Trening bez wysiłku. Robi cuda z sylwetką (WIDEO)

Zdrowy człowiek powinien codziennie robić 100 000 kroków, czyli 6-8 kilometrów. Długie spacery są szczególnie zalecane osobom, które prowadzą siedzący tryb życia. Coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, że chodzenie może być również formą treningu.

W trakcie spacerów warto zmieniać tempo chodzenia od bardzo szybkiego do bardzo wolnego. Dzięki temu wzmocnimy mięśnie oraz zredukujemy tkankę tłuszczową na brzuchu oraz pośladkach. Podczas chodzenia ważna jest również postawa. Człowiek powinien być wyprostowany.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Niesamowita metamorfoza polskiej gwiazdy fitness. "Pracujemy dalej" Dehydratacja krążków międzykręgowych - co to jest i jak wygląda leczenie? "Rząd o nas nie dba". Trenerka apeluje do Polaków po zamknięciu siłowni Co za koordynacja polskiego maratończyka. Potrafisz tak zrobić? Skurcze a chromanie przestankowe Forma na sezon zimowy Andre Ferguson zdradził sposób na trening sylwetki. Wystarczy jedna zmiana Masz 20 wolnych minut? Tyle potrzeba na trening na uda i pośladki od Moniki Kołakowskiej Czas na najstarszą biegową imprezę na Podhalu. XXXVI Ogólnopolski Bieg Gąsieniców Tak znana trenerka zmieniła się w ciągu 4 lat. "Nie wierzę, że to ja" Domowe sposoby na trening. Pompka, prawidłowe wykonanie Czym jest mindfulness? Jak ćwiczyć uważność? Jakie są zalety treningu uważności?

Popularne w tym tygodniu:

Pokazała pośladki po treningu. Od razu posypały się komentarze Ćwiczenia ze sztangami na siłowni - ciesz się piękną, wyrzeźbioną sylwetką "Tak, jestem uzależniona od tego". Szczere wyznanie polskiej gwiazdy Zdjęcie polskiego kulturysty robi furorę. "Nabity jak autobus do Lichenia" Znana fitnesska pokazała, jak wygląda po przebudzeniu. Internautom opadły szczęki Jak zabezpieczyć hulajnogę elektyczną? 5 ćwiczeń tybetańskich na dobry początek dnia Brzuch po ciąży – podpowiadamy, kiedy zacząć ćwiczyć i jak wrócić do formy "Nienawidziłam swojego ciała". Szczere wyznanie fitnesski "Szczęka opada". Polski kulturysta o krok od realizacji marzeń Została absolutną mistrzynią Polski. W sieci aż roi się od komplementów Ćwiczenia w połogu – kiedy i jak wrócić do aktywności fizycznej po porodzie