Trening Jennifer Lopez - 5 ćwiczeń autorstwa Tracy Anderson

Trening Jennifer Lopez został opracowany przez trenerkę gwiazd — Tracy Anderson (oprócz regularnych ćwiczeń piosenkarka również zdrowo się odżywia). Wzmacnia i uelastycznia on ciało od stóp do głów. Trenerka fitness zaleca wykonać każde z poniższych ćwiczeń z ciężarkami na kostkach 30-krotnie (początkowo wybieramy obciążenie o niedużej wadze, później należy je stopniowo zwiększać).

Podziel się:

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie pierwsze

Pierwsze ćwiczenie, które proponuje Anderson, to wymachy nóg do góry w klęku podpartym. Pozycja startowa: klękamy na macie do ćwiczeń i podpieramy przednią część ciała na przedramionach (kąt między przedramieniem a ramieniem powinien wynieść 90 stopni). Splatamy dłonie.

Następnie kierujemy lewe kolano w kierunku klatki piersiowej, by, prostując, wypchnąć je w tył i do góry. Dalej ponownie przenosimy kolano pod klatkę, pamiętając o tym, aby w trakcie ruchu nie miało ono kontaktu z podłożem.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie drugie

Klękamy na macie do ćwiczeń — tułów wyprostowany. Odchylamy prawą nogę do boku, ręce układamy na biodrach. Następnie pochylamy górną część ciała w przód i przechodzimy do podporu na przedramionach.

Splatamy dłonie, a prawą nogę wypychamy do góry i w tył. Wytrzymujemy kilka chwil w tej pozycji, po czym wracamy do klęku.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie trzecie

Kładziemy się na brzuchu. Ręce zgięte w łokciach układamy blisko tułowia (dłonie na wysokości barków). Lewą nogę zginamy w stawie kolanowym i układamy lewą stopę na tylnej części prawego kolana.

Następnie prostujemy ręce w łokciach i unosimy tułów, a jednocześnie zgiętą w kolanie nogę wypychamy do góry i w tył. Po chwili powracamy do pozycji leżącej.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie czwarte

Kolejne ćwiczenie, które wykonuje Jennifer Lopez pod okiem Anderson, przebiega następująco: siadamy na prawym boku z lekko ugiętymi w kolanach nogami, podpieramy się na ręce zgiętej w łokciu. Lewą nogę zginamy w stawie kolanowym pod kątem 90 stopni i przesuwamy do przodu.

Z kolei lewą rękę opieramy na lewym biodrze. Następnie przechodzimy do pozycji deski bocznej z uniesioną nogą z tą różnicą, że noga znajdująca się bliżej podłoża pozostaje zgięta. Wytrzymujemy kilka sekund i powracamy do pozycji startowej.

Trening Jennifer Lopez — ćwiczenie piąte

Przyjmujemy pozycję na czworaka. Przekładamy prawą rękę pod klatką piersiową i obniżamy tułów tak, aby głowa i prawe ramię spoczywały na podłożu. Lewą rękę wykorzystujemy do utrzymywania równowagi.

Następnie lewą nogę prostujemy w kolanie i przenosimy do boku, aby dalej unieść ją wysoko do góry. Wytrzymujemy w tej pozycji kilka sekund i opuszczamy nogę.

Także w kategorii Gwiazdy:

Na czym polega dieta alkaliczna Victorii Beckham? Koronawirus. Michał Kwiatkowski tłumaczy, dlaczego trenuje na zewnątrz. "Bezpieczeństwo najważniejsze" Koronawirus. Michał Haratyk trenuje we własnej siłowni. "Trzeba dokupić talerzy" Druga na świecie. Dominika Stelmach o sukcesie w Wings for Life World Run Karolina Kowalkiewicz przygotowuje się do walki. Tego ćwiczenia ma dość Adam Kszczot zadowolony z rozpoczęcia sezonu. Dziękuje nowemu trenerowi Sekrety sylwetki Kingi Rusin - ćwiczenia i dieta Kayla Itsines — biogram, dieta i trening Bikini Body Guide Elisa Pecini zrobiła furorę na Arnold Classic. Jej sylwetka robi wrażenie Na ten dzień czekali sportowcy. Polscy lekkoatleci wrócili na stadiony Skakanie na skakance Wiemy, jaką dietę stosuje Rihanna

Popularne w tym tygodniu:

Co za wynik! Rekord świata młodego Ukraińca w podnoszeniu jedną ręką hantla Problemy zdrowotne kulturysty. Miał koronawirusa z dziwnym objawem Środowisko kulturystów w żałobie. Zmarła 53-letnia zawodniczka Jean-Claude Van Damme imponuje sylwetką. Każdy może ćwiczyć z popularnym aktorem Ta kobieta jest niesamowita! Ma 47 lat, a wyciska olbrzymie ciężary Trening i zabawa. Justyna Święty-Ersetic ćwiczy w domu z mężem Jest szybkość! Mamed Chalidow zaimponował fanom Jędrzejczyk ma nowy powód do treningów. "Szorty jakoś tak ciaśniej wchodzą" Gwiazdor futbolu pokazał, jak ćwiczyć mięśnie brzucha. Nie tego się spodziewacie! Damian Janikowski ostro trenuje przed kolejną walką MMA. Potężne ciosy Przygotowuje się do debiutu bokserskiego. Eddie Hall postraszył m.in. Mariusza Pudzianowskiego Sylwia Szostak trenuje z ciężarami. Żartuje, że po to, by wyglądać jak mężczyzna