Tygodniowy trening Ewy Chodakowskiej — wyzwanie bikini

Profile Ewy Chodakowskiej w mediach społecznościowych to skarbnica przepisów na dietetyczne potrawy i darmowych planów treningowych. Tym razem trenerka fitness proponuje przeprowadzenie tygodniowego treningu celem uzyskania atrakcyjnej sylwetki na okres letni.

Facebook E. Chodakowskiej

Ten artykuł ma 3 strony:

Co istotne, kluczem do zgrabnej figury są nie tylko odpowiednie ćwiczenia, ale racjonalne odżywianie. Jak powtarza Ewa Chodakowska, dieta to 70 proc. sukcesu.

Zanim przejdziemy do zasadniczej części treningu, powinnyśmy przeprowadzić rozgrzewkę. Jakie ćwiczenia warto wykonać? Ewa Chodakowska proponuje:

  • trucht w miejscu,
  • pajacyki,
  • wymachy ramion i nóg,
  • skipy C (uderzenia pięt o pośladki),
  • wypady nóg,
  • półprzysiady.

Każde z ćwiczeń wykonujemy przez pół minuty.

Poniedziałek

Pierwszego dnia Ewa Chodakowska poleca wykonać jeden z dwóch swoich autorskich planów treningowych, a mianowicie „Brazylijskie pośladki”, który daje świetne efekty w krótkim czasie (rekomenduje część pierwszą i drugą, każda z nich trwa 6 minut), lub trening o nazwie „Skalpel wyzwanie”.

Trening pierwszy:

Trening drugi:

Pierwszy wariant obejmuje m.in. takie ćwiczenia jak unoszenie nóg w pozycji klęku podpartego na przedramionach, wykroki z pogłębieniem, przysiady z wymachem nóg w tył. Trenerka zaleca sekwencję ruchów powtórzyć dwukrotnie.

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

W przypadku „Skalpelu” na ćwiczenia musimy przeznaczyć około 40 minut. Realizujemy je w wolnym tempie. Efektem tego programu jest wzmocnienie mięśni całego ciała i ujędrnienie go.

Wtorek

Kolejnego dnia wykonujemy wszystkie sześciominutowe treningi Ewy Chodakowskiej (8 zestawów ćwiczeń na różne partie ciała, m.in. plecy, brzuch, ramiona i nogi plus dwa poświęcone mięśniom pośladkowym) lub decydujemy się na trening o nazwie „Rewolucja” (który ma wysmuklić nogi, wyrzeźbić mięśnie brzucha, redukując oponkę, ujędrnić pośladki i uda, wzmocnić klatkę piersiową i grzbiet).

Sześciominutowe treningi Ewy Chodakowskiej:

Jeżeli nasz wybór padł na drugą możliwość, warto pamiętać, że osoby początkujące powinny wykonać tylko trzy pierwsze części tego treningu.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 10-minutowy trening wzmacniający organizm Jak utrzymać masę ciała po zakończeniu diety odchudzającej? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Triaction by Triumph - kolekcja idealna, dla każdej aktywnej kobiety American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Pupa w Ogniu - Super zestaw na Pośladki Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank

Popularne w tym tygodniu:

10 zalet jazdy na rowerze 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najczęstsze błędy po treningu Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Dlaczego ćwiczenia na pusty żołądek pozwalają spalić więcej tłuszczu? Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu?