Mleczko kokosowe - właściwości i zastosowanie

Mleczko kokosowe do doskonały dodatek to zdrowych zup, sosów czy koktajli. Warto stosować go zamiast mleka. Jest bogate w cenne kwasy tłuszczowe: linolenowy, stearynowy, laurynowy i kaprylowy. Nie zawiera cholesterolu i nie jest magazynowane przez organizm w postaci tkanki tłuszczowej. Dodatkowo zawiera witaminy C, K oraz witaminy z grupy B. Zawiera wapń, magnez, żelazo, fosfor, potas, sód, mangan i miedź. To idealny napój izotoniczny po intensywnym treningu.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Wartościowe produkty bogate w tłuszcz Dietetyczne ciasto – składniki, dodatki Co Polacy wiedzą o białku? 6 zdrowych składników do koktajli, których jeszcze nie próbowałaś Szarlotka na diecie ? Ależ TAK (i to bez glutenu) Dlaczego warto pić ocet jabłkowy z miodem? Ciemne czy jasne? Filet czy udko? Która część kurczaka jest najzdrowsza? Granat i jego właściwości lecznicze Przepis na wrap z grillowanym kurczakiem i warzywami Wegańskie Rafaello bez pieczenia Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? Ciasto z batatów z kremem kokosowym

Popularne w tym tygodniu:

Pieczone kacze udko z sałatką z czerwonej kapusty i granata