Mleczko kokosowe - właściwości i zastosowanie

Mleczko kokosowe do doskonały dodatek to zdrowych zup, sosów czy koktajli. Warto stosować go zamiast mleka. Jest bogate w cenne kwasy tłuszczowe: linolenowy, stearynowy, laurynowy i kaprylowy. Nie zawiera cholesterolu i nie jest magazynowane przez organizm w postaci tkanki tłuszczowej. Dodatkowo zawiera witaminy C, K oraz witaminy z grupy B. Zawiera wapń, magnez, żelazo, fosfor, potas, sód, mangan i miedź. To idealny napój izotoniczny po intensywnym treningu.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Makaron z wędzonym łososiem - fit przepis KNEDLE Z KASZY JAGLANEJ Nawadnianie u osób aktywnych i sportowców Źródło białka w diecie. Produkty białkowe. Ile białka dziennie? Bataty a ziemniaki - co jest zdrowsze? Czy bataty są fit? Co się dzieje, gdy pijemy wodę na pusty żołądek? SAMOUCZEK: owoce w diecie Rodziny owoców morza Szybkie czekoladowe Babeczki z Gruszką (bez jajek i nabiału) Dieta gryczana - kasza gryczana, dieta redukcyjna Cała prawda o ujemnych kaloriach Brak czasu a zdrowe odżywianie – 4 złote zasady

Popularne w tym tygodniu:

Ponad 40 proc. Polaków suplementujących dietę zażywa co najmniej trzy preparaty dziennie. Blisko ⅔ konsumentów przywiązuje wagę do jakości suplementów diety