Spaceruj 5 minut dziennie. Oto co się stanie

Ten artykuł ma 4 strony:

Twoje serce będzie lepiej pracować

Aktywność fizyczna, nawet ta niewielka i trwająca krótko – ma wiele pozytywnych cech. Ruch przede wszystkim poprawia pracę układu krwionośnego. Nawet podczas krótkiego, ale dość intensywnego spaceru w przerwie podczas pracy, poprawia krążenie. W dobie, kiedy na niewydolność serca cierpi nawet 1 mln Polaków, a kolejne 8 mln nie zdaje sobie sprawy z dolegliwości związanych z tą chorobą – każda forma ruchu jest niezbędna.

Zobacz też: Choroby, które mają wpływ na kondycję serca

Kardiolodzy zalecają, by przełamać mit: spacery nie szkodzą sercu, one mu pomagają. A wyniki badań opublikowanych w 2015 roku w "The American Journal of Clinical Nutrition" wskazują, że krótki i intensywny spacer redukuje ryzyko przedwczesnego zgonu spowodowanego chorobami serca aż o ok. 30 proc.

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Ćwicząca mama jest po prostu sexy... 5 ćwiczeń na polepszenie mięśni typu core Przysiady – prawidłowe wykonanie 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Jak poprawić mobilność? Brak ci motywacji do ćwiczeń? Zobacz, jak z tym problemem radzą sobie gwiazdy! Ćwicz dla wspaniałego seksu! Ćwiczyłeś i wybierasz się na imprezę? Wiedz, że dzisiaj prawdopodobnie się upijesz 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obalamy mity na temat płaskiego brzucha Nie marnuj pieniędzy! Zmień przedmioty codziennego użytku w sprzęt do ćwiczeń 8 najzdrowszych pozycji seksualnych Seks - zaskakujące korzyści z seksu Interwał czy aeroby? Co skuteczniejsze? Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... 4 najlepsze sporty dla kobiet Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem