Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie

Powrót do formy to problem dla wielu z nas. Wyniki chcemy uzyskać, spędzając godziny na bieżni, ale rezultatów nie widać.  Czasami wystarczy odpowiedni rodzaj ćwiczeń, aby odzyskać wymarzone wymiary i wyrzeźbić sylwetkę. Już w 28 dni możemy wzmocnić mięśnie brzucha, ramion, nóg i oczywiście pośladków. W połączeniu ze zdrową, zbilansowana dietą plan ten nie może się nie udać.

Kobieta robi plank

Kobieta robi plank (123rf)

Co zrobić, żeby zgubić brzuch?

Wystarczy wykonywać jedno ćwiczenie: plank, inaczej nazywany deską, czyli podpór przodem na przedramionach. Z początku wystarczy robić ćwiczenie przez 20 sekund i stopniowo wydłużać jego czas do czterech minut lub dłużej.

Zobacz też: 15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Jak prawidłowo wykonać deskę?

Najpierw należy położyć się na brzuchu, a następnie oprzeć się na przedramionach, tak aby łokcie były zgięte pod kątem prostym. Ważne, żeby barki znajdowały się dokładnie nad łokciami. Potem należy unieść tułów, opierając się na palcach stóp. Całe ciało powinno być ułożone w linii prostej, dlatego zwracajmy szczególną uwagę na pięty, biodra i ramiona. Nie unośmy pośladków ani nie wyginajmy odcinka lędźwiowego.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Jak ćwiczenie działa na brzuch?

Cztery minuty to niedużo, ale plank to intensywny trening dla wielu mięśni ciała. To jedno z najlepszych ćwiczeń na mięśnie brzucha, ale nie tylko, bo przecież działa również na mięśnie ud i pośladków oraz pozwala zachować lepszą postawę. Jeśli zdołamy wykonywać ćwiczenie przez 28 dni, jednocześnie zachowując zdrową dietę i zapewniając odpowiednią ilość spożywanych kalorii, będziemy mogli gołym okiem zaobserwować wyraźne postępy.

Zobacz również: Dlaczego warto robić przysiady?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Jak powinien nawadniać się biegacz? Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie Zaskocz Swoje Pośladki - Skuteczny trening Pupy Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Sposoby na zakwasy: jak złagodzić ból mięśni? Siłownia, w której się wyśpisz “Pole dance świetnie kształtuje sylwetkę”. Wywiad z Mistrzynią Polski i Europy Pole Sport Katarzyną Bigos Europejska Rowerowa Rywalizacja Miast - Gdańsk jedzie po milion! Ćwiczenia na zgrabne pośladki Nie mam czasu? Choroby, które możesz złapać na siłowni Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Aerobiczna szóstka Weidera Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Żele dla biegaczy – doskonałe źródło paliwa Pompki. 8 tygodniowy trening dla średnio zaawansowanych. Przebiegła 100 metrów w 74 sekundy. Ma 101 lat Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu

Popularne w tym tygodniu:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Ćwiczysz na trampolinie? To może się dla ciebie źle skończyć Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Forma Anny Lewandowskiej po ciąży - motywuje czy denerwuje? Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Zarządzanie przez cele, czyli marketing w karierze sportowca. Bądź SMARTER! 7 momentów, w których powinnaś uprawiać seks Ćwiczenia na cellulit, które naprawdę działają Żyj i pracuj na zdrowie, ergonomia w pracy