Fit śniadania od FitLovers

"Jeśli chcesz zrealizować swoje marzenia, pierwszą rzeczą, jaką musisz zrobić, to obudzić się z uśmiechem na ustach i wiarą, że dasz radę".

"FitLovers - Para na całe życie"

Jaglanka

Kasza jaglana wyróżnia się wysoką zawartością witamin z grupy B; zawiera krzemionkę, która wzmacnia włosy, skórę i paznokcie.

Składniki:

  • 4 łyżki suchej kaszy jaglanej lub gotowa jaglanka (bez sztucznych dodatków);
  • woda lub mleko roślinne.

Wykonanie:

  • kaszę jaglaną gotujemy w wodzie lub mleku (porcję gotowej jaglanki zalewamy gorącym mlekiem lub wodą i czekamy, aż płyn wsiąknie);
  • do gotowej jaglanki możemy dodać świeże owoce lub orzechy.

Jajka na chlebie

Pokochaj jajka. Zawierają one wszystkie niezbędne witaminy, mnóstwo składników mineralnych oraz zdrowych tłuszczów.

Składniki:

  • 2–3 jajka;
  • 2–3 kromki chleba żytniego razowego;
  • świeże ulubione warzywa;
  • sól himalajska, pieprz;
  • masło lub awokado do posmarowania chleba.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Wykonanie:

  • wbijamy jajka na rozgrzaną patelnię z cieniutką warstwą wody, patelnię przykrywamy pokrywką;
  • kiedy białka się zetną, a żółtka będą jeszcze lejące, przekładamy jajka na chleb posmarowany wcześniej masłem lub awokado;
  • przyprawiamy solą himalajską oraz pieprzem;
  • obok układamy pokrojone surowe warzywa (np. ogórek kiszony, paprykę, rzodkiewkę).


Zielone smoothie

Awokado ma dużą wartość odżywczą, zawiera wiele zdrowych kwasów tłuszczowych, które dobrze działają na serce.

Składniki:

  • 1 awokado;
  • 1 banan;
  • trochę cytryny;
  • garść szpinaku lub jarmużu;
  • kilka gałązek pietruszki;
  • ¼ szklanki wody;
  • orzechy lub siemię lniane do posypania.

Wykonanie:

  • wszystkie składniki oprócz orzechów/siemienia miksujemy na gładko;
  • smoothie przelewamy do szklanki;
  • posypujemy orzechami lub siemieniem.

Fragment książki „FitLovers — Para na całe życie” autorstwa Pameli Stefanowicz i Mateusza Janusza, Wydawnictwo Dragon

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Jadłospis dzienny dla osób, które chcą „jeść czysto” 5 zdrowych deserów dla fanów słodkiego smaku 6 przepisów na odchudzające sałatki Przepis na kawowe naleśniki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Przepis na „witaminowego shota” Przepis na białkowe ciastka orzechowe bez pieczenia Przepis na niskokaloryczną galaretkę z BCAA FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Fit ciasto z masła orzechowego 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Jagodowy sernik na zimno Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Racuszki z jabłkiem Weekendowy jadłospis Ewy Chodakowskiej Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć

Popularne w tym tygodniu:

Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych i niskokalorycznych przepisów FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej 6 przepisów na odchudzające sałatki Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Racuszki z jabłkiem Przepis na białkowe ciastka orzechowe bez pieczenia