Kulinarne poranki z Otylią Jędrzejczak

Podziel się:

Przepis Otylii Jędrzejczak na zdrowy sok ze szpinakiem

Szpinak, cytrusy i mięta to połączenie smaczne i pełne niezbędnych witamin i składników mineralnych.

Więcej przepisów na zdrowie znaleźć można na profilu Fundacji Otylii Jędrzejczak.

Buraczana tęcza według przepisu Otylii Jędrzejczak

Buraki należą do najzdrowszych warzyw. Niestety nie wszystkim odpowiada ich smak. Co zrobić w takiej sytuacji? Pyszny, tęczowy koktajl z dodatkiem cytrusów!

Więcej przepisów na zdrowie znaleźć można na profilu Fundacji Otylii Jędrzejczak.

Koktajl z jabłek, jagód i mięty - sposób Otylii Jędrzejczak na poranek pełen energii

Orzeźwia i dodaje energii - to idealny zamiennik kawy dla osób dbających o swoją dietę. Więcej przepisów na zdrowie znaleźć można na profilu Fundacji Otylii Jędrzejczak.

Zdrowy sok z grapefruita, gruszki, ananasa i imbiru - przepis Otylii Jędrzejczak

Żaden sok nie dostarczy organizmowi tylu wartości odżywczych, jak ten przygotowany własnoręcznie. Jakich składników możemy użyć do takiego napoju? Znana pływaczka, Otylia Jędrzejczak poleca grapefruita, gruszkę, ananasa i imbir. Więcej przepisów na zdrowie znaleźć można na profilu Fundacji Otylii Jędrzejczak.

Zdrowa kawa orzechowa według Otylii Jędrzejczak

Szukasz ciekawej alternatywy dla małej czarnej? Przygotuj pyszną kawę orzechowo-bananową, która doda ci mnóstwo energii. Więcej przepisów na zdrowie znaleźć można na profilu Fundacji Otylii Jędrzejczak.

Miętowe orzeźwienie Otylii Jędrzejczak

Kto, jeśli nie mistrzyni olimpijska, może wiedzieć najlepiej, jak dodać sobie energii na początek dnia. Pływaczka w ramach cyklu "Kulinarne poranki z Otylią Jędrzejczak" przedstawia miętowy napój pełen błonnika i witamin. Więcej przepisów na zdrowie znaleźć można na profilu Fundacji Otylii Jędrzejczak.