nich wapń, witaminę A, cynk, fosfor, ryboflawinę oraz witaminę B12. Jedz na zdrowie!

NAJSKUTECZNIEJSZE DIETY

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Wielkanoc. Dietetyczne przepisy na wielkanocne potrawy Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Herbata czy kawa? Co jest lepsze dla twojego zdrowia? Bo płaski brzuch robimy w kuchni - pstrąg teriyaki Ostatni posiłek jemy o 18… czyli o mitach w żywieniu Desery z chia - trzy przepisy, które proponuje Ewa Chodakowska Tortilla z serem aldamer, kurczakiem, jajkiem i sosem avocado Piękne zdjęcia posiłków na Instagramie zwiększają ryzyko rozwoju zaburzeń odżywiania Desery z jabłek. Trzy proste przepisy Chcesz żyć dłużej? Postaw na pikantne posiłki – zapewnią zdrowie i długowieczność Zdrowa tarta owocowa Sprawdź, jakie błędy popełniasz przy wyborze sałatki

Popularne w tym tygodniu:

Śródziemnomorski obiad w 2 minuty? Podravka przedstawia nową linię dań gotowych