Zdrowe sałatki na lunch do pracy poniżej 300 kalorii

Sałatka to propozycja dania na lunch do pracy. Poniższe propozycje skierowane są do osób, które odżywiają się zdrowo, i tych na diecie odchudzającej. Są niskokaloryczne, dostarczają mniej niż 300 kcal. Mają jeszcze jedną zaletę — ich przygotowanie zajmie nam jedynie kwadrans!

Ten artykuł ma 5 stron:

Sałatka na lunch — orzeźwiająca sałatka warzywna z awokado

Sałatka z awokado

Do wykonania tej sałatki o orzeźwiającym smaku potrzebujemy składników, które zazwyczaj mamy w kuchennej spiżarni. To danie jest niskokaloryczne — dostarcza jedynie 274 kalorii. Porcja sałatki jest źródłem 12 gramów błonnika i 10 gramów białka, zatem z powodzeniem zaspokoi głód w pracy, ale nie spowoduje, że będziemy mieć wzdęty brzuch. To propozycja sałatki bez typowego dressingu, jednak jeśli nie możemy z niego zrezygnować, przygotujmy sos winegret z dodatkiem soku z limonki.

Zobacz też: Awokado – naturalny pogromca tłuszczu na brzuchu

Lista składników na 4 porcje:

  • świeży ogórek (pokrojony w kostkę),
  • puszka czarnej fasoli (trzeba ją wypłukać),
  • 1 i ¼ filiżanki kukurydzy,
  • czerwona papryka (pokrojona w kostkę),
  • szklanka pomidorków koktajlowych (przekrojonych na pół),
  • pół szklanki posiekanej świeżej kolendry,
  • limonka,
  • awokado (pokrojone w kostkę),
  • sól i pieprz do smaku.

Sposób przygotowania:
Wszystkie warzywa i zioła umieszczamy w misce. Wlewamy sok wyciśnięty z limonki i dokładnie mieszamy. Dodajemy awokado, oprószamy solą i pieprzem. Jeszcze raz mieszamy i gotowe!

Sałatka jest bogata w witaminę C, dostarcza również potasu. Porcja tego dania lunchowego jest źródłem 11 gramów tłuszczów i 37 gramów węglowodanów.

Zobacz również: Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Śniadania, których należy unikać na diecie odchudzającej 5 dziwnych, ale skutecznych trików dietetycznych Zapomnij o tłuszczu na brzuchu. Postaw na witaminowy koktajl odchudzający Dziś o zajadaniu emocji słów kilka Jak ograniczyć liczbę kalorii w codziennym menu? Bezsernik kokosowy ze świeżymi owocami (bez nabiału, jajek, cukru) Chlorella – multiwitamina natury Proste ciasto z burakami Kremowe lody kokosowe z owocami i nasionami chia Fit lody z czerwonej fasoli Zioła pomocne w walce ze zbędnymi kilogramami Potrawy z grilla na diecie? To możliwe! Co dzieje się z ciałem, gdy rezygnujemy z posiłku? Piperyna - suplement pomagający schudnąć Dlaczego warto jeść kiełki na diecie? Ptasie mleczko z czerwonej fasoli Jak zacząć? Jak utrzymać efekt diety? Celuj wodą w tłuszcz! Sok z pokrzywy - naturalny detoks Deser wspomagający odchudzanie Niepożądany efekt plateau. Jak go przetrwać? Przepisy spalające tłuszcz: owsiane naleśniki z jogurtem klonowym „Jak mogę zrzucić wałeczek tłuszczu na dole brzucha?”

Popularne w tym tygodniu:

Schudła 30 kilogramów. Metamorfoza Justyny Rolki Koktajl oczyszczający z pieprzem, który spala tłuszcz Śniadania, których należy unikać na diecie odchudzającej Odpowiednia dieta odmładza skórę. Codziennie spożywanie rzeżuchy może zredukować zmarszczki nawet o 40 proc. Zobacz, co dietetycy jedzą na lunch Zalety wody bakłażanowej. Zrób samodzielnie w domu Jak dopasować strój kąpielowy do sylwetki? Gdzie podziewa się twój tłuszcz, gdy chudniesz? Wygląd brzucha może świadczyć o konkretnej chorobie Przepisy w diecie na trądzik Kolor bananów a odchudzanie Dlaczego po obiedzie mamy ochotę na słodycze?