Piotr Lisek imponuje sprawnością. Salto w tył to dla niego bułka z masłem

Mleczko kokosowe - właściwości i zastosowanie

Mleczko kokosowe do doskonały dodatek to zdrowych zup, sosów czy koktajli. Warto stosować go zamiast mleka. Jest bogate w cenne kwasy tłuszczowe: linolenowy, stearynowy, laurynowy i kaprylowy. Nie zawiera cholesterolu i nie jest magazynowane przez organizm w postaci tkanki tłuszczowej. Dodatkowo zawiera witaminy C, K oraz witaminy z grupy B. Zawiera wapń, magnez, żelazo, fosfor, potas, sód, mangan i miedź. To idealny napój izotoniczny po intensywnym treningu.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Kwarantanna a błędy żywieniowe. Jak odżywiać się w dobie koronawirusa? 5 produktów, które sprawiają, że jesteśmy smutni Polak mądry po szkodzie. Czyli jak uniknąć poświątecznej histerii Naukowcy opracowali tabletkę, która pomoże osobom z nietolerancją glutenu Porównanie serów gouda z Lidla i Biedronki Ksylitol – dwie strony medalu Zdrowa egzotyka na talerzu. Sfermentowany ryż koji Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Wpływ diety na problemy skórne