Fit śniadania od FitLovers

"Jeśli chcesz zrealizować swoje marzenia, pierwszą rzeczą, jaką musisz zrobić, to obudzić się z uśmiechem na ustach i wiarą, że dasz radę".

"FitLovers - Para na całe życie"

Jaglanka

Kasza jaglana wyróżnia się wysoką zawartością witamin z grupy B; zawiera krzemionkę, która wzmacnia włosy, skórę i paznokcie.

Składniki:

  • 4 łyżki suchej kaszy jaglanej lub gotowa jaglanka (bez sztucznych dodatków);
  • woda lub mleko roślinne.

Wykonanie:

  • kaszę jaglaną gotujemy w wodzie lub mleku (porcję gotowej jaglanki zalewamy gorącym mlekiem lub wodą i czekamy, aż płyn wsiąknie);
  • do gotowej jaglanki możemy dodać świeże owoce lub orzechy.

Jajka na chlebie

Pokochaj jajka. Zawierają one wszystkie niezbędne witaminy, mnóstwo składników mineralnych oraz zdrowych tłuszczów.

Składniki:

  • 2–3 jajka;
  • 2–3 kromki chleba żytniego razowego;
  • świeże ulubione warzywa;
  • sól himalajska, pieprz;
  • masło lub awokado do posmarowania chleba.

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Wykonanie:

  • wbijamy jajka na rozgrzaną patelnię z cieniutką warstwą wody, patelnię przykrywamy pokrywką;
  • kiedy białka się zetną, a żółtka będą jeszcze lejące, przekładamy jajka na chleb posmarowany wcześniej masłem lub awokado;
  • przyprawiamy solą himalajską oraz pieprzem;
  • obok układamy pokrojone surowe warzywa (np. ogórek kiszony, paprykę, rzodkiewkę).


Zielone smoothie

Awokado ma dużą wartość odżywczą, zawiera wiele zdrowych kwasów tłuszczowych, które dobrze działają na serce.

Składniki:

  • 1 awokado;
  • 1 banan;
  • trochę cytryny;
  • garść szpinaku lub jarmużu;
  • kilka gałązek pietruszki;
  • ¼ szklanki wody;
  • orzechy lub siemię lniane do posypania.

Wykonanie:

  • wszystkie składniki oprócz orzechów/siemienia miksujemy na gładko;
  • smoothie przelewamy do szklanki;
  • posypujemy orzechami lub siemieniem.

Fragment książki „FitLovers — Para na całe życie” autorstwa Pameli Stefanowicz i Mateusza Janusza, Wydawnictwo Dragon

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Smoothie - sposób na zdrowie? Najlepsze orzechy na utratę wagi Kwaśny smak w zdrowej diecie. Właściwości szczawiu Rabarbar- czy warto go jeść ? Fit ciasto marchewkowe Gorąca woda – najtańszy lek świata Zdrowe wegańskie "monte" Granat i jego właściwości lecznicze Wegańskie ciasteczka Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Zdrowe produkty spożywcze o działaniu anti-aging Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Grilluj z głową: poznaj przepisy na dietetyczne dania z rusztu! Placki z niepalonej kaszy gryczanej Czekoladowe raw cake Zdrowe tłuszcze na talerzu. W jakich produktach ich szukać? Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Weekendowy jadłospis Ewy Chodakowskiej Jak przygotować zdrowe i białkowe naleśniki? Sałatka z fasolką mung Wiosenne sałatki, od których nie przytyjesz Metabolizm. Czym jest, co go spowalnia? Brownie z batatem i rodzynkami 6 przepisów na odchudzające sałatki

Popularne w tym tygodniu:

Fit ciasto marchewkowe AWOKADO egzotyczny cud zdrowia ! Zdrowe wegańskie "monte" Granat i jego właściwości lecznicze Sok pomidorowy - składniki odżywcze, właściwości odchudzające, właściwości upiększające Śniadanie na przywrócenie równowagi kwasowo-zasadowej w organizmie, czyli JAGLANKA w roli głównej Śniadanie, dzięki któremu zjesz na obiad 30 proc. mniej Gorąca woda – najtańszy lek świata Najlepsze orzechy na utratę wagi Zdrowe desery Ewy Chodakowskiej bez mleka zwierzęcego i jego pochodnych Rabarbar- czy warto go jeść ? Właściwości maślanki