Trening bez wysiłku. Robi cuda z sylwetką (WIDEO)

Zdrowy człowiek powinien codziennie robić 100 000 kroków, czyli 6-8 kilometrów. Długie spacery są szczególnie zalecane osobom, które prowadzą siedzący tryb życia. Coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, że chodzenie może być również formą treningu.

W trakcie spacerów warto zmieniać tempo chodzenia od bardzo szybkiego do bardzo wolnego. Dzięki temu wzmocnimy mięśnie oraz zredukujemy tkankę tłuszczową na brzuchu oraz pośladkach. Podczas chodzenia ważna jest również postawa. Człowiek powinien być wyprostowany.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Czego nie powinno być w dobrych napojach funkcjonalnych? Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Trening na rzeźbę - efekty Skutki zażywania efedryny Ćwiczenia z kettlebell dla początkujących Muscle Beach Venice – jedna z najbardziej znanych siłowni outdoor’owych na świecie Kręć kilometry w Polsce. W Wirtualnej Polsce Choroby, które mają wpływ na kondycję serca Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron Ćwiczysz codziennie? Nie marnuj czasu! Jak się ubrać na siłownię? Przegląd wygodnych dresów męskich Sobota z 9. PZU Biegiem po Nowe Życie