Nie marnuj pieniędzy! Zmień przedmioty codziennego użytku w sprzęt do ćwiczeń

Fitness w domu? To możliwe! Nie musisz płacić za karnet ani kupować drogiego sprzętu, aby pracować nad ciałem. Wystarczy kilka produktów codziennego użytku, aby stworzyć swoją siłownię. Sprawdź, jak ćwiczyć w domu, by osiągać efekty.

Ćwiczenia w domu

Ćwiczenia w domu (1234rf)

Ten artykuł ma 3 strony:

Schody dla jędrnych pośladków

Spokojne chodzenie po schodach przez 30 minut pozwoli ci spalić prawie 200 kcal. Przy szybszym tempie możesz spalić nawet 1000 kcal w ciągu godziny. Jeśli chcesz naprawdę się zmęczyć, wypróbuj bieganie po schodach – to obecnie jedna z najmodniejszych dyscyplin wśród miłośników ekstremalnego joggingu.

Taka aktywność wzmacnia serce i poprawia wydolność krążeniowo-oddechową. W czasie wspinaczki kształtujesz mięśnie łydek, ud, pośladków oraz brzucha. Jeśli masz problem z cellulitem, pokochaj schody. Takie ćwiczenia świetnie ujędrniają i pozwalają spalić tkankę tłuszczową z nóg, bioder i pupy.

Schody dla jędrnych pośladków
Schody dla jędrnych pośladków

Krzesło dla wymodelowania sylwetki

Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, jaki sprzęt do ćwiczeń posiadasz we własnym mieszkaniu. Zwykłe krzesło może ci posłużyć do treningu na wiele partii mięśni. Przedmiot ten musi spełniać tylko jeden warunek – ma być stabilny, dlatego wszelkie meble na kółkach odpadają. Ćwiczenia w domu z wykorzystaniem krzesła to sposób na wzmocnienie całego ciała, a zwłaszcza mięśni brzucha, nóg i pośladków.

W sieci znajdziesz mnóstwo instrukcji i motywujących filmików na ćwiczenia z krzesłem. My polecamy zwłaszcza nową wersję plank. Przyjmij podstawową pozycję „deski”, ale nogi oprzyj na krześle, a nie na macie. Następnie naprzemiennie przyciągaj kolana do klatki piersiowej. Zrób co najmniej 15 powtórzeń na każdą nogę i powtórz serię 3 razy. Plank z krzesłem to sposób na modelowanie mięśni brzucha, pośladków i wzmocnienie kręgosłupa.

Krzesło dla wymodelowania sylwetki
Krzesło dla wymodelowania sylwetki

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Przysiady – prawidłowe wykonanie 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Ćwicz dla wspaniałego seksu! 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch 8 najzdrowszych pozycji seksualnych Seks - zaskakujące korzyści z seksu Interwał czy aeroby? Co skuteczniejsze? Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Życie zaczyna się po 40! Kiedy odpuścić trening? Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przez ćwiczenia wpadła w anemię. “Przestańcie porównywać się z innymi i zacznijcie kochać ciało, które macie”