Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie

Powrót do formy to problem dla wielu z nas. Wyniki chcemy uzyskać, spędzając godziny na bieżni, ale rezultatów nie widać.  Czasami wystarczy odpowiedni rodzaj ćwiczeń, aby odzyskać wymarzone wymiary i wyrzeźbić sylwetkę. Już w 28 dni możemy wzmocnić mięśnie brzucha, ramion, nóg i oczywiście pośladków. W połączeniu ze zdrową, zbilansowana dietą plan ten nie może się nie udać.

Kobieta robi plank

Kobieta robi plank (123rf)

Co zrobić, żeby zgubić brzuch?

Wystarczy wykonywać jedno ćwiczenie: plank, inaczej nazywany deską, czyli podpór przodem na przedramionach. Z początku wystarczy robić ćwiczenie przez 20 sekund i stopniowo wydłużać jego czas do czterech minut lub dłużej.

Zobacz też: 15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Jak prawidłowo wykonać deskę?

Najpierw należy położyć się na brzuchu, a następnie oprzeć się na przedramionach, tak aby łokcie były zgięte pod kątem prostym. Ważne, żeby barki znajdowały się dokładnie nad łokciami. Potem należy unieść tułów, opierając się na palcach stóp. Całe ciało powinno być ułożone w linii prostej, dlatego zwracajmy szczególną uwagę na pięty, biodra i ramiona. Nie unośmy pośladków ani nie wyginajmy odcinka lędźwiowego.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Jak ćwiczenie działa na brzuch?

Cztery minuty to niedużo, ale plank to intensywny trening dla wielu mięśni ciała. To jedno z najlepszych ćwiczeń na mięśnie brzucha, ale nie tylko, bo przecież działa również na mięśnie ud i pośladków oraz pozwala zachować lepszą postawę. Jeśli zdołamy wykonywać ćwiczenie przez 28 dni, jednocześnie zachowując zdrową dietę i zapewniając odpowiednią ilość spożywanych kalorii, będziemy mogli gołym okiem zaobserwować wyraźne postępy.

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie Zaskocz Swoje Pośladki - Skuteczny trening Pupy Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Sposoby na zakwasy: jak złagodzić ból mięśni? Siłownia, w której się wyśpisz “Pole dance świetnie kształtuje sylwetkę”. Wywiad z Mistrzynią Polski i Europy Pole Sport Katarzyną Bigos Europejska Rowerowa Rywalizacja Miast - Gdańsk jedzie po milion! Ćwiczenia na zgrabne pośladki Nie mam czasu? Choroby, które możesz złapać na siłowni Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Aerobiczna szóstka Weidera Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Żele dla biegaczy – doskonałe źródło paliwa Jak powinien nawadniać się biegacz? Pompki. 8 tygodniowy trening dla średnio zaawansowanych. Przebiegła 100 metrów w 74 sekundy. Ma 101 lat Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni?

Popularne w tym tygodniu:

Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Siłownia, w której się wyśpisz Sposoby na zakwasy: jak złagodzić ból mięśni? Zaskocz Swoje Pośladki - Skuteczny trening Pupy Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie