30-30-40 - tajemnica diety Cindy Crawford

Cindy Crawford niedawno skończyła 50 lat, ale nadal zachwyca i króluje w świecie mody, jak za czasów swoich największych sukcesów w modelingu. Gwiazda ciężko na to pracuje – stosuje specjalnie opracowaną dla niej dietę oraz regularnie ćwiczy.

Amerykańska modelka, Cindy Crawford od lat zajmuje się promowaniem zdrowego stylu życia. Jest autorką wyszczuplającego treningu fitness, chętnie opowiada również w mediach o diecie, którą stosuje.


Modelka unika tłustego mięsa, pieczywa oraz słodyczy. Na śniadanie zjada zwykle egzotyczny owoc: mango, papaję czy ananasa i wypija szklankę mineralnej wody niegazowanej. Na obiad Crawford spożywa rybę z rusztu, sushi, dania z ryżu lub alg. Jej kolacja jest dość obfita, modelka zjada np. grillowanego kurczaka z dodatkiem gotowanych na parze jarzyn, które popija lampką wina lub szampana.

Crawford nauczyła się słuchać swojego ciała. Nie liczy kalorii, ale jeżeli jednego dnia zje za dużo, stara się spalić to, ćwicząc. Czasem pozwala sobie na coś słodkiego, jednak desery przygotowuje sama – są to najczęściej domowe lody, sałatki owocowe.


Dieta Cindy Crawford, to dieta strefowa, oparta na formule 30–30-40, co oznacza, że posiłek powinien składać się w 30 proc. z białka, 30 proc. tłuszczy oraz 40 proc. węglowodanów, przy czym istotna jest także jakość spożywanych produktów – powinny być jak najmniej przetworzone.

Diety gwiazd


Celem takiej diety jest utrzymanie równowagi pomiędzy insuliną, a glukagonem w organizmie. Odpowiednie komponowanie posiłków uwalnia glukozę wówczas, gdy jest ona potrzebna, dzięki czemu nie jesteśmy cały czas głodni.


Cindy Crawford wiele lat ćwiczyła po okiem osobistego trenera. Program jego ćwiczeń był bardzo skuteczny i ukształtował ciało modelki, która z czasem stworzyła autorski zestaw ćwiczeń. Jak wygląda trening Cindy Crawford? Modelka ćwiczy fitness trzy razy w tygodniu. Każdy trening rozpoczyna od rozgrzewki – rozciągania. Później wykonuje serię ćwiczeń na plecy, barki i klatkę piersiową, a następnie ćwiczenia, które kształtują i wysmuklają nogi i włącza program rzeźbiący mięśnie brzucha. Modelka kończy ćwiczenia krótkim treningiem, który pobudza wszystkie mięśnie.

Dieta i regularne ćwiczenia sprawiają, że Cindy Crawford wciąż zachwyca nienaganną figurę – jest nie tylko zgrabna, ale także bardzo wysportowana.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Gwiazdy:

Ma 71 lat i schudła 20 kilogramów. Jak tego dokonała? Na czym polega dieta 9:1, którą stosuje Jennifer Aniston? Zdradzamy, jak dba o linię Edyta Górniak Dieta paleo i spacery - przepis na smukłą sylwetkę Magdy Mołek Miranda Kerr - seksbomba, która kocha aktywność fizyczną Anna Guzik zrzuciła kilkanaście kilogramów 5 rzeczy, których warto nauczyć się od Cameron Diaz Oczyszczający koktajl Gwyneth Paltrow Anna Lewandowska kończy dziś 29 lat! Oto, jak została gwiazdą Anna Mucha – zmiana rozmiaru 38 na 34 „Wszystko z umiarem” – czyli przepis Anji Rubik na smukłą sylwetkę Sposób na szczupłą sylwetkę i wewnętrzną równowagę Agnieszki Maciąg Jak schudła Adele? Jak wypracować muskulaturę Batmana? Sekrety żołnierskiej sylwetki Brada Pitta Seksowne krągłości Kim Kardashian - jak dba o figurę? Plan treningowy Sylvestra Stallone'a Jennifer Lopez wróciła do formy sprzed ciąży w 4 miesiące! Bradley Cooper jadł 8 tysięcy kalorii dziennie, żeby przygotować się do roli. Po dodatkowych kilogramach nie ma już śladu Na tej diecie Natalie Portman schudła 10 kilogramów w kilka tygodni Chcesz mieć kaloryfer jak Leonardo DiCaprio? Wiemy, jaką dietę stosuje Rihanna Seksowna mama trójki dzieci. Jak schudła Agnieszka Chylińska? Taylor Swift pozwala sobie na "cheat meal"

Popularne w tym tygodniu:

Co Meghan Markle robi dla zdrowia? Sprawdziliśmy Janet Jackson przytyła w ciąży 30 kg. W ciągu 9 miesięcy zgubiła je, dzięki tym 4 trikom Ma 71 lat i schudła 20 kilogramów. Jak tego dokonała? Supermodelki nago. Fala emocji w 7. Odcinku #Supermodelka Plus Size Sylwia Szostak – praca i kariera, anoreksja, ćwiczenia i dieta