Co pić po treningu? Oto shaki regeneracyjne polecane przez Annę Lewandowską

Sposoby na zregenerowanie organizmu po treningu to m.in. stretching, wizyta w saunie czy prysznic, na przemian zimny i ciepły. Oprócz tego ważny jest odpowiednio skomponowany posiłek, który dostarcza składników odżywczych, dzięki czemu wpływa na naprawę powstałych w trakcie ćwiczeń mikrourazów. Oto dwa koktajle, które po treningu poleca pić trenerka Anna Lewandowska.

Shake z owoców leśnych

Shake z owoców leśnych (123rf)

Shake regeneracyjny — pierwszy przepis

Lista składników:

  • łyżeczka startego imbiru,
  • pół łyżeczki kurkumy,
  • ¼ łyżeczki pieprzu cayenne lub czarnego,
  • woda kokosowa lub woda mineralna niegazowana,
  • szczypta soli himalajskiej,
  • owoce leśne,
  • 100 ml soku z granatu (100 proc.).

Shake regeneracyjny — drugi przepis

Lista składników:

  • 3 ugotowane buraki,
  • 150 ml mleczka kokosowego,
  • pół łyżeczki kurkumy,
  • pół łyżeczki cynamonu,
  • daktyl.

Zobacz też: Sposoby regeneracji organizmu po treningu

Sposób przygotowania:
W obu przypadkach wystarczy wrzucić składniki stałe do kielicha blendera, dolać te płynne, a następnie zmiksować je do uzyskania koktajlu o gładkiej konsystencji.

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przysiady – prawidłowe wykonanie 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Brzuszki - prawidłowe wykonanie Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Posiłek przedtreningowy Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... 4 najlepsze sporty dla kobiet Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem