Jadłospis dzienny dla osób, które chcą „jeść czysto”

„Eat clean” z języka angielskiego oznacza „jeść czysto”, co w życiu codziennym przekłada się na przestrzeganie zasad zdrowego żywienia. Poniższy przykładowy dzienny jadłospis dla osób na zdrowej diecie obejmuje 5 posiłków, w tym 3 dania główne: śniadanie, obiad i kolację, oraz przekąskę i zdrowy napój. Łącznie dostarczają one około 1640 kcal.

Migdałowo-owocowe smoothie

Migdałowo-owocowe smoothie (Shutterstock)

Ten artykuł ma 5 stron:

Śniadanie eat clean — migdałowo-owocowe smoothie

Smoothie to propozycja pożywnego śniadania, które można przygotować w kilka chwil. To, które uzyskamy z połączenia poniższych składników, dostarcza 340 kcal. Zawiera: 36 gramów węglowodanów, ponad 8 gramów białek oraz 19 gramów cukrów i tłuszczów. Migdałowo-owocowe smoothie to źródło 13 gramów błonnika pokarmowego.

Zobacz też: 6 składników smoothie, które wspomagają spadek wagi

Lista składników:

  • 1 i ¼ filiżanki niesłodzonego mleka migdałowego o smaku waniliowym,
  • pół średniej pomarańczy,
  • pół banana,
  • pół szklanki startej marchwi,
  • łyżka masła migdałowego,
  • łyżka nasion chia.

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki umieszczamy w blenderze. Miksujemy do uzyskania masy o gładkiej konsystencji. Na koniec można dodać niewielką ilość kruszonego lodu.

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Przepis na wrap z grillowanym kurczakiem i warzywami Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Oreo fit 5 fit śniadań z płatków owsianych Tych produktów nie jedz przed treningiem Domowe batoniki musli (bez pieczenia) 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Odchudzające przepisy: sałatka z kurczakiem i truskawkami Domowe pralinki Smoothie - sposób na zdrowie? Najlepsze orzechy na utratę wagi Kwaśny smak w zdrowej diecie. Właściwości szczawiu Rabarbar- czy warto go jeść ? Fit ciasto marchewkowe Gorąca woda – najtańszy lek świata Granat i jego właściwości lecznicze Wegańskie ciasteczka Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Grilluj z głową: poznaj przepisy na dietetyczne dania z rusztu! Placki z niepalonej kaszy gryczanej Czekoladowe raw cake Zdrowe tłuszcze na talerzu. W jakich produktach ich szukać?

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię FIT deser Bounty z kubeczka TARTA DAKTYLOWA Z PROTEINOWYM KREMEM KOKOSOWYM i borówkami Obłędny pudding z tapioki z wanilią, musem z mango i truskawkami Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Przepis na wrap z grillowanym kurczakiem i warzywami FIT ptasie mleczko Dlaczego warto jeść chleb Ezechiela?