Koktajle Ewy Chodakowskiej poniżej 430 kcal

Ewa Chodakowska poleca pić koktajl jako jeden z posiłków, które spożywamy każdego dnia. Sprawdzi się szczególnie w ramach pierwszego lub drugiego śniadania, gdyż jego przygotowanie jest niezwykle proste i nie zajmuje wiele czasu. Oto przepisy na 3 odżywcze koktajle tej trenerki fitness, których wartość energetyczna nie przekracza 430 kalorii.

Koktajl truskawkowy

Koktajl truskawkowy (123RF)

Ten artykuł ma 3 strony:

Shake jaglany

Lista składników:

  • średni banan,
  • 2 łyżki stołowe suchej kaszy jaglanej,
  • 2 szczypty kurkumy i cynamonu,
  • łyżka stołowa pasty sezamowej tahini,
  • szklanka mleka migdałowego.

Sposób przygotowania:
Gotujemy kaszę al dente i odcedzamy. Obieramy banana ze skórki. Wszystkie składniki umieszczamy w malakserze i miksujemy do uzyskania koktajlu o gładkiej konsystencji. Ten shake jaglany dostarcza 405 kalorii.

Zobacz też: Koktajl hamujący apetyt, który przygotujesz w 5 minut

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Przepis na „witaminowego shota” Przepis na białkowe ciastka orzechowe bez pieczenia Przepis na niskokaloryczną galaretkę z BCAA FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Fit ciasto z masła orzechowego 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Jagodowy sernik na zimno Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Racuszki z jabłkiem Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Przepis na wrap z grillowanym kurczakiem i warzywami Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Oreo fit 5 fit śniadań z płatków owsianych Tych produktów nie jedz przed treningiem Tygodniowy jadłospis od Ewy Chodakowskiej

Popularne w tym tygodniu:

41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych i niskokalorycznych przepisów FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Weekendowy jadłospis Ewy Chodakowskiej Racuszki z jabłkiem Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy