Dieta i trening od Fabryki Siły – opinie klientów

Nie da się ukryć, że wygląd zewnętrzny jest ważny – oceniamy innych głównie na podstawie pierwszego wrażenia, które później możemy zmienić lub nie. Zawsze jednak w kontaktach międzyludzkich łatwiej jest osobom, które są atrakcyjne – więc nic dziwnego, że tak wielu z nas przykłada wielką wagę do swojego wyglądu.

Dbanie o siebie oznacza też dbanie o swoje zdrowie i kondycję. Jeśli więc jesteś otyły, masz nadwagę albo przeciwnie – zbyt chudy i chciałbyś przytyć – zgłoś się do Fabryki Siły! Jeśli chcesz nabrać nieco masy mięśniowej albo marzą Ci się duże mięśnie – nasi profesjonaliści Ci pomogą! Cele współpracy określasz sam, zaś specjaliści z Fabryki Siły je weryfikują i pomagają Ci je osiągać. W tym przypadku bowiem sukces klientów przekłada się na sukces firmy – skoro pomagamy w osiąganiu pożądanych rezultatów, to znaczy, że jesteśmy dobrzy w tym, co robimy. Zależy nam więc na Twoim sukcesie! Dokładamy wszelkich starań, by dieta była dopasowana do potrzeb i wymagań klienta, podobnie jak plan treningowy. Służymy też radą w kwestiach stosowania suplementów diety, przygotowując plan ich przyjmowania (jeśli tego chcesz) zupełnie ZA DARMO! Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie?

Indywidualny plan dla każdego!

Najważniejsze w odżywianiu czy treningu jest przede wszystkim dopasowanie ich do indywidualnego celu, jaki pragnie się osiągnąć. Wiele osób tego nie rozumie i w związku z tym źle dopasowuje dietę czy ćwiczenia. Większość zresztą myśli, że istnieje coś takiego jak diety czy treningi uniwersalne, polecając na przykład taki czy inny sposób odżywiania albo zestaw ćwiczeń wszystkim po kolei i uznając, że wszyscy powinni osiągnąć podobny efekt. Tymczasem jeden człowiek chce tylko nieco wzmocnić mięśnie, a inny zbudować solidną tkankę mięśniową. Jeden jest szczupły i w związku z tym będzie musiał się wzmocnić, a drugi nim rozpocznie budowę masy mięśniowej, musi jeszcze spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Różne są też potrzeby i możliwości zgłaszających się do nas osób – jedni mają siedzącą pracę, inni wciąż żyją w biegu i nie mają czasu na przygotowywanie złożonych posiłków, a jeszcze kolejni mają mało czasu na treningi, ale chcieliby poświęcać każdą wolną chwilę na ćwiczenia. Wszystkie te czynniki należy uwzględniać w opracowywanych planach dietetycznych i treningowych – i w Fabryce Siły właśnie to robimy!

Wielu naszym podopiecznym już się udało osiągnąć swoje cele. Ty możesz być następny! Wystarczy, że wejdziesz na stronę http://www.fabrykasily.pl/plany_treningowe follow, gdzie będziesz mógł zapoznać się z dokładną ofertą. Możesz wykupić dostęp do specjalnego panelu użytkownika na 1 miesiąc, 3 miesiące, 6 lub 12 miesięcy. Oczywiście im więcej, tym lepiej – tym lepszy wynik możesz bowiem osiągnąć! Możesz zdecydować się też na opcję organizacji samej diety, samych ćwiczeń bądź też (co oczywiście najbardziej polecamy) łączoną wersję, posiadającą w sobie zarówno rozpiskę na plan dietetyczny, jak i dokładny plan treningowy.

