6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20

Ten artykuł ma 6 stron:

Pistacje

Pistacje

Pistacje w skorupkach to doskonała wieczorna przekąska, ponieważ proces ich obierania wymaga pracy i czasu, zatem w konsekwencji zjadamy je wolniej (a im wolniej jemy, tym mniejsze szanse, że skonsumujemy je w nadmiarze; informacja o sytości dotrze do mózgu na czas).

Zobacz też: Pistacje — odchudzające orzechy

Orzechy te są bogate w składniki odżywcze. Zawierają błonnik (10 gramów w 100 gramach pistacji), biotynę, witaminę B6 i K, tiaminę, kwas foliowy, potas i sterole roślinne. Wszystkie te składniki sprawiają, że jest to pożywna przekąska, która daje uczucie sytości na długi czas.

Zobacz też: Najlepsze orzechy na utratę wagi

Choć są kaloryczne (100 gramów dostarcza 560 kalorii), cechują się wysoką zawartością zdrowych kwasów tłuszczowych, które przyspieszają metabolizm i zapobiegają odkładaniu się tkanki tłuszczowej. Ponadto pistacje mają pozytywny wpływ na zdrowie — obniżają poziom cholesterolu we krwi i zmniejszają ryzyko zawału serca.

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Jadłospis dzienny dla osób, które chcą „jeść czysto” 5 zdrowych deserów dla fanów słodkiego smaku 6 przepisów na odchudzające sałatki Przepis na kawowe naleśniki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Przepis na „witaminowego shota” Przepis na białkowe ciastka orzechowe bez pieczenia Przepis na niskokaloryczną galaretkę z BCAA FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Fit ciasto z masła orzechowego 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Jagodowy sernik na zimno Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Racuszki z jabłkiem Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem

Popularne w tym tygodniu:

Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych i niskokalorycznych przepisów FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej 6 przepisów na odchudzające sałatki Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Racuszki z jabłkiem Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery