Trening Jennifer Lopez - 5 ćwiczeń autorstwa Tracy Anderson

Trening Jennifer Lopez został opracowany przez trenerkę gwiazd — Tracy Anderson (oprócz regularnych ćwiczeń piosenkarka również zdrowo się odżywia). Wzmacnia i uelastycznia on ciało od stóp do głów. Trenerka fitness zaleca wykonać każde z poniższych ćwiczeń z ciężarkami na kostkach 30-krotnie (początkowo wybieramy obciążenie o niedużej wadze, później należy je stopniowo zwiększać).

Podziel się:

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie pierwsze

Pierwsze ćwiczenie, które proponuje Anderson, to wymachy nóg do góry w klęku podpartym. Pozycja startowa: klękamy na macie do ćwiczeń i podpieramy przednią część ciała na przedramionach (kąt między przedramieniem a ramieniem powinien wynieść 90 stopni). Splatamy dłonie.

Następnie kierujemy lewe kolano w kierunku klatki piersiowej, by, prostując, wypchnąć je w tył i do góry. Dalej ponownie przenosimy kolano pod klatkę, pamiętając o tym, aby w trakcie ruchu nie miało ono kontaktu z podłożem.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie drugie

Klękamy na macie do ćwiczeń — tułów wyprostowany. Odchylamy prawą nogę do boku, ręce układamy na biodrach. Następnie pochylamy górną część ciała w przód i przechodzimy do podporu na przedramionach.

Splatamy dłonie, a prawą nogę wypychamy do góry i w tył. Wytrzymujemy kilka chwil w tej pozycji, po czym wracamy do klęku.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie trzecie

Kładziemy się na brzuchu. Ręce zgięte w łokciach układamy blisko tułowia (dłonie na wysokości barków). Lewą nogę zginamy w stawie kolanowym i układamy lewą stopę na tylnej części prawego kolana.

Następnie prostujemy ręce w łokciach i unosimy tułów, a jednocześnie zgiętą w kolanie nogę wypychamy do góry i w tył. Po chwili powracamy do pozycji leżącej.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie czwarte

Kolejne ćwiczenie, które wykonuje Jennifer Lopez pod okiem Anderson, przebiega następująco: siadamy na prawym boku z lekko ugiętymi w kolanach nogami, podpieramy się na ręce zgiętej w łokciu. Lewą nogę zginamy w stawie kolanowym pod kątem 90 stopni i przesuwamy do przodu.

Z kolei lewą rękę opieramy na lewym biodrze. Następnie przechodzimy do pozycji deski bocznej z uniesioną nogą z tą różnicą, że noga znajdująca się bliżej podłoża pozostaje zgięta. Wytrzymujemy kilka sekund i powracamy do pozycji startowej.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie piąte

Przyjmujemy pozycję na czworaka. Przekładamy prawą rękę pod klatką piersiową i obniżamy tułów tak, aby głowa i prawe ramię spoczywały na podłożu. Lewą rękę wykorzystujemy do utrzymywania równowagi.

Następnie lewą nogę prostujemy w kolanie i przenosimy do boku, aby dalej unieść ją wysoko do góry. Wytrzymujemy w tej pozycji kilka sekund i opuszczamy nogę.

Także w kategorii Gwiazdy:

Ma 71 lat i schudła 20 kilogramów. Jak tego dokonała? 30-30-40 - tajemnica diety Cindy Crawford Na czym polega dieta 9:1, którą stosuje Jennifer Aniston? Zdradzamy, jak dba o linię Edyta Górniak Dieta paleo i spacery - przepis na smukłą sylwetkę Magdy Mołek Miranda Kerr - seksbomba, która kocha aktywność fizyczną Anna Guzik zrzuciła kilkanaście kilogramów Jak Kim Kardashian schudła 32 kilogramy? 5 rzeczy, których warto nauczyć się od Cameron Diaz Oczyszczający koktajl Gwyneth Paltrow Anna Lewandowska kończy dziś 29 lat! Oto, jak została gwiazdą Anna Mucha – zmiana rozmiaru 38 na 34 Sekrety sylwetki Kingi Rusin - ćwiczenia i dieta Jakiej diecie i ćwiczeniom Sandra Bullock zawdzięcza zgrabną sylwetkę? Gwiazdy, które przebiegły maraton Jak gwiazdy fitness motywują do ćwiczeń na Instagramie? Patenty gwiazd kina, muzyki i sportu na zmotywowanie się do treningu Trenerzy aktorów, piosenkarek i modelek - Lee, Strom, Orbeck 8 rad trenerki fitness Tracy Anderson - guru gwiazd Mel B - od piosenkarki do trenerki fitness Nadzy crossfitowcy w kalendarzu kampanii BreastFit Biegiem przez Amerykę Carol Saraiva - sylwetka gwiazdy fitness z Brazylii Gigi Hadid ambasadorką kampanii marki Reebok #PerfectNever

Popularne w tym tygodniu:

Co Meghan Markle robi dla zdrowia? Sprawdziliśmy Janet Jackson przytyła w ciąży 30 kg. W ciągu 9 miesięcy zgubiła je, dzięki tym 4 trikom Ma 71 lat i schudła 20 kilogramów. Jak tego dokonała? Supermodelki nago. Fala emocji w 7. Odcinku #Supermodelka Plus Size Sylwia Szostak – praca i kariera, anoreksja, ćwiczenia i dieta