Warto, byś wiedział, że każdy nasz klient otrzymuje indywidualny plan – dopasowany do jego potrzeb. By jeszcze lepiej w nie trafić, na samym początku musisz wypełnić dokładną ankietę. Z niej nasi specjaliści – a pracujemy z najlepszymi – będą mogli wyciągnąć wszystkie ważne wnioski, by jeszcze lepiej dostosować plan działania do konkretnego przypadku. W ankiecie pojawią się między innymi pytania o:
[list

]nawyki żywieniowe,preferencje dotyczące potraw i ilości posiłków w ciągu dnia,stopień różnorodności posiłków,ewentualne alergie pokarmowe,orientacyjne godziny, w czasie których można spożywać posiłki,aktualną formę i kondycję fizyczną,dostępny sprzęt do ćwiczeń (albo możliwości ćwiczenia na siłowni).[/list]
To tylko niektóre z pytań, jakie się pojawią. Istotne jest, by odpowiadać na nie szczerze – nawet jeśli na przykład nie mamy do dyspozycji zbyt wiele sprzętu albo nie możemy wydawać na posiłki zbyt dużo pieniędzy (pytanie o możliwe wydatki na ten cel również padnie), trzeba o tym poinformować bez skrępowania. Nie jest to żaden problem dla naszych specjalistów – opracują oni plan zgodny z Twoimi możliwościami, ale muszą dokładnie wiedzieć, jakie one są.

Opracowanie planów dietetyczno-treningowych ma miejsce po konsultacjach wszystkich specjalistów między sobą: dietetyków sportowych i klinicznych z fizjoterapeutami, trenerami personalnymi i trenerami od przygotowania motorycznego. Dokładamy wszelkich starań, by wszystko było dla Twojego zdrowia bezpieczne i pozwoliło osiągnąć maksymalne wyniki w możliwie jak najkrótszym czasie. Na samym końcu następuje jeszcze konkretyzacja Twoich celów. Uwzględniamy je wszystkie w odpowiedniej kolejności, dzielimy na kolejne etapy, pomagamy na każdym z nich. Wybierając współpracę z Fabryką Siły, masz pewność stałego kontaktu z ekspertami. Mamy nadzór nad Twoimi postępami i pomagamy, gdy tylko zachodzi taka konieczność!

Dieta – czyli co i kiedy trzeba jeść?

Właściwa dieta to prawdziwa podstawa osiągania celów fizycznych – bez względu na to, czy chcesz przytyć, schudnąć, zbudować tkankę mięśniową, czy spalić tłuszczową, musisz odpowiednio się odżywiać. Wypełnienie szczegółowej ankiety pomaga opracować dokładny plan żywieniowy. Ale to nie wszystko! Razem z nim w panelu użytkownika pojawia się również dokładny spis zakupów na kolejne potrawy, dzięki czemu nie musisz nigdy kupować niczego na zapas (wszystko jest podane w precyzyjnej ilości) i nie marnujesz jedzenia ani pieniędzy. Dieta zostaje dokładnie dopasowana do preferencji żywieniowych każdego klienta, a w dodatku istnieje możliwość jej modyfikacji. Nie wszystko przecież musi smakować wszystkim! Jeśli jakaś potrawa nie przypadnie Ci do gustu, możesz poprosić o jej zmianę – nasi specjaliści wszystko do Ciebie dostosują!

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Co ciekawe, rozumiemy, że niektórzy z Was (pewnie większość) żyją w parach. W związku z tym ciężko stołować się osobno, gdyż zwykle gotuje się dla dwojga. Jeśli więc ktoś chciałby zacząć się zdrowo odżywiać razem ze swoją partnerką, może to łatwo zrobić – gdy wyrazi ona zgodę, może również wypełnić ankietę i wówczas (porównując obie) nasi specjaliści opracują skuteczną dietę dla pary. Wezmą pod uwagę indywidualne różnice (w smakach, upodobaniach, alergiach), opracowując diety takie same lub podobne (różnice mogą być na przykład w kaloryczności). Pomaga to znacznie we wspólnym przygotowywaniu posiłków i cieszeniu się we dwoje z uzyskiwanych efektów oraz zmiany sposobu żywienia na zdrowszy.

Dokładnie wszystko rozpisujemy – co trzeba kupić, jakie proporcje przyjąć, jak przygotować posiłek, kiedy go jeść i tak dalej. W dodatku możesz zawsze mieć wygodny dostęp do swojego planu diety. Panel użytkownika dostępny jest bowiem na wszystkich urządzeniach mobilnych, więc można z łatwością wyświetlić go na przykład na smartfonie i zapoznać się z kolejnymi wytycznymi w dowolnej chwili. Sam ustalasz stopień trudności przygotowywania posiłków, czas ich przygotowania, cenę – dlatego też dieta na pewno będzie Ci odpowiadać!

