Koktajl hamujący apetyt, który przygotujesz w 5 minut

Do przygotowania koktajlu hamującego apetyt potrzebujemy jedynie 5 składników i blendera. Jego działanie to zasługa m.in. obecności błonnika pokarmowego, który zapewnia uczucie sytości na długi czas.

Koktajl z buraka

Koktajl z buraka (123RF)

Lista składników:

  • dwa surowe buraki,
  • 20-gramowy kawałek imbiru,
  • duży grejpfrut,
  • dwa jabłka,
  • litr wody.

Zobacz też: Moc niepozornego buraka

Sposób przygotowania:

Obieramy ze skórki buraki, imbir i grejpfrut. Jabłek nie pozbawiamy skóry. Wszystkie składniki kroimy na niewielkie kawałki. Umieszczamy je w wysokim naczyniu i dolewamy litr wody, a następnie miksujemy do uzyskania koktajlu o gładkiej konsystencji. Przelewamy do szklanek i serwujemy!

Właściwości koktajlu z buraka:

  • jego składniki to źródła błonnika,
  • wspomaga proces odchudzania,
  • działa na organizm odkwaszająco,
  • neutralizuje toksyczne substancje znajdujące się w organizmie,
  • uspokaja,
  • przeciwdziała depresji,
  • wspomaga pracę układu immunologicznego,
  • obniża ciśnienie krwi.

Zobacz też: Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz

Zobacz również: Wiosenny detoks

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Bezpieczne oszukiwanie na diecie 13 produktów na odchudzanie wszech czasów 6 składników smoothie, które wspomagają spadek wagi Nowe rośliny wspomagające odchudzanie 4 produkty, dzięki którym pozbędziesz się tłuszczu z brzucha Zapomnij o tłuszczu na brzuchu. Postaw na witaminowy koktajl odchudzający Dieta a somatotyp — ektomorfik, mezomorfik, endomorfik Śniadania, których należy unikać na diecie odchudzającej Najdziwniejsze diety świata - HCG, biblijna, tasiemcowa Jak podkręcić metabolizm? 10 naparów na odchudzanie Przepisy na nocne owsianki poniżej 400 kalorii Przyspiesz swój metabolizm po zimie Naturalne spalacze tłuszczu Deser wspomagający odchudzanie Zdrowe sałatki na lunch do pracy poniżej 300 kalorii Chudnij podczas spania – wystarczy poznać te wskazówki 5 dziwnych, ale skutecznych trików dietetycznych Jaglany jabłecznik bezglutenowy (bez nabiału i bez cukru) Przekąski do 100 kcal - jabłko, orzechy, warzywa, nabiał Zdrowe niskokaloryczne przekąski na zabawę karnawałową Deser na śniadanie - badania, przepisy Śniadanie Niskokaloryczne wegańskie śniadania

Popularne w tym tygodniu:

Koktajl hamujący apetyt, który przygotujesz w 5 minut Zapomnij o tłuszczu na brzuchu. Postaw na witaminowy koktajl odchudzający Domowej produkcji sok, który oczyszcza jelita i pomaga schudnąć Przepisy na nocne owsianki poniżej 400 kalorii 4 produkty, dzięki którym pozbędziesz się tłuszczu z brzucha Schudła 24 kilogramy. Metamorfoza Ilony Pęcherek Napoje detoksykujące i redukujące masę ciała 8 sekretów skutecznego detoksu według Ewy Chodakowskiej Schudła 40 kilogramów w 10 miesięcy, jedząc zupy. Metamorfoza Moniki Honory Kakao. 6 powodów dlaczego to najzdrowszy pokarm na świecie. Co jeść na kolację, by schudnąć? 6 składników smoothie, które wspomagają spadek wagi