Chrzan - warzywo dobre na trawienie

Czy wyobrażacie sobie nadchodzące święta bez odrobiny chrzanu, bo ja zdecydowanie nie! Niestety ten dostępny na sklepowych półkach często w swoim składzie zawiera dodatkowe porcje cukru i konserwantów. Najlepiej wiec zetrzeć odrobinę chrzanu wprost ze świeżego warzywa. Chrzan bowiem przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, zawiera także witaminy C, B, A, a także wapń, magnez i żelazo. 100 g świeżego chrzanu to zaledwie 74 kcal.

Mądry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby.

Hipokrates
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

DYNIA – HIT JESIENI? Miesiąc bez alkoholu? Sprawdź, co będzie się działo w twoim organizmie Wpływ diety na problemy skórne Powidła śliwkowe Kontrowersje na temat nabiału Krótki przepis na pyszny omlet Koktajle Ewy Chodakowskiej poniżej 430 kcal Co Polacy wiedzą o białku? Co na deser może zjeść sportowiec? Jak prawidłowo się nawadniać? Czy każda woda zdrowia doda? 5 fit przepisów na koktajle owocowe

Popularne w tym tygodniu:

Włączy kozie sery do swojej diety. Tortilla z serem aldamer, kurczakiem, jajkiem i sosem avocado Pieczone kacze udko z sałatką z czerwonej kapusty i granata