10 superfoods i napojów, które redukują cellulit

Wśród najlepszych produktów spożywczych i napojów, które pomagają zwalczyć cellulit, wymienia się m.in. pieprz cayenne, siemię lniane, herbatę rumiankową i zieloną. Jakie inne składniki jadłospisu są sprzymierzeńcami kobiet w walce z cellulitem?

Cellulit

Cellulit (123RF)

Ten artykuł ma 10 stron:

Z cellulitem (zwanym inaczej pomarańczową skórką) zmaga się od 80 do nawet 98% kobiet, nie tylko tych nadwagą. Ten defekt estetyczny dotyczy również bardzo szczupłych pań. Chociaż nie ma leku na cellulit, to zmiany w jadłospisie mogą pomóc go zmniejszyć. Oprócz włączenia do menu odpowiednich produktów spożywczych należy prowadzić aktywny tryb życia. Co warto jeść i pić, aby zredukować nieprawidłowo (nierównomiernie) rozmieszczoną tkankę tłuszczową w skórze ramion, ud i pośladków?

Ćwiczenia na cellulit

Papryka

Pieczona papryka

Skórkę pomarańczową pomoże usunąć papryka. Warzywo to jest bogate w witaminę C, która oczyszcza organizm. Jedna filiżanka papryki dostarcza organizmowi aż trzykrotną równowartość dziennego zapotrzebowania na tę witaminę!

Zobacz też: Olejki na cellulit

Jaki udział w redukowaniu cellulitu ma witamina C? Otóż jest bardzo ważnym składnikiem odżywczym, który uczestniczy w produkcji kolagenu (stymuluje jego wytwarzanie). Im więcej tego białka tkanki łącznej znajduje się w organizmie, tym bardziej elastyczna, jędrna i napięta jest skóra, a w efekcie nie ma na niej oznak cellulitu.

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Przekąski do 100 kcal - jabłko, orzechy, warzywa, nabiał Sposoby oczyszczania organizmu z toksyn 5 dziwnych, ale skutecznych trików dietetycznych Śniadania, których należy unikać na diecie odchudzającej Zapomnij o tłuszczu na brzuchu. Postaw na witaminowy koktajl odchudzający Dziś o zajadaniu emocji słów kilka Jak ograniczyć liczbę kalorii w codziennym menu? Bezsernik kokosowy ze świeżymi owocami (bez nabiału, jajek, cukru) Chlorella – multiwitamina natury Proste ciasto z burakami Kremowe lody kokosowe z owocami i nasionami chia Fit lody z czerwonej fasoli Zioła pomocne w walce ze zbędnymi kilogramami Potrawy z grilla na diecie? To możliwe! Co dzieje się z ciałem, gdy rezygnujemy z posiłku? Piperyna - suplement pomagający schudnąć Dlaczego warto jeść kiełki na diecie? Ptasie mleczko z czerwonej fasoli Jak zacząć? Jak utrzymać efekt diety? Celuj wodą w tłuszcz! Sok z pokrzywy - naturalny detoks Deser wspomagający odchudzanie Niepożądany efekt plateau. Jak go przetrwać?

Popularne w tym tygodniu:

Mikstury z 3 składników oczyszczające wątrobę z toksyn Przepisy na lunch poniżej 400 kcal, którego pozazdrości koleżanka z pracy 8 sekretów skutecznego detoksu według Ewy Chodakowskiej Tiramisu dietetyczne Dlaczego należy uważać na wafle ryżowe? Schudła 30 kilogramów. Metamorfoza Justyny Rolki Zdrowe słodkości z warzyw Co jeść na kolację, by schudnąć? Lody Bananowe. Wersja Fit Kolejny dzień z Moniką Honory, czyli: żeby schudnąć, trzeba jeść! 5 dziwnych, ale skutecznych trików dietetycznych Przekąski do 100 kcal - jabłko, orzechy, warzywa, nabiał