Kocha czekoladę, nie stroni od alkoholu. Oto dlaczego zachowuje perfekcyjną sylwetkę

Jedna z uczestniczek popularnego programu telewizyjnego "Australian Ninja Warrior" pochwaliła się w mediach swoją dietą i trybem życia. Sekretem Kate Williams, zawodowej sprinterki, jest równowaga. Sylwetka 23-latki wygląda obłędnie!

"Trzymam dietę tylko w 70 proc. Kocham alkohol i czekoladę. Moja filozofia życiowa? Wszystko z umiarem. Najważniejsza jest równowaga" - mówiła 23-latka w rozmowie z "Bold and Soul".

Uwielbia alkohol i czekoladę

Williams nie wywiera na sobie żadnej presji. Nie chce za wszelką cenę być doskonała. "Jeżeli będę jadła deser, to tylko taki kaloryczny i z dodatkami. Piję też alkohol, a na wakacjach tyję. Dopiero po powrocie wracam do wcześniejszej sylwetki" - dodaje kobieta.

Zdaniem 23-latki presja wywierana na kobiety jest niewyobrażalna. Wszędzie słyszymy, że powinnyśmy być szczupłe i wysportowane. To nie jest zdrowe. Czas to zmienić.

"Jeżeli wychodzisz wieczorem na miasto i pijesz drinki, rano wybierz się na spacer. Kiedy masz ochotę na zielone smoothie, po prostu go sobie przygotuj" - wymienia.

Pierwsza transmisja "Ninja Warior" odbyła się w 1997 roku. W programie wzięło udział już tysiące sportowców w ponad 20 krajach. Tylko siedmiu zwyciężyło. Kate dodaje, że gdyby tylko mogła, cały swój czas w show poświęciłaby zwróceniu uwagi na cieszenie się z życia i zachowanie równowagi.

W jaki sposób Williams znalazła się w "Australian Ninja Warrior"? Przez casting. Podczas rekrutacji 23-latka musiała m.in. przez pięć minut utrzymać "deskę", podciągać się i wisieć na drążku. Żadne z ćwiczeń nie sprawiało jej trudności.

Podczas przygotowywania się do programu nie zmieniała swojej diety. Jadła po prostu więcej, by rozbudować mięśnie.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Co pić po treningu? Oto shaki regeneracyjne polecane przez Annę Lewandowską Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Rozgrzewka z Ewą Chodakowską - rola, ćwiczenia Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem

Popularne w tym tygodniu:

Na obrazku jest 6 zwierząt. To, które zobaczysz jako pierwsze, zdradza twoje cechy Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Ćwiczenia na płaski brzuch. Wystarczą 4 minuty dziennie Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Trenuję i nie chudnę! W czym problem? Trening na lepszą kondycję i spalenie tkanki tłuszczowej Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Jak ćwiczyć w domu, by mieć boskie ciało? Rozciąganie (stretching) kiedy tak naprawdę ma sens? Niedziela na Bemowie pod znakiem 11. Bieg po Nowe Życie