Plan treningowy – jakie ćwiczenia i jak wykonywać?

Plan treningowy to drugi, nieodłączny składnik pracy nad sylwetką. Nasi eksperci – mając dane z Twojej ankiety i informacje na temat Twoich możliwości, formy, kondycji, kontuzji – są w stanie opracować coś specjalnie dla Ciebie! Plan treningowy zawiera informacje, w jaki sposób poprawnie wykonywać ćwiczenia, ile robić powtórzeń, w ilu seriach, a także jak długo odpoczywać między nimi. Wszystko pokazuje panel użytkownika, w którym możesz też umieszczać zmiany w pomiarach – i naocznie stwierdzić, że widzisz postęp. Każde ćwiczenie zostało w panelu dokładnie opisane, a zamieszczone przy nim zdjęcia są wskazówką instruktażową. Jeśli jednak któreś ćwiczenie sprawiałoby Ci trudność, możesz poprosić o jego wymianę! Nie chodzi przecież o to, byś przystępował do ćwiczeń z ciężkim sercem, lecz cieszył się, że polepszysz swoją formę, wyrzeźbisz sylwetkę i zwiększysz pewność siebie!

Warto wiedzieć, że to od Ciebie zależy, gdzie będziesz ćwiczył i na czym. Jeśli nie możesz pojawiać się na siłowni, po prostu opisz, jakie sprzęty masz w domu, a nasi eksperci rozpiszą ćwiczenia właśnie na nie. Jeśli zaś nie dysponujesz zbyt wieloma sprzętami (albo masz w domu tylko matę i ciężarki), nie jest to żaden problem! Opracujemy spis ćwiczeń również na taką ewentualność. Współpracując z Fabryką Siły, zyskujesz:

  • solidną opiekę treningowo-dietetyczną,
  • motywację do dalszych działań,
  • dokładny plan postępowania, by odżywiać się zdrowo i ćwiczyć w sposób bezpieczny dla organizmu,
  • gwarancję jakości,
  • pewność sukcesu,
  • możliwość chwalenia się swoimi wynikami na naszych stronach,
  • kontakt z ekspertami z różnych dziedzin w każdej chwili, gdy tego potrzebujesz!

Suplementacja – by wspierać przemianę

Wiele osób – w tym również naszych klientów – decyduje się wesprzeć dietę oraz treningi także odpowiednią suplementacją. Suplementy diety zostały wszak stworzone właśnie po to, by pomagać nam osiągać określone cele. Mogą wspierać przyrost masy mięśniowej, pomóc przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej i tak dalej. By jednak były bezpieczne, trzeba wybierać te właściwe i zażywać odpowiednie ich ilości. Specjalnie dla swoich klientów GRATIS do zamówionego planu dietetycznego czy treningowego dodajemy też plan suplementacji. Co więcej, jeśli zażywasz już jakieś produkty, możemy bazować właśnie na nich – wystarczy, że nam o tym powiesz!

Fabryka Siły jest firmą, która zapewnia swoim klientom najlepszą możliwą opiekę dietetyków i trenerów – specjalistów w swoim fachu. Jeśli chcesz odmienić swoje życie, wyrzeźbić ciało i zyskać większą pewność siebie, zgłoś się do nas! Nasza firma pomogła już wielu osobom – niektórzy zrzucili nadprogramowe kilogramy, inni zyskali więcej mięśni, jeszcze inni zbudowali lepszą kondycję. Możesz dołączyć do tych osób, które osiągnęły swoje cele – zacznij już dziś. Inaczej będziesz żałował każdego dnia, że jeszcze nie zacząłeś!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przysiady – prawidłowe wykonanie 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Ćwicz dla wspaniałego seksu! 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku 5 mitów na temat kardio, przez które nie chudniesz 5 sposobów, aby spalić więcej kalorii podczas chodzenia 6 produktów, które najlepiej jeść przed treningiem Lubisz pić kawę? Popraw dzięki niej swoje osiągnięcia podczas ćwiczeń! Psychologia sportu - podstawowe credo warte powtarzania

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... 4 najlepsze sporty dla kobiet Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem