Trening bez wysiłku. Robi cuda z sylwetką (WIDEO)

Zdrowy człowiek powinien codziennie robić 100 000 kroków, czyli 6-8 kilometrów. Długie spacery są szczególnie zalecane osobom, które prowadzą siedzący tryb życia. Coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, że chodzenie może być również formą treningu.

W trakcie spacerów warto zmieniać tempo chodzenia od bardzo szybkiego do bardzo wolnego. Dzięki temu wzmocnimy mięśnie oraz zredukujemy tkankę tłuszczową na brzuchu oraz pośladkach. Podczas chodzenia ważna jest również postawa. Człowiek powinien być wyprostowany.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Sztuki walki - najpopularniejsze rodzaje. Aikido, karate, judo, tai-chi, taekwondo - czym się różnią? Dlaczego warto ćwiczyć na orbitreku? Jak biegać, aby sobie nie zaszkodzić? Rady i wskazówki dla początkujących Koszulki na siłownię - jakie wybierać? Serce – budowa, choroby, objawy Modelki plus-size w kampanii Nike Sports Bra Collection Fani od razu zwrócili uwagę. "O pani" Woda kokosowa - naturalny izotonik Przez rok nie sprawdzał swej sylwetki w lustrze. Polski kulturysta ujawnia, co się zmieniło Obwód uda 75 cm. "Rosyjska amazonka" poraża muskulaturą Kradł i brał narkotyki, teraz zachwyca sylwetką. Niesamowita przemiana gwiazdy fitness Koronawirus, ćwiczenia w domu a samopoczucie. Ciało i umysł w czasach zarazy

Popularne w tym tygodniu:

Zrobiła zdjęcie w lustrze. "Sylwetka marzenie" "Szok". Fani zachwyceni tym, co zrobił ze swoim ciałem Rozebrała się w szatni. Internauci piszą tylko o jednym