Mleczko kokosowe - właściwości i zastosowanie

Mleczko kokosowe do doskonały dodatek to zdrowych zup, sosów czy koktajli. Warto stosować go zamiast mleka. Jest bogate w cenne kwasy tłuszczowe: linolenowy, stearynowy, laurynowy i kaprylowy. Nie zawiera cholesterolu i nie jest magazynowane przez organizm w postaci tkanki tłuszczowej. Dodatkowo zawiera witaminy C, K oraz witaminy z grupy B. Zawiera wapń, magnez, żelazo, fosfor, potas, sód, mangan i miedź. To idealny napój izotoniczny po intensywnym treningu.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Wielkanoc. Dietetyczne przepisy na wielkanocne potrawy Jak opiekunka w Niemczech może dbać o swoje zdrowie? Odstawienie kawy - co może ci się przytrafić, gdy zrezygnujesz z picia kawy? Fit risotto z truflami Grilluj dietetycznie i bądź fit Oglądasz mecz? Zrezygnuj z menu typowego kibica! ODCINEK 1: W poszukiwaniu smaku i zdrowia z Trenerką Zdrowej Diety - SZARA EMINENCJA Borówka - dobra czy zła? Wegesportowiec - dieta bezmięsna a intensywny wysiłek fizyczny 7 zdrowych produktów, które mogą ci zaszkodzić Jak przywrócić wrażliwość komórek na insulinę? Dietetyczne brownie bez cukru, nabiału, tłuszczu i mąki