Co pić po treningu? Oto shaki regeneracyjne polecane przez Annę Lewandowską

Sposoby na zregenerowanie organizmu po treningu to m.in. stretching, wizyta w saunie czy prysznic, na przemian zimny i ciepły. Oprócz tego ważny jest odpowiednio skomponowany posiłek, który dostarcza składników odżywczych, dzięki czemu wpływa na naprawę powstałych w trakcie ćwiczeń mikrourazów. Oto dwa koktajle, które po treningu poleca pić trenerka Anna Lewandowska.

Shake regeneracyjny — pierwszy przepis

Lista składników:

  • łyżeczka startego imbiru,
  • pół łyżeczki kurkumy,
  • ¼ łyżeczki pieprzu cayenne lub czarnego,
  • woda kokosowa lub woda mineralna niegazowana,
  • szczypta soli himalajskiej,
  • owoce leśne,
  • 100 ml soku z granatu (100 proc.).

Shake regeneracyjny — drugi przepis

Lista składników:

  • 3 ugotowane buraki,
  • 150 ml mleczka kokosowego,
  • pół łyżeczki kurkumy,
  • pół łyżeczki cynamonu,
  • daktyl.

Zobacz też: Sposoby regeneracji organizmu po treningu

Sposób przygotowania:
W obu przypadkach wystarczy wrzucić składniki stałe do kielicha blendera, dolać te płynne, a następnie zmiksować je do uzyskania koktajlu o gładkiej konsystencji.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przysiady – prawidłowe wykonanie 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą 4 najlepsze sporty dla kobiet

Popularne w tym tygodniu:

Na obrazku jest 6 zwierząt. To, które zobaczysz jako pierwsze, zdradza twoje cechy Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Ćwiczenia na płaski brzuch. Wystarczą 4 minuty dziennie Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Trenuję i nie chudnę! W czym problem? Trening na lepszą kondycję i spalenie tkanki tłuszczowej Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Jak ćwiczyć w domu, by mieć boskie ciało? Rozciąganie (stretching) kiedy tak naprawdę ma sens? Niedziela na Bemowie pod znakiem 11. Bieg po Nowe Życie