Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz

Ten artykuł ma 4 strony:

Trening po świętach — trening w klubie fitness lub na siłowni

Kobieta biegnie na bieżni

W klubie fitness lub na siłowni warto przeprowadzić trening cardio (ćwiczenia aerobowe, w których trakcie serce pompuje do mięśni krew bogatą w tlen, co umożliwia produkowanie energii w procesie spalania tlenowego). Na początek należy ćwiczyć na sprzętach, które gwarantują zaangażowanie wielu partii mięśniowych ciała.

Co wybrać? Najlepiej sprawdzą się (w trakcie tych ćwiczeń tętno powinno mieścić się w przedziale od 110 do 140 uderzeń na 1 minutę):

  • bieg na bieżni,
  • jazda na klasycznym rowerze stacjonarnym lub rowerze eliptycznym (godzina ćwiczeń na tych urządzeniach skutkuje utratą 430 kcal),
  • ćwiczenia na stepperze (godzinny trening owocuje spaleniem 900 kcal),
  • ćwiczenia na orbitreku.

Zobacz też: 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze

Aby uniknąć przeforsowania organizmu po świątecznej przerwie, warto na bieżąco monitorować jego reakcje na ruchy. Ćwiczenia na bieżni i rowerze (można też wybrać zajęcia grupowe, czyli spinning — w trakcie treningu o wysokiej intensywności możemy spalić nawet 1000 kcal) pomagają organizmowi przyzwyczaić się na nowo do wysiłku. Niektórzy instruktorzy polecają też trening obwodowy (circuit), czyli różne ćwiczenia wykonywane na wielu stacjach.

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Przysiady – prawidłowe wykonanie 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... 4 najlepsze sporty dla kobiet Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem