Rozgrzewka z Ewą Chodakowską - rola, ćwiczenia

Rozgrzewka jest bardzo ważnym elementem każdego treningu. Dobrze przeprowadzona rozgrzewka pozwoli przygotować nasz organizm do wysiłku, który przed nami. Ewa Chodakowska podkreśla rolę rozgrzewki i uczula kobiety, aby jej nie pomijać. Ewa Chodakowska, aby wyrobić w kobietach nawyk rozgrzewki, wprowadziła ją na stałe do swoich treningów. Rozgrzewka w wykonaniu Ewy Chodakowskiej jest elementem całego treningu, dlatego nie ma możliwości, aby ją pominąć.

Para robi rozgrzewkę

Para robi rozgrzewkę (123rf)

Rozgrzewka z Ewą Chodakowską — rola

Choć kobiety nie lubią rozgrzewki, Ewa Chodakowska do niej zachęca. Często rezygnujemy z rozgrzewki, ponieważ wykonując rozgrzewkę, wyglądamy dość śmiesznie. Ten problem dotyczy głównie osób ćwiczących na siłowni. Na dodatek machanie rękami, skręty tułowia, czy głowy nie doprowadzą do zbudowania żadnych mięśni. Jednak choć z pozoru ciężko dostrzec efekty i cel rozgrzewki, a do tego najczęściej ćwiczenia w czasie rozgrzewki są po prostu nudne, to odgrywają ważną rolę w całym treningu.

Ewa Chodakowska uczula, że mimo wszystko rozgrzewka jest koniecznym elementem treningu. W treningach Ewy Chodakowskiej rozgrzewka jest zawsze obecna na początku każdego zestawu ćwiczeń. Rozgrzewka Ewy Chodakowskiej pozwoli zapobiec kontuzjom w czasie jej treningów. Dlatego z rozgrzewki w szczególności nie powinny rezygnować kobiety rozpoczynające treningi z Ewą Chodakowską.

Zalety rozgrzewki

Co więcej, dobrze wykonana rozgrzewka pozwoli zwiększyć efektywność treningu z Ewą Chodakowską. Rozgrzewka sprawi, że nasze ruchy będą bardziej płynne, a ciało elastyczne, dzięki czemu łatwiej i dokładniej wykonamy ćwiczenia prezentowane przez Ewę Chodakowską.

Rozgrzewka wykonana przed treningiem z Ewą Chodakowską poprawi również naszą wydolność oddechową. Płuca stają się lepiej przygotowane na wysiłek, jaki przed nami. Dzięki rozgrzewce przyśpieszymy tętno i poprawimy krążenie. To wszystko sprawi, że w czasie faktycznego treningu z Ewą Chodakowską będziemy mieć więcej energii. Dzięki rozgrzewce sam trening będzie skuteczniejszy i będziemy wykonywać ćwiczenia w lepszym tempie.

Zobacz też: Jakie ćwiczenia wykonywać podczas porannej rozgrzewki?

Rozgrzewka z Ewą Chodakowską — ćwiczenia

Ulubiona rozgrzewka Ewy Chodakowskiej trwa ok.5 minut. Każde ćwiczenie w rozgrzewce Ewy Chodakowskiej trwa ok. 30 sekund. Rozgrzewka Ewy Chodakowskiej wygląda następująco:

  • marsz;
  • przyciągamy kolana do klatki piersiowej i jednocześnie wymachujemy ramionami do tyłu i następnie do przodu;
  • rysujemy kolanami koła do przodu, a ramiona trzymamy wyciągnięte na boki i powtarzamy ruch kolan do tyłu;
  • trzymamy ręce wyciągnięte przed siebie i robimy wymachy nóg do przodu;
  • stojąc w rozkroku, robimy delikatny przysiad i jednocześnie wymachujemy ramionami do przodu i powtarzamy do tyłu;
  • podskakujemy w miejscu, stopy na boki, ramiona kręcą małe kółeczka;
  • kopiemy stopami o pośladki, a ramiona dalej kręcą kółeczka;
  • podskoki w miejscu i delikatne wymachy ramion wzdłuż ciała;
  • marsz.

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Po tak wykonanej rozgrzewce z Ewą Chodakowską można bezpiecznie przejść do właściwego treningu. Ewa Chodakowska w czasie całej rozgrzewki motywuje kobiety do ruchu, obiecuje, że przy odpowiedniej motywacji efekty przyjdą same.

Zobacz też: Najpopularniejsze treningi Ewy Chodakowskiej

Ważnym elementem rozgrzewki z Ewą Chodakowską jest napinanie mięśni brzucha z każdym wydechem. Od samego początku rozgrzewki widać, że Ewa Chodakowska kładzie duży nacisk na odpowiednią technikę, precyzję wykonywania ćwiczeń oraz skupienie. Pamiętajmy bowiem, że technika jest najważniejsza.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przysiady – prawidłowe wykonanie 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Co pić po treningu? Oto shaki regeneracyjne polecane przez Annę Lewandowską Brzuszki - prawidłowe wykonanie Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Posiłek przedtreningowy

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... 4 najlepsze sporty dla kobiet Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem