Rozgrzewka z Ewą Chodakowską - rola, ćwiczenia

Rozgrzewka jest bardzo ważnym elementem każdego treningu. Dobrze przeprowadzona rozgrzewka pozwoli przygotować nasz organizm do wysiłku, który przed nami. Ewa Chodakowska podkreśla rolę rozgrzewki i uczula kobiety, aby jej nie pomijać. Ewa Chodakowska, aby wyrobić w kobietach nawyk rozgrzewki, wprowadziła ją na stałe do swoich treningów. Rozgrzewka w wykonaniu Ewy Chodakowskiej jest elementem całego treningu, dlatego nie ma możliwości, aby ją pominąć.

Para robi rozgrzewkę

Para robi rozgrzewkę (123rf)

Rozgrzewka z Ewą Chodakowską — rola

Choć kobiety nie lubią rozgrzewki, Ewa Chodakowska do niej zachęca. Często rezygnujemy z rozgrzewki, ponieważ wykonując rozgrzewkę, wyglądamy dość śmiesznie. Ten problem dotyczy głównie osób ćwiczących na siłowni. Na dodatek machanie rękami, skręty tułowia, czy głowy nie doprowadzą do zbudowania żadnych mięśni. Jednak choć z pozoru ciężko dostrzec efekty i cel rozgrzewki, a do tego najczęściej ćwiczenia w czasie rozgrzewki są po prostu nudne, to odgrywają ważną rolę w całym treningu.

Ewa Chodakowska uczula, że mimo wszystko rozgrzewka jest koniecznym elementem treningu. W treningach Ewy Chodakowskiej rozgrzewka jest zawsze obecna na początku każdego zestawu ćwiczeń. Rozgrzewka Ewy Chodakowskiej pozwoli zapobiec kontuzjom w czasie jej treningów. Dlatego z rozgrzewki w szczególności nie powinny rezygnować kobiety rozpoczynające treningi z Ewą Chodakowską.

Zalety rozgrzewki

Co więcej, dobrze wykonana rozgrzewka pozwoli zwiększyć efektywność treningu z Ewą Chodakowską. Rozgrzewka sprawi, że nasze ruchy będą bardziej płynne, a ciało elastyczne, dzięki czemu łatwiej i dokładniej wykonamy ćwiczenia prezentowane przez Ewę Chodakowską.

Rozgrzewka wykonana przed treningiem z Ewą Chodakowską poprawi również naszą wydolność oddechową. Płuca stają się lepiej przygotowane na wysiłek, jaki przed nami. Dzięki rozgrzewce przyśpieszymy tętno i poprawimy krążenie. To wszystko sprawi, że w czasie faktycznego treningu z Ewą Chodakowską będziemy mieć więcej energii. Dzięki rozgrzewce sam trening będzie skuteczniejszy i będziemy wykonywać ćwiczenia w lepszym tempie.

Zobacz też: Jakie ćwiczenia wykonywać podczas porannej rozgrzewki?

Rozgrzewka z Ewą Chodakowską — ćwiczenia

Ulubiona rozgrzewka Ewy Chodakowskiej trwa ok.5 minut. Każde ćwiczenie w rozgrzewce Ewy Chodakowskiej trwa ok. 30 sekund. Rozgrzewka Ewy Chodakowskiej wygląda następująco:

  • marsz;
  • przyciągamy kolana do klatki piersiowej i jednocześnie wymachujemy ramionami do tyłu i następnie do przodu;
  • rysujemy kolanami koła do przodu, a ramiona trzymamy wyciągnięte na boki i powtarzamy ruch kolan do tyłu;
  • trzymamy ręce wyciągnięte przed siebie i robimy wymachy nóg do przodu;
  • stojąc w rozkroku, robimy delikatny przysiad i jednocześnie wymachujemy ramionami do przodu i powtarzamy do tyłu;
  • podskakujemy w miejscu, stopy na boki, ramiona kręcą małe kółeczka;
  • kopiemy stopami o pośladki, a ramiona dalej kręcą kółeczka;
  • podskoki w miejscu i delikatne wymachy ramion wzdłuż ciała;
  • marsz.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Po tak wykonanej rozgrzewce z Ewą Chodakowską można bezpiecznie przejść do właściwego treningu. Ewa Chodakowska w czasie całej rozgrzewki motywuje kobiety do ruchu, obiecuje, że przy odpowiedniej motywacji efekty przyjdą same.

Zobacz też: Najpopularniejsze treningi Ewy Chodakowskiej

Ważnym elementem rozgrzewki z Ewą Chodakowską jest napinanie mięśni brzucha z każdym wydechem. Od samego początku rozgrzewki widać, że Ewa Chodakowska kładzie duży nacisk na odpowiednią technikę, precyzję wykonywania ćwiczeń oraz skupienie. Pamiętajmy bowiem, że technika jest najważniejsza.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Co to jest burpees? Co pić po treningu? Oto shaki regeneracyjne polecane przez Annę Lewandowską Brzuszki - prawidłowe wykonanie Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Posiłek przedtreningowy Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Kręć kilometry po technologię i rozpocznij rowerową rewolucję w Polsce Jak powinien nawadniać się biegacz? Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie Zaskocz Swoje Pośladki - Skuteczny trening Pupy Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Sposoby na zakwasy: jak złagodzić ból mięśni? Siłownia, w której się wyśpisz “Pole dance świetnie kształtuje sylwetkę”. Wywiad z Mistrzynią Polski i Europy Pole Sport Katarzyną Bigos Europejska Rowerowa Rywalizacja Miast - Gdańsk jedzie po milion! Ćwiczenia na zgrabne pośladki Nie mam czasu? Choroby, które możesz złapać na siłowni Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania

Popularne w tym tygodniu:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Ćwiczysz na trampolinie? To może się dla ciebie źle skończyć Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Forma Anny Lewandowskiej po ciąży - motywuje czy denerwuje? Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Zarządzanie przez cele, czyli marketing w karierze sportowca. Bądź SMARTER! 7 momentów, w których powinnaś uprawiać seks Ćwiczenia na cellulit, które naprawdę działają Żyj i pracuj na zdrowie, ergonomia w pracy