Mleczko kokosowe - właściwości i zastosowanie

Mleczko kokosowe do doskonały dodatek to zdrowych zup, sosów czy koktajli. Warto stosować go zamiast mleka. Jest bogate w cenne kwasy tłuszczowe: linolenowy, stearynowy, laurynowy i kaprylowy. Nie zawiera cholesterolu i nie jest magazynowane przez organizm w postaci tkanki tłuszczowej. Dodatkowo zawiera witaminy C, K oraz witaminy z grupy B. Zawiera wapń, magnez, żelazo, fosfor, potas, sód, mangan i miedź. To idealny napój izotoniczny po intensywnym treningu.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

To musisz mieć w kuchni 6 zalet zielonych koktajli Fit chrupiący puszysty deser waniliowy 7 NATURALNYCH ANTYBIOTYKÓW z TWOJEJ KUCHNI Zdrowe śniadanie, które da ci siłę. Co warto zjeść przed aktywnym dniem? Dlaczego warto pić soki z warzyw i owoców? Dlaczego nie należy łączyć słodkich napojów i posiłków bogatych w białko? Kawa na odchudzanie? Kawa sprzyja diecie i zdrowiu Przepis na fit sałatki do pracy - 5 przepisów na dietetyczne sałatki do pracy FIT deser Bounty z kubeczka Fit desery - z truskawkami, malinami lub z chia (przepisy) Kanapki z awokado - z czym jeść awokado na kanapce? Pomysł na śniadanie z awokado fit