Trening bez wysiłku. Robi cuda z sylwetką (WIDEO)

Zdrowy człowiek powinien codziennie robić 100 000 kroków, czyli 6-8 kilometrów. Długie spacery są szczególnie zalecane osobom, które prowadzą siedzący tryb życia. Coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, że chodzenie może być również formą treningu.

W trakcie spacerów warto zmieniać tempo chodzenia od bardzo szybkiego do bardzo wolnego. Dzięki temu wzmocnimy mięśnie oraz zredukujemy tkankę tłuszczową na brzuchu oraz pośladkach. Podczas chodzenia ważna jest również postawa. Człowiek powinien być wyprostowany.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

W święta się nie oszczędzała. Fani zauroczeni Polska trenerka inspiruje do ćwiczeń. "Każda z nas jest piękna i wyjątkowa" Smartband czy smartwatch? - 4 powody, by kupić nowy gadżetMATERIAŁ PROMOCYJNY Jest w 33 tygodniu ciąży. Na siłowni się nie oszczędza Czym jest niedomykalność zastawki mitralnej? Objawy niedomykalności zastawki mitralnej Szokujący film z siłowni. Za to trafił do więzienia Polska fitnesska długo na to czekała. Rzuciła pracę w korpo i liczy na sukcesy Piękna trenerka miała groźny wypadek! Pokazała obrażenia Style w pływaniu - 5 najpopularniejszych stylów pływackich. Czym się różnią? Brakuje motywacji do treningu? Zaufaj Jen Selter "Te uda ciągle rosną". Ich rozmiar robi wrażenie Ćwiczenia na spalanie tłuszczu w domu. Domowy trening dla początkujących