MMA. Co za siła i szybkość! Kapitalny pokaz Polki

Trening Jennifer Lopez - 5 ćwiczeń autorstwa Tracy Anderson

Trening Jennifer Lopez został opracowany przez trenerkę gwiazd — Tracy Anderson (oprócz regularnych ćwiczeń piosenkarka również zdrowo się odżywia). Wzmacnia i uelastycznia on ciało od stóp do głów. Trenerka fitness zaleca wykonać każde z poniższych ćwiczeń z ciężarkami na kostkach 30-krotnie (początkowo wybieramy obciążenie o niedużej wadze, później należy je stopniowo zwiększać).

Podziel się:

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie pierwsze

Pierwsze ćwiczenie, które proponuje Anderson, to wymachy nóg do góry w klęku podpartym. Pozycja startowa: klękamy na macie do ćwiczeń i podpieramy przednią część ciała na przedramionach (kąt między przedramieniem a ramieniem powinien wynieść 90 stopni). Splatamy dłonie.

Następnie kierujemy lewe kolano w kierunku klatki piersiowej, by, prostując, wypchnąć je w tył i do góry. Dalej ponownie przenosimy kolano pod klatkę, pamiętając o tym, aby w trakcie ruchu nie miało ono kontaktu z podłożem.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie drugie

Klękamy na macie do ćwiczeń — tułów wyprostowany. Odchylamy prawą nogę do boku, ręce układamy na biodrach. Następnie pochylamy górną część ciała w przód i przechodzimy do podporu na przedramionach.

Splatamy dłonie, a prawą nogę wypychamy do góry i w tył. Wytrzymujemy kilka chwil w tej pozycji, po czym wracamy do klęku.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie trzecie

Kładziemy się na brzuchu. Ręce zgięte w łokciach układamy blisko tułowia (dłonie na wysokości barków). Lewą nogę zginamy w stawie kolanowym i układamy lewą stopę na tylnej części prawego kolana.

Następnie prostujemy ręce w łokciach i unosimy tułów, a jednocześnie zgiętą w kolanie nogę wypychamy do góry i w tył. Po chwili powracamy do pozycji leżącej.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie czwarte

Kolejne ćwiczenie, które wykonuje Jennifer Lopez pod okiem Anderson, przebiega następująco: siadamy na prawym boku z lekko ugiętymi w kolanach nogami, podpieramy się na ręce zgiętej w łokciu. Lewą nogę zginamy w stawie kolanowym pod kątem 90 stopni i przesuwamy do przodu.

Z kolei lewą rękę opieramy na lewym biodrze. Następnie przechodzimy do pozycji deski bocznej z uniesioną nogą z tą różnicą, że noga znajdująca się bliżej podłoża pozostaje zgięta. Wytrzymujemy kilka sekund i powracamy do pozycji startowej.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie piąte

Przyjmujemy pozycję na czworaka. Przekładamy prawą rękę pod klatką piersiową i obniżamy tułów tak, aby głowa i prawe ramię spoczywały na podłożu. Lewą rękę wykorzystujemy do utrzymywania równowagi.

Następnie lewą nogę prostujemy w kolanie i przenosimy do boku, aby dalej unieść ją wysoko do góry. Wytrzymujemy w tej pozycji kilka sekund i opuszczamy nogę.

Także w kategorii Gwiazdy:

Miranda Kerr - seksbomba, która kocha aktywność fizyczną Koronawirus. Michał Haratyk trenuje we własnej siłowni. "Trzeba dokupić talerzy" Jennifer Lopez wróciła do formy sprzed ciąży w 4 miesiące! Rywal Marcina Lewandowskiego znów błysnął. Jakob Ingebrigtsen pobił rekord na 5 km 73-letnia kulturystka zrobiła show! Josefina Monasterio wystąpiła w Mam Talent Niesamowite. Kulturysta po amputacji nogi ćwiczy na siłowni Sofia Ennaoui nie odpuszcza. Trener zaczyna bać się jej wyników Mistrz maratonu Eliud Kipchoge przypomina, jak walczyć z koronawirusem "Przed świętami, po świętach". Zobacz "przemianę" polskiego kulturysty Orlen Cup 2020. Paweł Wojciechowski poniżej możliwości, ale nie załamuje się Tyszka o #Supermodelkach Plus Size: “Nigdy nie zrobisz baletnicy ze słonicy". Maślak odpowiada Nie ma lipy. Robert Burneika nie odpuszcza na siłowni

Popularne w tym tygodniu:

Świat kulturystyki w żałobie. 31-letnia zawodniczka zginęła w wypadku samochodowym Cały czas w formie! Mariusz Pudzianowski nie odpuszcza Podczas misji w Afganistanie stracił nogę. Nie poddał się i imponuje ze sztangą! Pochwalił się kratą na brzuchu. Stefan Kraft zaimponował fanom Cztery tytuły na jednych zawodach. Najniższy kulturysta w historii skradł show "Zawsze w formie". Jean-Claude Van Damme pochwalił się sylwetką Dzięki niej Małgorzata Rozenek-Majdan wraca do formy. Trenerka Lidia Wierzbowska to żona znanego siatkarza Mariusz Pudzianowski imponuje sylwetką. Internauci pod wrażeniem mięśni zawodnika MMA Sprężysta łydka. Joanna Jóźwik zaimponowała fanom Mistrzowska riposta. Sylwia Szostak odpowiedziała osobom, które nie trenują Imponujące treningi Eddiego Halla. "Niewielu sportowców to ma" Maciej Dowbor kończy karierę w triathlonie. "Doszedłem do ściany"