Jak odchudzić wielkanocne menu?

Ten artykuł ma 4 strony:

Jak odchudzić wielkanocne sałatki?

Sałatka

Podstawą sosu scalającego składniki sałatek wielkanocnych jest majonez (ich kaloryczność wynosi ok. 140 kcal w 100 gramów). Najlepiej wybrać lżejszy odpowiednik tego produktu, czyli jogurt naturalny (jedna łyżka zawiera tylko 15 kcal) z dodatkiem przypraw (czosnku, musztardy, koperku, soli i pieprzu). Ponadto do przygotowania sałatki warzywnej w wersji light możemy użyć też zmiksowanych, a wcześniej namoczonych migdałów.

Zobacz też: Więcej zdrowia na Wielkanoc

Wartość energetyczną sałatek podnoszą takie produkty jak makaron, ryż i ziemniaki. Osoby na diecie odchudzającej powinny zrezygnować z ich jedzenia. Najlepiej na etapie przygotowań do świąt wybierać przepisy na dania bez dodatku w postaci żółtego sera, orzechów i dużych ilości jajek. Zamiast tych produktów poleca się warzywa, których spożywanie nie ma wpływu na stan wagi, takie jak: brokuły, kalafior, kapusta pekińska. Wiosenne sałatki wypełnią żołądek i pozwolą uniknąć przejedzenia.

Sałatki warto wzbogacić o przyprawy, które usprawniają trawienie. Należą do nich: chrzan, majeranek, rozmaryn, rzeżucha i liście laurowe. Pamiętajmy również o oszczędnym używaniu soli, która przyczynia się do rozwoju nadciśnienia tętniczego.

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Chlorella – multiwitamina natury Proste ciasto z burakami Jak przyjaciele sabotują nasz cel związany z utratą wagi? Kawa z awokado, która odchudza i podkręca metabolizm Kremowe lody kokosowe z owocami i nasionami chia Fit lody z czerwonej fasoli Zioła pomocne w walce ze zbędnymi kilogramami Potrawy z grilla na diecie? To możliwe! 10 superfoods i napojów, które redukują cellulit Dwa przepisy na detoks w pięć minut Co dzieje się z ciałem, gdy rezygnujemy z posiłku? Piperyna - suplement pomagający schudnąć Dlaczego warto jeść kiełki na diecie? Napoje detoksykujące i redukujące masę ciała Ptasie mleczko z czerwonej fasoli Jak zacząć? Jak utrzymać efekt diety? Celuj wodą w tłuszcz! Sok z pokrzywy - naturalny detoks Deser wspomagający odchudzanie Niepożądany efekt plateau. Jak go przetrwać? 5 innych sposobów na detoks niż picie oczyszczających soków Przepisy spalające tłuszcz: owsiane naleśniki z jogurtem klonowym „Jak mogę zrzucić wałeczek tłuszczu na dole brzucha?”

Popularne w tym tygodniu:

Kawa z awokado, która odchudza i podkręca metabolizm Jak omijanie śniadania może zmienić Twoje życie i ciało? Dieta Intermittent Fasting (IF) w teorii i praktyce Proste ciasto z burakami Odchudzający koktajl z selera Pij miksturę przez 3 tygodnie. W ten sposób oczyścisz jelita i schudniesz 3 kg Chlorella – multiwitamina natury Schudła 15 kilogramów. Metamorfoza Darii Stręk Co podjadać, aby nie przytyć? Produkty, które sprawią, że szybciej schudniesz z boczków Sassy water – odchudzający napój, który przygotujesz w domu Schudła 10 kilogramów w 5 miesięcy. Metamorfoza Elizy Wydrych-Strzeleckiej, autorki bloga Fashionelka Tiramisu dietetyczne