Fit śniadania od FitLovers

"Jeśli chcesz zrealizować swoje marzenia, pierwszą rzeczą, jaką musisz zrobić, to obudzić się z uśmiechem na ustach i wiarą, że dasz radę".

"FitLovers - Para na całe życie"

Jaglanka

Kasza jaglana wyróżnia się wysoką zawartością witamin z grupy B; zawiera krzemionkę, która wzmacnia włosy, skórę i paznokcie.

Składniki:

  • 4 łyżki suchej kaszy jaglanej lub gotowa jaglanka (bez sztucznych dodatków);
  • woda lub mleko roślinne.

Wykonanie:

  • kaszę jaglaną gotujemy w wodzie lub mleku (porcję gotowej jaglanki zalewamy gorącym mlekiem lub wodą i czekamy, aż płyn wsiąknie);
  • do gotowej jaglanki możemy dodać świeże owoce lub orzechy.

Jajka na chlebie

Pokochaj jajka. Zawierają one wszystkie niezbędne witaminy, mnóstwo składników mineralnych oraz zdrowych tłuszczów.

Składniki:

  • 2–3 jajka;
  • 2–3 kromki chleba żytniego razowego;
  • świeże ulubione warzywa;
  • sól himalajska, pieprz;
  • masło lub awokado do posmarowania chleba.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Wykonanie:

  • wbijamy jajka na rozgrzaną patelnię z cieniutką warstwą wody, patelnię przykrywamy pokrywką;
  • kiedy białka się zetną, a żółtka będą jeszcze lejące, przekładamy jajka na chleb posmarowany wcześniej masłem lub awokado;
  • przyprawiamy solą himalajską oraz pieprzem;
  • obok układamy pokrojone surowe warzywa (np. ogórek kiszony, paprykę, rzodkiewkę).


Zielone smoothie

Awokado ma dużą wartość odżywczą, zawiera wiele zdrowych kwasów tłuszczowych, które dobrze działają na serce.

Składniki:

  • 1 awokado;
  • 1 banan;
  • trochę cytryny;
  • garść szpinaku lub jarmużu;
  • kilka gałązek pietruszki;
  • ¼ szklanki wody;
  • orzechy lub siemię lniane do posypania.

Wykonanie:

  • wszystkie składniki oprócz orzechów/siemienia miksujemy na gładko;
  • smoothie przelewamy do szklanki;
  • posypujemy orzechami lub siemieniem.

Fragment książki „FitLovers — Para na całe życie” autorstwa Pameli Stefanowicz i Mateusza Janusza, Wydawnictwo Dragon

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Jak przygotować zdrowe i białkowe naleśniki? Sałatka z fasolką mung Wiosenne sałatki, od których nie przytyjesz Metabolizm. Czym jest, co go spowalnia? Brownie z batatem i rodzynkami 6 przepisów na odchudzające sałatki Zdrowe dania, które możesz przygotować w 10 minut (a nawet szybciej) SZPARAGI Z SOSEM KAPAROWYM Fantazja fasolowa Szybkie naleśniki bez mąki Jakie węglowodany jeść na diecie? Jakie ryby jeść podczas odchudzania? Ksylitol – dwie strony medalu Najprostsze ciastka Migdały – idealne orzechy dla osób na diecie Produkty, które powodują zmęczenie Fit Wielkanoc: jajka na trzy sposoby Jak pozbyć się soli z potraw bez utraty smaku? Pasztet idealny z zielonej soczewicy z rozmarynem i żurawiną Dlaczego warto jeść jajka na diecie? Pomysły na zdrowe bezmięsne obiady Stres Zdrowy krem czekoladowo-orzechowy Nie musisz jeść 5 posiłków dziennie co 3 godziny!

Popularne w tym tygodniu:

6 przepisów na odchudzające sałatki Zdrowe dania, które możesz przygotować w 10 minut (a nawet szybciej) Jakie węglowodany jeść na diecie? Dlaczego warto jeść jajka na diecie? Brownie z batatem i rodzynkami Wiosenne sałatki, od których nie przytyjesz Pomysły na zdrowe bezmięsne obiady Metabolizm. Czym jest, co go spowalnia? Desery z kaszy jaglanej Jakie ryby jeść podczas odchudzania? Jak przygotować zdrowe i białkowe naleśniki? Co może ci się przytrafić po odstawieniu kawy?