Bieg po Nowe Życie w Wiśle świętuje ważny jubileusz

10. edycja wydarzenia w wiosennej scenerii. Po raz pierwszy w kwietniu.

1 kwietnia w Wiśle po raz 10. odbędzie się Bieg po Nowe Życie. Na trasie marszu nordic walking spotkają się tradycyjnie gwiazdy kina, teatru, estrady, dziennikarze i sportowcy, a przede wszystkim osoby po transplantacji z Polskiego Stowarzyszenia Sportu po Transplantacji, by promować nie tylko zdrowy styl życia, ale przede wszystkim po raz kolejny wspierać polską transplantację i świadome dawstwo narządów.

— Ktoś powie, że po raz kolejny mówimy o tym samym. Takim ludziom zawsze powtarzam – nigdy dość mówienia o przeszczepach. I my będziemy o nich mówić, zachęcać do przeszczepów rodzinnych i świadomego dawstwa, będziemy promować oświadczenia woli. Każdy kolejny Bieg po Nowe Życie jest krokiem do „odczarowania” tematu transplantacji – mówi Przemysław Saleta – ambasador i współtwórca inicjatywy, który przed 10 laty oddał nerkę swojej córce Nicole.

— Wisła to dla nas miejsce szczególne. To tutaj w 2011 narodziła się nasza inicjatywa, wtedy na starcie stanęło tylko 14 sztafet. Bez Wisły nie ma Biegu po Nowe Życie – podkreśla Arkadiusz Pilarz – dyrektor wydarzenia. Teraz czeka nas pierwszy poważny jubileusz, postaramy się aby wypadł świetnie – dodaje.

— Za kilkanaście dni podamy szczegóły naszego wydarzenia, ale już teraz mogę powiedzieć, że 1 kwietnia będzie się działo, i nie jest to żart prima aprilisowy – zapewnia Pilarz.

10. Bieg po Nowe Życie rozpocznie się punktualnie o 12:00 na Placu Bogumiła Hoffa w centralnym miejscu Wisły. Trasa marszu zostanie poprowadzona alejkami Parku im. Kopczyńskiego.

Tomasz Furtak

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 10-minutowy trening wzmacniający organizm Jak utrzymać masę ciała po zakończeniu diety odchudzającej? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank 15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii Para hantli, stoper i metr kwadratowy dla lepszej sylwetki 7-minutowy trening, który naprawdę przynosi rezultaty Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić?

Popularne w tym tygodniu:

10 zalet jazdy na rowerze Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 10-minutowy trening wzmacniający organizm 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najczęstsze błędy po treningu Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Dlaczego ćwiczenia na pusty żołądek pozwalają spalić więcej tłuszczu? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej