Twoja własna Przemiana, czyli dzień z Moniką Honory

Chudnięcie to sprawa zdecydowanie indywidualna. Niektórzy narzekają na powracające po diecie kilogramy, inni, że nijak nie mogą pozbyć się oponki wokół bioder. Nasz zaprzyjaźniony ekspert, Monika Honory przez większość życia cierpiała z tego powodu. Sprawdź, w jaki sposób udało jej się zredukować wagę ze 104 do 64 kilogramów i zainspiruj się do własnej Przemiany.

Materiał udostępniony przez M. Honory/maciejgillert.pl

Ten artykuł ma 4 strony:

Na początku warto zaznaczyć, że Monika Honory — holistyczny ekspert ds. żywienia — przez 35 lat cierpiała z powodu otyłości. Próbowała wielu różnych diet, których rezultaty nie były nigdy zadowalające. W pewnym momencie swojego życia postanowiła po prosty wziąć sprawy w swoje ręce i stworzyła autorski Program Przemian, który opiera się na posiłkach półpłynnych, gotowanych, czyli świetnie wszystkim znanych zupach.

Zobacz też: Schudła 40 kilogramów w 10 miesięcy, jedząc zupy. Metamorfoza Moniki Honory

W ciągu zaledwie 10 miesięcy schudła 40 kilogramów i już od 3 lat cieszy się piękną sylwetką. Jak sama mówi, Program Przemian był jej odpowiedzią na wszelkie “diety cud”, a co za tym idzie — frustracje związane z powracającym jak bumerang efektem jo-jo. Dzięki Przemianom można schudnąć zdrowo, bezpiecznie, a przede wszystkim bez efektu jo-jo.

Poniżej nasz ekspert przygotował specjalnie dla Was całodniowe menu. Wypróbuj, posmakuj i rozkochaj się w zupach!

Na czczo – szklanka przegotowanej ciepłej wody z cytryną

Woda z sokiem z cytryny

Zupa na śniadanie – malinowy czar

Składniki (na 8 porcji):

Przygotowanie:
1. Do ugotowanego mleka dosypujemy powoli kaszę mannę.
2. Gdy kasza zgęstnieje do pożądanej przez nas konsystencji, zdejmujemy garnek z gazu.
3. Wylewamy gotową zupkę na talerz i dodajemy płatki owsiane.
4. Dekorujemy malinami.

Zobacz również: Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy

Wartość odżywcza (na 8 porcji):

  • 57,9 g białka / porcja 7,24 g,
  • 24,4 g tłuszczów / porcja 3,05 g,
  • 269,9 g węglowodanów / porcja 33,74 g,
  • 13,1 g błonnika / porcja 1,64 g,
  • 721 kcal / porcja 90,13 kcal.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Jak utrzymać efekt diety? Celuj wodą w tłuszcz! Sok z pokrzywy - naturalny detoks Deser wspomagający odchudzanie Niepożądany efekt plateau. Jak go przetrwać? 5 innych sposobów na detoks niż picie oczyszczających soków Przepisy spalające tłuszcz: owsiane naleśniki z jogurtem klonowym „Jak mogę zrzucić wałeczek tłuszczu na dole brzucha?” Chrom a odchudzanie Makaron bez kalorii? Zdrowe i dietetyczne desery czekoladowe Zielona herbata. 7 zalet i 7 wad picia tego napoju Szparagi – dlaczego warto jeść je na diecie? Poświąteczny detoks — detoksykujące produkty, dieta płynna Chlorella – multiwitamina natury Sok oczyszczający jelito grube, który poprawia trawienie Co gorsze na diecie odchudzającej: alkohol czy słodycze? 12 sposobów na zachowanie umiaru przy świątecznym stole Żółty shot na lepsze trawienie Przepisy na napary odchudzające z ziół, owoców i warzyw Produkty, które zmniejszają ochotę na słodycze 5 suszonych owoców, które pomagają schudnąć 10 superfoods i napojów, które redukują cellulit Brownie z buraka

Popularne w tym tygodniu:

Przepisy spalające tłuszcz: owsiane naleśniki z jogurtem klonowym Deser wspomagający odchudzanie Poświąteczny detoks — detoksykujące produkty, dieta płynna Szparagi – dlaczego warto jeść je na diecie? Sok z pokrzywy - naturalny detoks Sok oczyszczający jelito grube, który poprawia trawienie “Aby schudnąć, trzeba jeść!”. Wywiad z trenerką personalną Sylwią Szostak na temat roli cheat meal w odchudzaniu Żółty shot na lepsze trawienie Zielona herbata. 7 zalet i 7 wad picia tego napoju Zdrowe i dietetyczne desery czekoladowe Chlorella – multiwitamina natury Śniadanie białkowo-tłuszczowe. Zalety