Mleczko kokosowe - właściwości i zastosowanie

Mleczko kokosowe do doskonały dodatek to zdrowych zup, sosów czy koktajli. Warto stosować go zamiast mleka. Jest bogate w cenne kwasy tłuszczowe: linolenowy, stearynowy, laurynowy i kaprylowy. Nie zawiera cholesterolu i nie jest magazynowane przez organizm w postaci tkanki tłuszczowej. Dodatkowo zawiera witaminy C, K oraz witaminy z grupy B. Zawiera wapń, magnez, żelazo, fosfor, potas, sód, mangan i miedź. To idealny napój izotoniczny po intensywnym treningu.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Zdrowe koktajle odchudzające - korzyści, przepisy Czekolada w diecie osoby odchudzającej się Jak odkwasić organizm? Objawy zakwaszenia. Sposoby na odkwaszenie Naturalny sok na obniżenie poziomu cholesterolu 9 rzeczy, których nie powinno się robić przed seksem OMLET HISZPAŃSKI Fit obiad - z kurczakiem, makaronem czy łososiem? Propozycje z mięsem i bez mięsa Czy mrożone warzywa na patelnię są zdrowe? Zapytaliśmy dietetyka Jedzenie, które wspomaga seks Jak działa lemoniada lawendowa? Zdrowy chleb - jaki jest najzdrowszy? Jaki chleb na diecie? Zdrowe odżywianie - chemia na talerzu, czyli o kwasach i zasadach w codziennej diecie

Popularne w tym tygodniu:

Śródziemnomorski obiad w 2 minuty? Podravka przedstawia nową linię dań gotowych