Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock

Abby Pollock, 23-letnia Kanadyjka, od lat prowadziła aktywny tryb życia, żeby wyrzeźbić sylwetkę i ujędrnić pośladki. Mimo niskokalorycznej diety i regularnych ćwiczeń jej wygląd nie ulegał zmianie (pupa pozostawała płaska, co stanowiło powód kompleksów). W osiągnięciu upragnionego rezultatu pomogła zmiana w sposobie myślenia i odżywiania się. Blogerka zaczęła więcej jeść (zwiększyła kaloryczność codziennego menu).

Problemy w życiu i ze zdrowiem

Mieszkająca w Toronto Abby od zawsze prowadziła aktywny tryb życia, ćwiczenia sprawiały jej przyjemność. Stosowała dietę wegańską i witariańską — nie jadła mięsa, a w jej jadłospisie znajdowały się tylko produkty surowe.

Pięć lat temu zaczęła borykać się z problemami w życiu prywatnym — nieporozumieniami w związku, stresem związanym z rozpoczęciem studiów. Kłopoty doprowadziły do tego, że dziennie wraz z pożywieniem przyjmowała jedynie 900 kcal, co spowodowało wyniszczenie jej organizmu. Cierpiała z powodu bulimii i była przeraźliwie chuda (miała wyraźną niedowagę). W najtrudniejszym okresie życia jadła jedynie dwie sałatki dziennie, kilka surowych warzyw i piła smoothie.

Jak sama przyznała: — Ze względu na to, że jadłam tak niewiele, byłam wyczerpana fizycznie. Byłam też zmęczona psychicznie z powodu obsesji na punkcie tak trywialnej części życia, jaką jest odżywianie.

Zobacz też: Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie

Przełom

Przyczyną zaburzeń odżywiania była też poważna choroba ojca. Jednak kiedy ostatecznie zdiagnozowano u niego nieuleczalnego raka, Abby postanowiła zmienić swoje nastawienie, zawalczyć o zdrowie i atrakcyjny wygląd. — Zdecydowałam, że przestanę robić z siebie ofiarę i niszczyć samą siebie — powiedziała.

Zobacz również: Dlaczego warto robić przysiady?

Z tym postanowieniem udała się do specjalistów: trenera personalnego i dietetyka, którzy zgodnie zalecili jej zwiększenie liczby przyjmowanych dziennie kalorii. Świadoma swoich błędów Abby zaczęła odżywiać się racjonalnie, nie ograniczając się tylko do surowych produktów i dań wegańskich. Je cztery razy dziennie o stałej porze.

Zmiany wprowadziła również do swoich treningów. Zrezygnowała z ćwiczeń cardio na rzecz siłowych (ćwiczy 4 razy w tygodniu przez godzinę), głównie podnoszenia ciężarów, co pomogło jej rozbudować masę mięśniową i ukształtować sylwetkę zgodnie z oczekiwaniami. Największą przemianę przeszły pośladki Abby.

Zobacz także: 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki

Dowodem na skuteczność tezy o konieczności zwiększenia porcji żywienia w celu wyrzeźbienia ciała są fotografie Abby Pollock sprzed i po przemianie (bez tkanki tłuszczowej pośladki zawsze pozostaną płaskie). Potwierdza to sama zainteresowana: — Jednym z największych błędów, które kobiety popełniają w dążeniu do zmiany wyglądu, jest jedzenie zbyt małych posiłków. Kluczem do wyrzeźbienia ciała nie jest głodzenie się. Jeżeli nie przyjmujemy odpowiedniej liczby kalorii wraz z pożywieniem, głodzimy nie tylko ciało, ale i umysł, utrudniając postęp.

Dziś sylwetka Abby Pollock jest zbudowana proporcjonalnie i wysportowana. To zasługa determinacji i sumienności.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 10-minutowy trening wzmacniający organizm Jak utrzymać masę ciała po zakończeniu diety odchudzającej? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni

Popularne w tym tygodniu:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Ćwiczysz na trampolinie? To może się dla ciebie źle skończyć Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Forma Anny Lewandowskiej po ciąży - motywuje czy denerwuje? Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Zarządzanie przez cele, czyli marketing w karierze sportowca. Bądź SMARTER! 7 momentów, w których powinnaś uprawiać seks Ćwiczenia na cellulit, które naprawdę działają Żyj i pracuj na zdrowie, ergonomia w pracy