Mleczko kokosowe - właściwości i zastosowanie

Mleczko kokosowe do doskonały dodatek to zdrowych zup, sosów czy koktajli. Warto stosować go zamiast mleka. Jest bogate w cenne kwasy tłuszczowe: linolenowy, stearynowy, laurynowy i kaprylowy. Nie zawiera cholesterolu i nie jest magazynowane przez organizm w postaci tkanki tłuszczowej. Dodatkowo zawiera witaminy C, K oraz witaminy z grupy B. Zawiera wapń, magnez, żelazo, fosfor, potas, sód, mangan i miedź. To idealny napój izotoniczny po intensywnym treningu.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Co może ci się przytrafić po odstawieniu kawy? Niebanalne pomysły na rodzinny obiad Jak kawa wpływa na seks? Znamy odpowiedź Witamina C nie leczy raka, a sportowcom szkodzi! FIT deser Bounty z kubeczka Nowa piramida żywieniowa – są duże zmiany 21 SPOSOBÓW NA SŁODYCZE Dietetyczny koktajl witaminowy Pogoń za pieniędzmi, lansem, super sylwetką... Zdrowe, oryginalne i proste przepisy na śniadania "Żelazny" koktajl przeciw anemii Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania

Popularne w tym tygodniu:

Allergoff® − skuteczny neutralizator alergenów kurzu domowego