Mleczko kokosowe - właściwości i zastosowanie

Mleczko kokosowe do doskonały dodatek to zdrowych zup, sosów czy koktajli. Warto stosować go zamiast mleka. Jest bogate w cenne kwasy tłuszczowe: linolenowy, stearynowy, laurynowy i kaprylowy. Nie zawiera cholesterolu i nie jest magazynowane przez organizm w postaci tkanki tłuszczowej. Dodatkowo zawiera witaminy C, K oraz witaminy z grupy B. Zawiera wapń, magnez, żelazo, fosfor, potas, sód, mangan i miedź. To idealny napój izotoniczny po intensywnym treningu.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Kofeina a serce 6 sposobów na wykorzystanie płatków kokosowych w swoich daniach Jak wzmocnić smak potraw bez soli? Najbardziej kaloryczne potrawy świata (WIDEO) Czy bezglutenowo znaczy zdrowo? Jakość i wartość odżywcza produktów bezglutenowych. Zupa z suszonych pomidorów z fasolą i jarmużem 4 triki przydatne w kuchni Odchudzone fast-foody Co to są napoje funkcjonalne? Sałatka dla zdrowej tarczycy Stadiony sportowe z przekąsek kibiców Eat clean! Proste zasady, szybkie rezultaty

Popularne w tym tygodniu:

Liczenie kalorii a odchudzanie. Czy liczenie kalorii w produktach ma sens? Kawa bezkofeinowa – delektuj się doskonałym smakiem i aromatem kawy przez cały dzień Jak liczyć kalorie jedzenia i do czego to potrzebne?