Mleczko kokosowe - właściwości i zastosowanie

Mleczko kokosowe do doskonały dodatek to zdrowych zup, sosów czy koktajli. Warto stosować go zamiast mleka. Jest bogate w cenne kwasy tłuszczowe: linolenowy, stearynowy, laurynowy i kaprylowy. Nie zawiera cholesterolu i nie jest magazynowane przez organizm w postaci tkanki tłuszczowej. Dodatkowo zawiera witaminy C, K oraz witaminy z grupy B. Zawiera wapń, magnez, żelazo, fosfor, potas, sód, mangan i miedź. To idealny napój izotoniczny po intensywnym treningu.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Napój oczyszczający wątrobę - przepis Anny Lewandowskiej Zdrowe pieczywo - przepis. Jak zrobić zdrowy chleb? Co Polacy wiedzą o białku? Co to są napoje funkcjonalne? Zdrowe posiłki - przepisy. Oto dania, które możesz przygotować w 10 minut. A nawet szybciej! Obłędny pudding z tapioki z wanilią, musem z mango i truskawkami Dietetyk profesjonalny i rzetelny – z pewnością chcesz takiego znaleźć! Sok z cytryny - właściwości Koktajle na obniżenie trójglicerydów - koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Śniadanie, dzięki któremu zjesz na obiad 30 proc. mniej Bananowe „sushi” – śniadanie, które przygotujesz w 10 minut Śmiertelna trucizna może czaić się w domowych przetworach