Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie

Powrót do formy to problem dla wielu z nas. Wyniki chcemy uzyskać, spędzając godziny na bieżni, ale rezultatów nie widać.  Czasami wystarczy odpowiedni rodzaj ćwiczeń, aby odzyskać wymarzone wymiary i wyrzeźbić sylwetkę. Już w 28 dni możemy wzmocnić mięśnie brzucha, ramion, nóg i oczywiście pośladków. W połączeniu ze zdrową, zbilansowana dietą plan ten nie może się nie udać.

Kobieta robi plank

Kobieta robi plank (123rf)

Co zrobić, żeby zgubić brzuch?

Wystarczy wykonywać jedno ćwiczenie: plank, inaczej nazywany deską, czyli podpór przodem na przedramionach. Z początku wystarczy robić ćwiczenie przez 20 sekund i stopniowo wydłużać jego czas do czterech minut lub dłużej.

Zobacz też: 15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Jak prawidłowo wykonać deskę?

Najpierw należy położyć się na brzuchu, a następnie oprzeć się na przedramionach, tak aby łokcie były zgięte pod kątem prostym. Ważne, żeby barki znajdowały się dokładnie nad łokciami. Potem należy unieść tułów, opierając się na palcach stóp. Całe ciało powinno być ułożone w linii prostej, dlatego zwracajmy szczególną uwagę na pięty, biodra i ramiona. Nie unośmy pośladków ani nie wyginajmy odcinka lędźwiowego.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Jak ćwiczenie działa na brzuch?

Cztery minuty to niedużo, ale plank to intensywny trening dla wielu mięśni ciała. To jedno z najlepszych ćwiczeń na mięśnie brzucha, ale nie tylko, bo przecież działa również na mięśnie ud i pośladków oraz pozwala zachować lepszą postawę. Jeśli zdołamy wykonywać ćwiczenie przez 28 dni, jednocześnie zachowując zdrową dietę i zapewniając odpowiednią ilość spożywanych kalorii, będziemy mogli gołym okiem zaobserwować wyraźne postępy.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przysiady – prawidłowe wykonanie 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Jak powinien nawadniać się biegacz? Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przez ćwiczenia wpadła w anemię. “Przestańcie porównywać się z innymi i zacznijcie kochać ciało, które macie”