Tygodniowy trening Ewy Chodakowskiej — wyzwanie bikini

Profile Ewy Chodakowskiej w mediach społecznościowych to skarbnica przepisów na dietetyczne potrawy i darmowych planów treningowych. Tym razem trenerka fitness proponuje przeprowadzenie tygodniowego treningu celem uzyskania atrakcyjnej sylwetki na okres letni.

Facebook E. Chodakowskiej

Ten artykuł ma 3 strony:

Co istotne, kluczem do zgrabnej figury są nie tylko odpowiednie ćwiczenia, ale racjonalne odżywianie. Jak powtarza Ewa Chodakowska, dieta to 70 proc. sukcesu.

Zanim przejdziemy do zasadniczej części treningu, powinnyśmy przeprowadzić rozgrzewkę. Jakie ćwiczenia warto wykonać? Ewa Chodakowska proponuje:

  • trucht w miejscu,
  • pajacyki,
  • wymachy ramion i nóg,
  • skipy C (uderzenia pięt o pośladki),
  • wypady nóg,
  • półprzysiady.

Każde z ćwiczeń wykonujemy przez pół minuty.

Poniedziałek

Pierwszego dnia Ewa Chodakowska poleca wykonać jeden z dwóch swoich autorskich planów treningowych, a mianowicie „Brazylijskie pośladki”, który daje świetne efekty w krótkim czasie (rekomenduje część pierwszą i drugą, każda z nich trwa 6 minut), lub trening o nazwie „Skalpel wyzwanie”.

Trening pierwszy:

Trening drugi:

Pierwszy wariant obejmuje m.in. takie ćwiczenia jak unoszenie nóg w pozycji klęku podpartego na przedramionach, wykroki z pogłębieniem, przysiady z wymachem nóg w tył. Trenerka zaleca sekwencję ruchów powtórzyć dwukrotnie.

W przypadku „Skalpelu” na ćwiczenia musimy przeznaczyć około 40 minut. Realizujemy je w wolnym tempie. Efektem tego programu jest wzmocnienie mięśni całego ciała i ujędrnienie go.

Wtorek

Kolejnego dnia wykonujemy wszystkie sześciominutowe treningi Ewy Chodakowskiej (8 zestawów ćwiczeń na różne partie ciała, m.in. plecy, brzuch, ramiona i nogi plus dwa poświęcone mięśniom pośladkowym) lub decydujemy się na trening o nazwie „Rewolucja” (który ma wysmuklić nogi, wyrzeźbić mięśnie brzucha, redukując oponkę, ujędrnić pośladki i uda, wzmocnić klatkę piersiową i grzbiet).

Sześciominutowe treningi Ewy Chodakowskiej:

Jeżeli nasz wybór padł na drugą możliwość, warto pamiętać, że osoby początkujące powinny wykonać tylko trzy pierwsze części tego treningu.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Przysiady – prawidłowe wykonanie 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie

Popularne w tym tygodniu:

Na obrazku jest 6 zwierząt. To, które zobaczysz jako pierwsze, zdradza twoje cechy Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Ćwiczenia na płaski brzuch. Wystarczą 4 minuty dziennie Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Trenuję i nie chudnę! W czym problem? Trening na lepszą kondycję i spalenie tkanki tłuszczowej Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Jak ćwiczyć w domu, by mieć boskie ciało? Rozciąganie (stretching) kiedy tak naprawdę ma sens? Niedziela na Bemowie pod znakiem 11. Bieg po Nowe Życie