Ser żółty - samo zdrowie

Nie wykluczaj żółtych serów ze swojego menu. Jest doskonałym źródłem białka, chroni przed miażdżycą, sprzyja utracie masy ciała i zmniejsza ryzyko rozwoju osteoporozy. Znajdziesz w nich wapń, witaminę A, cynk, fosfor, ryboflawinę oraz witaminę B12. Jedz na zdrowie!

NAJSKUTECZNIEJSZE DIETY

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Oryginalne przepisy na zdrową kolację Maj - sezon na botwinkę KULKI mocy na... lepsze trawienie ! Skąd biorą się choroby cywilizacyjne? Wielkanoc. Jak nie przytyć podczas świąt? Zdrowe desery Ewy Chodakowskiej bez mleka zwierzęcego i jego pochodnych Kawa z topinamburu. Właściwości Płatki jaglane – właściwości, wartości odżywcze, zastosowanie Jak działa lemoniada lawendowa? Śniadanie, dzięki któremu zjesz na obiad 30 proc. mniej Legalny doping - co jeść, by zwiększyć wydolność organizmu Dietetyczny majonez - właściwości

Popularne w tym tygodniu:

Liczenie kalorii a odchudzanie. Czy liczenie kalorii w produktach ma sens? Kawa bezkofeinowa – delektuj się doskonałym smakiem i aromatem kawy przez cały dzień Jak liczyć kalorie jedzenia i do czego to potrzebne?