Białkowe diety odchudzające

Diety białkowe - jak sama nazwa wskazuje - to sposoby odżywiania, których podstawę stanowią produkty białkowe: mleko, sery, jogurty, jajka, mięso. W przypadku diety OXY jemy zarówno białko zwierzęce, jak i roślinne. Osoby na diecie Dukana muszą spożywać duże ilości białek w porównaniu do węglowodanów i tłuszczy (w stosunku 5:3:2). Białko to podstawowy budulec mięśni, dlatego stanowi składnik jadłospisu na masę mięśniową. Natomiast dieta jogurtowa zaleca jeść jogurty i kefiry jako samodzielne posiłki lub dodatek do dań. Jakie są wady, zalety i efekty stosowania tych diet odchudzających?

Podziel się:

Dlaczego dieta OXY święci triumfy?

Dieta OXY święci triumfy wśród osób dążących do utraty masy ciała z dwóch powodów. Jakich? Przede wszystkim redukcja tkanki tłuszczowej w newralgicznych miejscach zachodzi bardzo szybko (tracimy nawet 10 kilogramów w ciągu 3 tygodni!).

Po drugie — ta dieta odchudzająca nie ma negatywnego wpływu na nerki i wątrobę. Kolejny plus? OXY Shake, który trafi w gusta osób lubiących żurawinę.

Cała prawda o diecie Dukana

Dieta Dukana jest kontrowersyjna. Z jednej strony pomaga gubić zbędne kilogramy, z drugiej przyczynia się do rozwoju chorób stawów i osteoporozy.

Przeciwnicy tego sposobu odchudzania ostrzegają, że może prowadzić miażdżycy i rozwoju raka piersi u kobiet. Wobec ryzyka, jakie ze sobą niesie, pytanie o to, czy warto stosować tę dietę odchudzającą, wydaje się mieć jedną właściwą odpowiedź.

Składniki diety na masę mięśniową

Rozbudowane mięśnie klatki piersiowej to efekt intensywnych ćwiczeń. Oprócz aktywności fizycznej warto zadbać o to, by na naszym talerzu znalazły się odpowiednie, czyli białkowe, produkty.

Co należy jeść, aby zauważyć przyrost mięśni? Przede wszystkim mleko, sery, jogurty, jajka i mięso.

Dieta jogurtowa

Osoby, które lubią nabiał, powinny zwrócić uwagę na dietę jogurtową. Jak sama nazwa wskazuje, polega ona na spożywaniu jogurtów w dużych ilościach. Oprócz tych produktów mlecznych warto jeść kefir (jako przekąskę lub dodatek do dania głównego).

Ten plan żywnościowy nie zaowocuje efektem jo-jo, więc warto zgłębić tajniki diety jogurtowej, a następnie wprowadzić je w życie.

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Pięć zaskakujących przyczyn spowolnionego metabolizmu Najlepsze tłuszcze na utratę wagi Prosty Fitness [Lekcja 30] Twój idealny posiłek Jak uzyskać płaski brzuch? Głodówka to nie dieta. Poznaj zasady skutecznej i zdrowej diety Kąpiel detoksykująca – przyjemna metoda ułatwiająca odchudzanie Dieta 3D Chili Prosty Fitness [Lekcja 15] Mrożonki Cheat day, czyli oszukany dzień na diecie. Czy taki sposób odchudzania jest skuteczny? Wpływ diety na odporność organizmu, część 1 Prosty Fitness [Lekcja 22] Omega-3 i Omega-6 Prosty Fitness [Lekcja 16] Krojenie warzyw

Popularne w tym tygodniu:

Dieta przy dnie moczanowej - co to jest, zasady, przykładowy jadłospis Dieta w niedoczynności tarczycy - jakie daje efekty i co należy jeść? Sprawdź przepisy i jadłospis Dieta cukrzycowa - zasady, jadłospis i przepisy. O czym musi pamiętać każdy cukrzyk? Znana fitnesska przestrzega Polki. "Sama kiedyś wpadłam w te sidła" Dieta bogatoresztkowa - co to jest i co można na niej jeść? Zasady, efekty i jadłospis Dieta bogata w żelazo - co trzeba jeść? Zasady i przykładowy jadłospis Jak schudnąć 10 kg? Czy można schudnąć 10 kg w dwa tygodnie? Dieta niskowęglowodanowa - efekty, zasady, jadłospis Dieta niskotłuszczowa - co to jest? Zasady, efekty, przykładowy jadłospis i przepisy