Po ciąży schudła 68 kg. Wystarczyło sześć prostych zasad

Kassidy Linde w ciąży znacznie przytyła. Ważyła ponad 117 kg i nie mogła patrzeć na swoje odbicie w lustrze. Czuła się gruba i brzydka, jednak nie straciła nadziei, że kiedyś wróci do wcześniejszego wyglądu. Po porodzie postanowiła więc zadbać o siebie i schudnąć.

Kassidy przed i po metamorfozie

Kassidy przed i po metamorfozie (Instagram)

Udało jej się to dzięki wdrożeniu w życie sześciu prostych zasad. Dzisiaj chwali się piękną sylwetką i inspiruje inne kobiety. Jakimi regułami kieruje się ta młoda mama?

Odpowiednie nawodnienie

25-latka przez półtora roku zrzuciła ponad 60 kg. Kassidy zmieniła swoje życie, wprowadzając do niego tylko kilka prostych zasad. Zaczęła też studia, by stać się certyfikowanym trenerem personalnym. Chce pomagać innym w walce o idealną sylwetkę.

Pierwsza reguła tej młodej mamy dotyczy przyjmowania płynów. Linde wie, jak ważne dla organizmu jest odpowiednie nawodnienie. Właśnie dlatego kobieta każdego dnia wypija ponad trzy litry wody dziennie.

Zbilansowana dieta

Jej transformacja jest inspiracją dla wielu kobiet, które nie mogą poradzić sobie z dodatkowymi kilogramami po ciąży. Instagramowe konto Kassidy śledzi obecnie ponad 24 tys. osób.

Zdjęciami, na których prezentuje swoją sylwetkę motywuje innych. Młoda mama na każdym kroku dodaje, że figurę zawdzięcza jedynie prostym zmianom. Nie stosuje drastycznych głodówek.
Jej menu składa się głównie z kurczaka, tuńczyka, indyka, owoców, warzyw i produktów pełnoziarnistych. Kassidy nie mówi jednak, że jest na diecie. To dla niej styl życia.

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Nie liczy kalorii

Młoda mama nigdy nie liczy spożywanych kalorii. Nie podsumowuje tego, co zjadła. Je tyle, ile jej zdaniem potrzebuje organizm. Według niej liczenie wartości odżywczych każdego posiłku jest bardzo stresujące.

Nieustanne przeliczanie kalorii może być też dla osoby na diecie zachętą do spożycia niepotrzebnych produktów. Usprawiedliwiając się np. tym, że nie zjedliśmy śniadania, łatwiej będzie nam przecież sięgnąć po ciastko czy słodzoną kawę.

Tygodniowy jadłospis

Czwarta zasada stosowana przez młodą mamę również jest bardzo prosta. Każdego niedzielnego wieczoru kobieta przygotowuje jadłospis na kolejny tydzień. Na obiad najczęściej wybiera kurczaka z ryżem i warzywami.

Dzięki temu kobieta nie kupuje fast foodów ani nie spożywa posiłków w restauracjach. Zawsze czeka na nią gotowy obiad, który wystarczy tylko podgrzać.

Zaplanowany harmonogram treningów

Dla Kassidy ważna jest aktywność fizyczna. Wygląd sylwetki zawdzięcza nie tylko diecie, ale i regularnym treningom dostosowanym do jej potrzeb. Kobieta trzyma się zaplanowanego wcześniej harmonogramu.

Trenuje pięć razy w tygodniu i dodaje, że coraz lepsze wyniki są dla niej olbrzymią motywacją. Cieszy ją również każdy pozytywny komentarz od osób śledzących jej konto na Instagramie. Teraz nie robi tego tylko dla siebie, ale i dla innych. Jest też ogromną inspiracją dla małej córki, która ćwiczy razem z nią.

Motywuje siebie i innych

Młoda matka nie ukrywa, że stworzenie publicznego profilu na Instagramie było dla niej wyzwaniem. Nie żałuje jednak, że podzieliła się swoją historią z innymi użytkownikami. "Obserwujące mnie osoby nie zdają sobie nawet sprawy z tego, jacy są dla mnie ważni. Nie tylko ja ich motywuję, ale także oni mnie".

Kobieta dodaje, że oprócz robienia zdjęć sylwetki, skrupulatnie zapisuje w dzienniku swoje postępy. To pomaga jej udoskonalać plany treningowe, by być coraz lepszą.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Dwa przepisy na detoks w pięć minut Co dzieje się z ciałem, gdy rezygnujemy z posiłku? Piperyna - suplement pomagający schudnąć Fit lody z czerwonej fasoli Potrawy z grilla na diecie? To możliwe! 10 superfoods i napojów, które redukują cellulit Zioła pomocne w walce ze zbędnymi kilogramami 5 przypraw, które warto dodawać do koktajli. Poleca Ewa Chodakowska Dlaczego warto jeść kiełki na diecie? Napoje detoksykujące i redukujące masę ciała Ptasie mleczko z czerwonej fasoli Jak zacząć? Jak utrzymać efekt diety? Celuj wodą w tłuszcz! Zrzuciła 16 kilogramów po ciąży bez diety odchudzającej. Metamorfoza MissPKproject Sok z pokrzywy - naturalny detoks Deser wspomagający odchudzanie Niepożądany efekt plateau. Jak go przetrwać? 5 innych sposobów na detoks niż picie oczyszczających soków Przepisy spalające tłuszcz: owsiane naleśniki z jogurtem klonowym „Jak mogę zrzucić wałeczek tłuszczu na dole brzucha?” Chrom a odchudzanie Makaron bez kalorii? Za grube nogi może odpowiadać lipodemia

Popularne w tym tygodniu:

Przepisy spalające tłuszcz: owsiane naleśniki z jogurtem klonowym Deser wspomagający odchudzanie Napoje detoksykujące i redukujące masę ciała “Aby schudnąć, trzeba jeść!”. Wywiad z trenerką personalną Sylwią Szostak na temat roli cheat meal w odchudzaniu MASŁO ORZECHOWE na SMUKŁĄ TALIĘ! Poświąteczny detoks — detoksykujące produkty, dieta płynna Szparagi – dlaczego warto jeść je na diecie? Sok z pokrzywy - naturalny detoks Śniadanie białkowo-tłuszczowe. Zalety Zielona herbata. 7 zalet i 7 wad picia tego napoju Zdrowe i dietetyczne desery czekoladowe Koktajl oczyszczający jelito grube na bazie soku z jabłek