Trening bez wysiłku. Robi cuda z sylwetką (WIDEO)

Zdrowy człowiek powinien codziennie robić 100 000 kroków, czyli 6-8 kilometrów. Długie spacery są szczególnie zalecane osobom, które prowadzą siedzący tryb życia. Coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, że chodzenie może być również formą treningu.

W trakcie spacerów warto zmieniać tempo chodzenia od bardzo szybkiego do bardzo wolnego. Dzięki temu wzmocnimy mięśnie oraz zredukujemy tkankę tłuszczową na brzuchu oraz pośladkach. Podczas chodzenia ważna jest również postawa. Człowiek powinien być wyprostowany.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Wirus cytomegalii a nadciśnienie Natalia Gacka pracuje nad mięśniami ramion. Do treningu wystarczy taśma Rozpiętki na maszynie, na bramie, na ławce prostej i skośnej - czym się różnią? Czym jest taping sportowy? 39 kg mięśni w 7 lat? Regan Grimes zaimponował internautom Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Orbitrek - efekty. Ile kalorii spala orbitrek i jak długo trzeba ćwiczyć? Co z tym ABS-em ? Dlaczego motywacja jest ważna w sporcie? "Początkujący 5 serii, zaawansowani 8-10". Agnieszka Kot pokazała zestaw ćwiczeń Kayla Itsines pokazuje, jak poprawnie wykonywać proste ćwiczenia Joga

Popularne w tym tygodniu:

"Twoje nogi mają dodatkowe mięśnie". Monstrualne uda kulturysty robią furorę Mięśnie Kegla - jak je wzmocnić? Dlaczego warto ćwiczyć mięśnie Kegla? Trener gwiazd sam zachwyca formą. Te mięśnie robią ogromne wrażenie Takiego ciężaru nikt wcześniej nie wycisnął! Pobił absolutny rekord świata Obwód uda 75 cm. "Rosyjska amazonka" poraża muskulaturą Koszulki na siłownię - jakie wybierać? "Puchniesz w oczach". Urocza polska fitnesska mówi o najcięższym etapie budowania formy "Szykuje się coś grubego". Radosław Słodkiewicz zaintrygował internautów Polska trenerka inspiruje do ćwiczeń. "Każda z nas jest piękna i wyjątkowa" Trening fat burning - efektywne ćwiczenia aerobowe nieobciążające stawów Przepis na wysmuklenie ramion - ćwiczenia na triceps w domu Jak trenować bicepsy i tricepsy? Polski kulturysta zdradził skuteczną metodę