Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock

Abby Pollock, 23-letnia Kanadyjka, od lat prowadziła aktywny tryb życia, żeby wyrzeźbić sylwetkę i ujędrnić pośladki. Mimo niskokalorycznej diety i regularnych ćwiczeń jej wygląd nie ulegał zmianie (pupa pozostawała płaska, co stanowiło powód kompleksów). W osiągnięciu upragnionego rezultatu pomogła zmiana w sposobie myślenia i odżywiania się. Blogerka zaczęła więcej jeść (zwiększyła kaloryczność codziennego menu).

Problemy w życiu i ze zdrowiem

Mieszkająca w Toronto Abby od zawsze prowadziła aktywny tryb życia, ćwiczenia sprawiały jej przyjemność. Stosowała dietę wegańską i witariańską — nie jadła mięsa, a w jej jadłospisie znajdowały się tylko produkty surowe.

Pięć lat temu zaczęła borykać się z problemami w życiu prywatnym — nieporozumieniami w związku, stresem związanym z rozpoczęciem studiów. Kłopoty doprowadziły do tego, że dziennie wraz z pożywieniem przyjmowała jedynie 900 kcal, co spowodowało wyniszczenie jej organizmu. Cierpiała z powodu bulimii i była przeraźliwie chuda (miała wyraźną niedowagę). W najtrudniejszym okresie życia jadła jedynie dwie sałatki dziennie, kilka surowych warzyw i piła smoothie.

Jak sama przyznała: — Ze względu na to, że jadłam tak niewiele, byłam wyczerpana fizycznie. Byłam też zmęczona psychicznie z powodu obsesji na punkcie tak trywialnej części życia, jaką jest odżywianie.

Zobacz też: Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie

Przełom

Przyczyną zaburzeń odżywiania była też poważna choroba ojca. Jednak kiedy ostatecznie zdiagnozowano u niego nieuleczalnego raka, Abby postanowiła zmienić swoje nastawienie, zawalczyć o zdrowie i atrakcyjny wygląd. — Zdecydowałam, że przestanę robić z siebie ofiarę i niszczyć samą siebie — powiedziała.

Zobacz również: Dlaczego warto robić przysiady?

Z tym postanowieniem udała się do specjalistów: trenera personalnego i dietetyka, którzy zgodnie zalecili jej zwiększenie liczby przyjmowanych dziennie kalorii. Świadoma swoich błędów Abby zaczęła odżywiać się racjonalnie, nie ograniczając się tylko do surowych produktów i dań wegańskich. Je cztery razy dziennie o stałej porze.

Zmiany wprowadziła również do swoich treningów. Zrezygnowała z ćwiczeń cardio na rzecz siłowych (ćwiczy 4 razy w tygodniu przez godzinę), głównie podnoszenia ciężarów, co pomogło jej rozbudować masę mięśniową i ukształtować sylwetkę zgodnie z oczekiwaniami. Największą przemianę przeszły pośladki Abby.

Zobacz także: 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki

Dowodem na skuteczność tezy o konieczności zwiększenia porcji żywienia w celu wyrzeźbienia ciała są fotografie Abby Pollock sprzed i po przemianie (bez tkanki tłuszczowej pośladki zawsze pozostaną płaskie). Potwierdza to sama zainteresowana: — Jednym z największych błędów, które kobiety popełniają w dążeniu do zmiany wyglądu, jest jedzenie zbyt małych posiłków. Kluczem do wyrzeźbienia ciała nie jest głodzenie się. Jeżeli nie przyjmujemy odpowiedniej liczby kalorii wraz z pożywieniem, głodzimy nie tylko ciało, ale i umysł, utrudniając postęp.

Dziś sylwetka Abby Pollock jest zbudowana proporcjonalnie i wysportowana. To zasługa determinacji i sumienności.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 10-minutowy trening wzmacniający organizm Jak utrzymać masę ciała po zakończeniu diety odchudzającej? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Tygodniowy trening Ewy Chodakowskiej — wyzwanie bikini Triaction by Triumph - kolekcja idealna, dla każdej aktywnej kobiety American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Pupa w Ogniu - Super zestaw na Pośladki

Popularne w tym tygodniu:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Aerobiczna szóstka Weidera Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Przebiegła 100 metrów w 74 sekundy. Ma 101 lat Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz